poikaystävän kanssa koulunjälkeen

Anonyymi

oli tavallinen perjantai koulupäivä 8-luokalla. minä ja mun poikaystävä VAIKKAPA eelis oltii sovittu että tulen heille koulupäivän jälkeen. odotin ja odotin että koulu loppuisi. vika tunti kului todella hitaasti mutta lopulta se loppui. menimme omille naulakoillemme ja aloimme pukemaan. puin todella nopasti ja menin eelin luo joka oli vielä laittamassa kenkiään. lopulta hän sai ne ja lähdimme yhdessä kävelemään koulun ovista ulos. eeli kävi hakemassa pyöränsä ja minä tulin perässä kävellen. lähdimme kävelemään eelille ja meillä oli mukavaa. näytimme toisemme seurasta. 20minuutin kävelyhetken jälkeen saavuimme kotipihaan ja avasimme oven. heillä ei ollut ketään kotona joka oli mahtavaa. menimme hänen huoneeseen ja eelis avasi tietokoneen näyttönsä ja kysyi mitä haluisin katsoa. vastasin että netflixiä. valitsin sarjan joka meillä oli jäänyt kesken ja sitä aloimme sitten katsomaakin hänen sängyllään makoillen. parin jakson jälkeen meille tuli ”hiljainen” hetki jolloin aloimme vain katsomaan toisiamme silmiin.. hänen ihanista silmistä näin itseni peilikuvan. eelis kurotti lähemmäs ja alkoi suudella minua. vastasin takas myöntyvästi ja aloimme oikein kunnolla suuteleen. hän kaatoi minut sängylleen ja tuli mahalleen päälleni, ja alkoi nostamaan paitaani pois. annoin luvan ja eelis myös. olimme molemmat ilman paitoja ja aloimme hyväilemään toisiamme. minä hänen rintaansa ja olkapäitä ja eelis samoin. sanoin hänelle että ottaa kortsun ja alkoi kaivamaan laatikkoaan. äkkiähän se löytyi ja hän kysyi haluanko minä laittaa sen. vastasin myöntyvästi ja aloin hitaasti riisumaan hänen farkkujaan. sain hänen boxerinsakin riisuttua ja hänen kalunsa oli jo täydessä pituudessa. avasin pakkauksen ja aloin laittamaan sitä. en muistanukkaan kuinka ihanlta se tuntui. eelis kaatoi minut mahalleen sängylle hän tuli päälleni ja suuteli minua. minä takasin ja sanoin rakastavani häntä. hänkin sanoi ja meillä oli mukavaa. lopulta hän kysyi saako tulla sisään ja vastasin että todellakin saa. hän työntyi sisää ja voi luoja miltä se tuntui. ah. hän alkoi ratsastamaan päälläni ja suuteli kiihkeästi minua. vaihdoimme toisinpäin että minä menen ylös ja hän alle. eelis tykkää kun ratsastan hänellä, sillä hän tykkää kun tissini heiluvat hänen näkyvissään. aloin saamaan orgasmia ja tunsin sen ja kerroin eelikselle ja hän sanoi että hänkin tulee kohta. ihanaa tulemme molemmat. aloin tuntemaan kun lämmin väreily alkoi tulla kehooni ja tiesin että se on merkki. saan orgasmin!! aloin huutaa ihanuudesta ja eelis myös. vaihdoimme asentoa 69-asentoon mistä tykkään ja hän työbtyi uudelleen sisään, ja alkoi vetämään sisää ja ulos. sanoin että kovempaa ja hän teki niin. alkoi kuulua litinää kuinka märkänä olen kun rakastavani ihminen panee minua niin kovaa kuin pystyy. tekisi mieli räjähtäää. halusin vielä ottaa suihin ja hän nousi seisomaan ja minä kumarruin lattialle ja otin hänen mahtavan kyrpänsä suoraan suuhuni. hän huusi ihanuudestaan ja minäkin eeliksen kyrpä suussa.. part 2?

0

1335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        20
        1690
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1329
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        64
        1224
      4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        11
        1132
      5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        29
        1075
      6. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1046
      7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        10
        1045
      8. Paske perse pillu

        Kulli seksi hiv
        Ikävä
        6
        1023
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        30
        1009
      10. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        5
        1009
      Aihe