Pitäisikös nyt ajatella

Anonyymi

et hiljentyminen on myöntymisen merkki, vai? 😉😍🤔

11

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myöntyminen mihin asiaan?

• Anonyymi

Sorry. Jos olet hän. Olen ollut duunissa ja edelleenkin olen. Satunnaisesti vain vilkuillut tänne ja etsinyt elonmerkkejä sinusta...

• Anonyymi

Nyt on ollu niin unelias olo, että torkahtelee välillä tähän näytön äärelle. Sun pitäis varmaan tulla herätteleen ennen ku vaivun tästä talviuneen.

• Anonyymi

Ei. Tarvitaan hiljaisuutta elää rauhassa ja saada tehdä töitä, jotta perusturvallisuudentunne palaisi. Ainoastaan hiljaisuudessa pystyy tuntemaan sen mikä on itselle tärkeää. Aina kun "kerrot" jotain et kunnioita yksityisyyden rajoja ja et hyväksy sitä, että jokaisella on oikeus itse päättää siitä mitä hän pitää tärkeänä itseleen omassa elämässään. "Kertomalla manipuloit" saadaksesi omat toiveesi toteutumaan.

• Anonyymi

En todellakaan halua että ajattelet että minä haluan jotenkin manipuloida 😭😭😭 mä en voi sille mitään että rakastan sinua ihan oikeasti mutta nyt tajusin että sinä et halua olla missään tekemisissä minun kanssani niin mä kunnioitan sun päätöksiä ja kyllä annan sulle rauhan minusta. Enkä häiritse sinua enempää. Mä tiedän että minä olen vain pelkkä ahdistus tunne sinulle niin en mä halua ahdistaa sinua millään tavalla. Anna sitten minun unohtaa tunteet kokonaan äläkä reagoi mitenkään siihen mitä minä teen tai olenko minä muiden kanssa. Anna sitten minun unohtaa tunteet kokonaan

• Anonyymi

Saat toki tehdä töitä ja kyllä tajusin että työ on sinulle tärkeintä enkä minä millään tavalla ole ollut sinulle ikinä tärkeä 😭😭😭

• Anonyymi

Just näin.! Jokainen eläköön omaa elämää ja lopettaa toisten stalkkaamisen. Jos irl elämää, niin ei tarvi toisille siitä huudella täällä, eikä muillakaan saiteilla. Jokainen hommaa itse oman elämän!!!

• Penseur

No ei todellakaan!

Parempi kysyä suoraan, kuin olettaa. Olettamus on tunnetila, joka on ehkä se yleisin vahvistus johonkin mieltä askarruttavaan kysymykseen.

Olettamus taas koostuu ihmisen aikaisemmin kokemista ja tuntemista asioista, hänen itsensä kohdalta, mutta voi vaan sattumalta kuulua toisen tapoihin.

Me kaikki ollaan ihan omia ”itsejämme”, eikä sitä toinen voi tietää, että mitä, jos ei kysy ja keskustele selväksi.

Joten kysy, keskustele, tiedä, elä oleta. 😊👌

• Anonyymi

Ei vaan välinpitämättömyyden merkki.

• Anonyymi

Kyllä hullu itse kuvittelee että kaikki on hänelle myönteisen merkki.

• Anonyymi

sellanen vaikutelma kieltämättä välillä tulee :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      821
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      786
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      677
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      660
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      634
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      604
    Aihe