et hiljentyminen on myöntymisen merkki, vai? 😉😍🤔
Pitäisikös nyt ajatella
11
60
Vastaukset
- Anonyymi
Myöntyminen mihin asiaan?
- Anonyymi
Sorry. Jos olet hän. Olen ollut duunissa ja edelleenkin olen. Satunnaisesti vain vilkuillut tänne ja etsinyt elonmerkkejä sinusta...
- Anonyymi
Nyt on ollu niin unelias olo, että torkahtelee välillä tähän näytön äärelle. Sun pitäis varmaan tulla herätteleen ennen ku vaivun tästä talviuneen.
- Anonyymi
Ei. Tarvitaan hiljaisuutta elää rauhassa ja saada tehdä töitä, jotta perusturvallisuudentunne palaisi. Ainoastaan hiljaisuudessa pystyy tuntemaan sen mikä on itselle tärkeää. Aina kun "kerrot" jotain et kunnioita yksityisyyden rajoja ja et hyväksy sitä, että jokaisella on oikeus itse päättää siitä mitä hän pitää tärkeänä itseleen omassa elämässään. "Kertomalla manipuloit" saadaksesi omat toiveesi toteutumaan.
- Anonyymi
En todellakaan halua että ajattelet että minä haluan jotenkin manipuloida 😭😭😭 mä en voi sille mitään että rakastan sinua ihan oikeasti mutta nyt tajusin että sinä et halua olla missään tekemisissä minun kanssani niin mä kunnioitan sun päätöksiä ja kyllä annan sulle rauhan minusta. Enkä häiritse sinua enempää. Mä tiedän että minä olen vain pelkkä ahdistus tunne sinulle niin en mä halua ahdistaa sinua millään tavalla. Anna sitten minun unohtaa tunteet kokonaan äläkä reagoi mitenkään siihen mitä minä teen tai olenko minä muiden kanssa. Anna sitten minun unohtaa tunteet kokonaan
- Anonyymi
Saat toki tehdä töitä ja kyllä tajusin että työ on sinulle tärkeintä enkä minä millään tavalla ole ollut sinulle ikinä tärkeä 😭😭😭
- Anonyymi
Just näin.! Jokainen eläköön omaa elämää ja lopettaa toisten stalkkaamisen. Jos irl elämää, niin ei tarvi toisille siitä huudella täällä, eikä muillakaan saiteilla. Jokainen hommaa itse oman elämän!!!
No ei todellakaan!
Parempi kysyä suoraan, kuin olettaa. Olettamus on tunnetila, joka on ehkä se yleisin vahvistus johonkin mieltä askarruttavaan kysymykseen.
Olettamus taas koostuu ihmisen aikaisemmin kokemista ja tuntemista asioista, hänen itsensä kohdalta, mutta voi vaan sattumalta kuulua toisen tapoihin.
Me kaikki ollaan ihan omia ”itsejämme”, eikä sitä toinen voi tietää, että mitä, jos ei kysy ja keskustele selväksi.
Joten kysy, keskustele, tiedä, elä oleta. 😊👌- Anonyymi
Ei vaan välinpitämättömyyden merkki.
- Anonyymi
Kyllä hullu itse kuvittelee että kaikki on hänelle myönteisen merkki.
- Anonyymi
sellanen vaikutelma kieltämättä välillä tulee :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812