Sellainen 8 ihminen? Kaikessa? Oot "ihan hyvä" koulussa, mut et paras. Olet "ihan hyvä" töissä, mut et paras ja olet "ihan hyvä" parisuhdemarkkinoilla, mut et paras.
Olisiko parempi olla se 5 cai täysi 10? Se 8 on sama kuin olisit aina hopealla.
Tiedätkö sinä miltä tuntuu olla
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En. Olen enemmän 7.5 mies.
- Anonyymi
Mää oon 12
- Anonyymi
Voisiko ajatella niin päin, että olet itsellesi turhan vaativa ja ankara?
- Anonyymi
Jaa a. Vanha ala-asteen opettajani sano mulle aikanaan, että olet keskivertoa vähän parempi oppilas. Se on porautunu mieleeni syvästi. Ja sitähän se oli. 8 8 8 8 8 8.....joka hemmetin asiassa. Koen sen kaikilla osa-alueilla juuri niin, mutta tyytyväinen en ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa a. Vanha ala-asteen opettajani sano mulle aikanaan, että olet keskivertoa vähän parempi oppilas. Se on porautunu mieleeni syvästi. Ja sitähän se oli. 8 8 8 8 8 8.....joka hemmetin asiassa. Koen sen kaikilla osa-alueilla juuri niin, mutta tyytyväinen en ole.
Opettajat osaa jättää kyllä hyvät traumat.
- Anonyymi
Ei täydellisyyttä ole olemassa olemassa on vain erilaisia variaatiota koostuu ties mistä. Jätin kerran tahallaan lukematta kokeeseen, koska tiesin että pääsen läpi lukemattakin ja se riitti mulle. Jos olisin lukenut olisin saanut paremman tuloksen, mutta huonompi riitti mulle. Ei numero sinänsä kerro kaikkea.
- Anonyymi
En tarvitse tai halua parasta vaan minulle sopivan henkilön eli minulle paras.
-N - Anonyymi
Kuvailit juuri 95% kansasta, ei kaikki voi kuulua ala- & yläpään marginaaleihin, tunnistan itsenikin tuosta ja mielelläni 95% joukkoon kuulunkin.
- Anonyymi
”Ihan hyvä” on tarpeeksi.
Mä taas oon ymmärtänyt että kasin papereilla menee parhaiten. Vitosen oppilaat ovat tyhmiä ja kympin oppilaat taas ns liian fiksuja?
- Anonyymi
Ei se nyt ihan niinkään mene, saat kympin kokeesta kun kertaat koe alueen 10 kertaan ja tekee harjoitustehtävät niin kyllä ne aiheet muistiin jää siinä voi olla kysymys hyvästä muistista tai puhtaasti pänttäämisestä. Ei sillä ole välttämättä älyn kanssa tekemistä riippuu toki hieman aihealueesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt ihan niinkään mene, saat kympin kokeesta kun kertaat koe alueen 10 kertaan ja tekee harjoitustehtävät niin kyllä ne aiheet muistiin jää siinä voi olla kysymys hyvästä muistista tai puhtaasti pänttäämisestä. Ei sillä ole välttämättä älyn kanssa tekemistä riippuu toki hieman aihealueesta.
Kiva olisi tietää mikä yhteys on huonoilla arvosanoilla ja Kelan maksamilla tuilla.
Mä uskon että merkittävä. Kun et menesty koulussa edes välttävästi niin sinusta tulee yhteiskunnan elätti.
- Anonyymi
Jaa, ei ehkä kannata funtsia tuollaista hirveän syvällisesti. Jos pärjää elämässä niin eikö se silloin ole ihan ok?
- Anonyymi
Mitä on pärjääminen elämässä? Mitkä asiat katotaan pärjäämiseksi?
- Anonyymi
se että asiat niin kuin pitää
kattila ei kiehuu
ruoka valmistuu - Anonyymi
Tiedän eikä se ole mikään ongelma. Kukaan ei ole paras. Aina on joku parempi. Kasvat aikuiseksi ja ongelma on ratkaistu.
- Anonyymi
Olen jo keski-iässä joten sitä kasvua ei tule tapahtumaan koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881