Tiedätkö sinä miltä tuntuu olla

Anonyymi

Sellainen 8 ihminen? Kaikessa? Oot "ihan hyvä" koulussa, mut et paras. Olet "ihan hyvä" töissä, mut et paras ja olet "ihan hyvä" parisuhdemarkkinoilla, mut et paras.
Olisiko parempi olla se 5 cai täysi 10? Se 8 on sama kuin olisit aina hopealla.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En. Olen enemmän 7.5 mies.

• Anonyymi

Mää oon 12

• Anonyymi

Voisiko ajatella niin päin, että olet itsellesi turhan vaativa ja ankara?

• Anonyymi

Jaa a. Vanha ala-asteen opettajani sano mulle aikanaan, että olet keskivertoa vähän parempi oppilas. Se on porautunu mieleeni syvästi. Ja sitähän se oli. 8 8 8 8 8 8.....joka hemmetin asiassa. Koen sen kaikilla osa-alueilla juuri niin, mutta tyytyväinen en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa a. Vanha ala-asteen opettajani sano mulle aikanaan, että olet keskivertoa vähän parempi oppilas. Se on porautunu mieleeni syvästi. Ja sitähän se oli. 8 8 8 8 8 8.....joka hemmetin asiassa. Koen sen kaikilla osa-alueilla juuri niin, mutta tyytyväinen en ole.

Opettajat osaa jättää kyllä hyvät traumat.

• Anonyymi

Ei täydellisyyttä ole olemassa olemassa on vain erilaisia variaatiota koostuu ties mistä. Jätin kerran tahallaan lukematta kokeeseen, koska tiesin että pääsen läpi lukemattakin ja se riitti mulle. Jos olisin lukenut olisin saanut paremman tuloksen, mutta huonompi riitti mulle. Ei numero sinänsä kerro kaikkea.

• Anonyymi

En tarvitse tai halua parasta vaan minulle sopivan henkilön eli minulle paras.
      -N

• Anonyymi

Kuvailit juuri 95% kansasta, ei kaikki voi kuulua ala- & yläpään marginaaleihin, tunnistan itsenikin tuosta ja mielelläni 95% joukkoon kuulunkin.

• Anonyymi

”Ihan hyvä” on tarpeeksi.

• Mä taas oon ymmärtänyt että kasin papereilla menee parhaiten. Vitosen oppilaat ovat tyhmiä ja kympin oppilaat taas ns liian fiksuja?

• Anonyymi

Ei se nyt ihan niinkään mene, saat kympin kokeesta kun kertaat koe alueen 10 kertaan ja tekee harjoitustehtävät niin kyllä ne aiheet muistiin jää siinä voi olla kysymys hyvästä muistista tai puhtaasti pänttäämisestä. Ei sillä ole välttämättä älyn kanssa tekemistä riippuu toki hieman aihealueesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt ihan niinkään mene, saat kympin kokeesta kun kertaat koe alueen 10 kertaan ja tekee harjoitustehtävät niin kyllä ne aiheet muistiin jää siinä voi olla kysymys hyvästä muistista tai puhtaasti pänttäämisestä. Ei sillä ole välttämättä älyn kanssa tekemistä riippuu toki hieman aihealueesta.

Kiva olisi tietää mikä yhteys on huonoilla arvosanoilla ja Kelan maksamilla tuilla.

Mä uskon että merkittävä. Kun et menesty koulussa edes välttävästi niin sinusta tulee yhteiskunnan elätti.

• Anonyymi

Jaa, ei ehkä kannata funtsia tuollaista hirveän syvällisesti. Jos pärjää elämässä niin eikö se silloin ole ihan ok?

• Anonyymi

Mitä on pärjääminen elämässä? Mitkä asiat katotaan pärjäämiseksi?

• Anonyymi

se että asiat niin kuin pitää

kattila ei kiehuu

ruoka valmistuu

• Anonyymi

Tiedän eikä se ole mikään ongelma. Kukaan ei ole paras. Aina on joku parempi. Kasvat aikuiseksi ja ongelma on ratkaistu.

• Anonyymi

Olen jo keski-iässä joten sitä kasvua ei tule tapahtumaan koskaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      97
      4337
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      44
      4284
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      142
      4178
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2904
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2292
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2174
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2088
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1749
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1350
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1165
    Aihe