Akustikka isot kaiuttimet pieni huone.

Anonyymi

Kysyin Hifistudio miten on isot kaiuttimet pienessä huonessa ja ne sanoi että ne ei sano tuohon mitän mutta kun katsoin netistä niin ne sanoivat että jos on isot kaiuttimet pienessä huonessa lähellä seinä niin tule kumisevat bassot ja jos on isot kaiuttimet isossa huonessa kauemmas seinästä tai pienet kaiuttimet pienessä huonessa kauemmas seinästä niin tule tanakammat ja napakkammat bassot.

Eli tuota Hifistudio väitettä että ei haitta vaikka on isot kaiuttimet pienessä huonessa niin minäkin sittä uskoin kun itse ostin isot kaiuttimet pienen huonesen koska tykkän isosita kaiuttimista ja ne sanoivat Hifistudio että sittä ei ole haitta.

Nyt kokeilen sirtä kaiuttimet ja samalla tv taso kauemmas seinästä ja sirrän olohuone pöytä ja sohva taemmas ja testan tuleko napakammat ja tanakammat bassot tuossa kuvassa on isot kaiuttimet pienessä huonessa kauemmas seinästä ja seinillä on kirjahyllyt mitä toimi diffusorina ja kaiuttimien iso etulevy anta hyvä lähkenttä vaste eli kuvan huonessa satta olla hyväkin akustikka.

Eli jos minä saan hyvin toimimaan isot kaiuttimet minun pienessä huonessa eikä se ole mikän mahdottomuus tila on että saa sirettyä kaiuttimet metri seinästä ja tila on että saa sohva ja olohuone pöytä sirretyä 1,5 metriä taemmas ja isot etulevyt antavat hyvä lähikenttä vaste ja seinät ovat puuta mitä ime bassot mitä poista kumina niin voi olla että minä saan minun isot kaiuttimet toimimaan jopa hyvin minun pienessä huonessa ja pääsen akustisesti jopa hyvän loppu tuloksen niin ehkä minä saan pitä minun isot kaiuttimet mitä minä niin kovasti diggan :)

1

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      https://youtu.be/qlJnvI_RtE8

      Tämä kaveri sano että isot kaiuttimet kuulostavat paremaltta myös pienessä huonessa kun pienet kaiuttimet :)

      Minun mielestä toi pitä paikkansa omastakin mielestä minun isot kaiuttimet kuulostava paremaltta minun pienessä huonessa kun ne pienet kaiuttimet mitä minulla on aiemmin ollut :)

      Joten isot kaiuttimet pienessä huonessa ei ole mitenkän väärin :)

      Seinät ovat puuta mitä ime energia minä uskon että jos minä sirrän kaiuttimet kauemmas seinästä pääsen eron sittä kumisevasta bassosta ja pääsen akustisesti jopa hyvän loppu tuloksen :)

      Kyse ei ole sittä paljonko huonessa on energia sillä kaikki mitä on huonessa ime energia joten tarvetta on isoille kaiuttimille jota ei tarvitse kuormitta ei myöskä vahvistinta tarvitse kuormitta :)

      Sen takia ostin isot kaiuttimet kun tykkän että ne kuulosta paremaltta kun pienet kaiuttimet :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3723
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1460
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1279
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1058
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1039
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      55
      970
    Aihe