Pitäisikös nyt ajatella

Anonyymi

et hiljentyminen on myöntymisen merkki, vai? 😉😍🤔

11

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myöntyminen mihin asiaan?

    • Anonyymi

      Sorry. Jos olet hän. Olen ollut duunissa ja edelleenkin olen. Satunnaisesti vain vilkuillut tänne ja etsinyt elonmerkkejä sinusta...

    • Anonyymi

      Nyt on ollu niin unelias olo, että torkahtelee välillä tähän näytön äärelle. Sun pitäis varmaan tulla herätteleen ennen ku vaivun tästä talviuneen.

    • Anonyymi

      Ei. Tarvitaan hiljaisuutta elää rauhassa ja saada tehdä töitä, jotta perusturvallisuudentunne palaisi. Ainoastaan hiljaisuudessa pystyy tuntemaan sen mikä on itselle tärkeää. Aina kun "kerrot" jotain et kunnioita yksityisyyden rajoja ja et hyväksy sitä, että jokaisella on oikeus itse päättää siitä mitä hän pitää tärkeänä itseleen omassa elämässään. "Kertomalla manipuloit" saadaksesi omat toiveesi toteutumaan.

      • Anonyymi

        En todellakaan halua että ajattelet että minä haluan jotenkin manipuloida 😭😭😭 mä en voi sille mitään että rakastan sinua ihan oikeasti mutta nyt tajusin että sinä et halua olla missään tekemisissä minun kanssani niin mä kunnioitan sun päätöksiä ja kyllä annan sulle rauhan minusta. Enkä häiritse sinua enempää. Mä tiedän että minä olen vain pelkkä ahdistus tunne sinulle niin en mä halua ahdistaa sinua millään tavalla. Anna sitten minun unohtaa tunteet kokonaan äläkä reagoi mitenkään siihen mitä minä teen tai olenko minä muiden kanssa. Anna sitten minun unohtaa tunteet kokonaan


      • Anonyymi

        Saat toki tehdä töitä ja kyllä tajusin että työ on sinulle tärkeintä enkä minä millään tavalla ole ollut sinulle ikinä tärkeä 😭😭😭


      • Anonyymi

        Just näin.! Jokainen eläköön omaa elämää ja lopettaa toisten stalkkaamisen. Jos irl elämää, niin ei tarvi toisille siitä huudella täällä, eikä muillakaan saiteilla. Jokainen hommaa itse oman elämän!!!


    • No ei todellakaan!

      Parempi kysyä suoraan, kuin olettaa. Olettamus on tunnetila, joka on ehkä se yleisin vahvistus johonkin mieltä askarruttavaan kysymykseen.

      Olettamus taas koostuu ihmisen aikaisemmin kokemista ja tuntemista asioista, hänen itsensä kohdalta, mutta voi vaan sattumalta kuulua toisen tapoihin.

      Me kaikki ollaan ihan omia ”itsejämme”, eikä sitä toinen voi tietää, että mitä, jos ei kysy ja keskustele selväksi.

      Joten kysy, keskustele, tiedä, elä oleta. 😊👌

    • Anonyymi

      Ei vaan välinpitämättömyyden merkki.

      • Anonyymi

        Kyllä hullu itse kuvittelee että kaikki on hänelle myönteisen merkki.


      • Anonyymi

        sellanen vaikutelma kieltämättä välillä tulee :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      160
      1906
    2. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1856
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      31
      1600
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      118
      1548
    5. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      79
      1350
    6. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      50
      1140
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      70
      1124
    8. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      979
    9. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      81
      964
    10. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      62
      905
    Aihe