100 tuhatta ajettu datsia vai 200 tuhatta ajettu toyota?

Anonyymi

Molemmat maksaa tasan saman verran. Asiallisia vastauksia kiitos!

62

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakko olla provo, ei kai kukaan tosissaan halua tojomieheksi? Tässä tuli myös vastaus.

      • Anonyymi

        Dacia ilman muuta. Eihän tuota tarvi edes miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia ilman muuta. Eihän tuota tarvi edes miettiä.

        Dacia ilman muuta. Eihän tuota tarvi edes miettiä........... näin on .150000- 200000km ajettuun Toyotaan kun rupeat tekemään remonttia ja muihinkin japseihin niin mutterit jotka ei ole kovinkaan suuria ,esim pakosarjaassa yms. esim. konehuoneessa niin niissä ei enää' takuulla ole kantteja jäljellä hylsyavaimelle . Ainoa tapa saada tavarat irti on koittaa saada mutterit halki. Japsi on säästeliäs sielläkin ja jättää muttereitten sinkkaukset kokonaan pois. Kun joskus satut vierailemaan Japsi verstaassa niin löydät takuulla uusia muttereita laatikoissa jotka on tehty paremmin ja tietysti sinkattuna ,luultavasti Eurooppalaista tekoa Jos joku purnaa tähän vastaan niin hän ei ole pidellyt muuta avainta kädessään kuin virta avainta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia ilman muuta. Eihän tuota tarvi edes miettiä........... näin on .150000- 200000km ajettuun Toyotaan kun rupeat tekemään remonttia ja muihinkin japseihin niin mutterit jotka ei ole kovinkaan suuria ,esim pakosarjaassa yms. esim. konehuoneessa niin niissä ei enää' takuulla ole kantteja jäljellä hylsyavaimelle . Ainoa tapa saada tavarat irti on koittaa saada mutterit halki. Japsi on säästeliäs sielläkin ja jättää muttereitten sinkkaukset kokonaan pois. Kun joskus satut vierailemaan Japsi verstaassa niin löydät takuulla uusia muttereita laatikoissa jotka on tehty paremmin ja tietysti sinkattuna ,luultavasti Eurooppalaista tekoa Jos joku purnaa tähän vastaan niin hän ei ole pidellyt muuta avainta kädessään kuin virta avainta !

        Yaris ollut helpoin korjattava mitä olen omistanut. Renaulttien kanssa ärräpäät lennellyt kun paikat niin jumissa ettei crc'kään auta.


    • Anonyymi

      Toyota ilman muuta. Eihän tuota tarvi edes miettiä.

    • Anonyymi

      Tuo 200 tkm ajettu on lähtenyt vaihtoon, kun on ollut kunnostusikään. Pitäisi vaihtaa jo kuluneita osia repullinen.

      • Anonyymi

        Mikäs niitä kulutusosia vaihdellessa? Useimmissa autoissa pitää repullinen vaihtaa jo sataan tonniin mennessä.


      • Anonyymi

        Tuo 200 tkm ajettu on lähtenyt vaihtoon, kun on ollut kunnostusikään. Pitäisi vaihtaa jo kuluneita osia repullinen...... Teit viissaasti ,ehkä et olisi sanut enää monta osaa irtikään !!!


    • Anonyymi

      Osta mielummin 300 tuhatta ajettu mersu.

      • Anonyymi

        Osta mielummin 300 tuhatta ajettu mersu. ..... Korjaa sitten ruosteeita , vaihda vieterit, vaihda muutamia suihkuja mun ne pitäis otta irti muttei saa ehjänä,poraa muutamia hehkutulppia versaalla kun ne menivät poikki, ja korjaa joku mädäntynyt etujousen ylä istukka joka putosi tielle ajon aikana yms. hauskaa ,eikä maksa yhtään mitään !!!!


    • Anonyymi

      200tkm ajettu Toyota alkaa olla paalia vailla, se varmasti riittyy perusteluksi. Trafista voi tarkastaa tilastot.

    • Anonyymi

      Ottaisin ennen Dacian. Ruoste vaivaa Toyotaa.

      • Anonyymi

        Molemmat tässä tapauksessa ruosteettomia.


      • Anonyymi

        Ruoste vaivaa Toyotaa.......miksikähän....nehän on jo kauan sitten keksineet että maalaus ja ruosteenesto vaiheessa vedetään pelti pois ruosteen välttämiseksi ??


    • Anonyymi

      Minulla on kokemusta molemmista. Ei Toyota huono ole, mutta ei mikään ylivoimainen.

    • Anonyymi

      Dacia on parasta ostaa uutena ja ajaa se itse loppuun. Se on se edullisin tapa hoitaa kauppareissut ja kohtuullisen mittaiset työmatkat, samalla itse tietää, missä kunnossa auto on.
      Jo 100 tkm ajettuna kaikki autot ihan merkistä riippumatta, alkavat sisältää sen verran kysymysmerkkejä, että en ainakaan itse ole koskaan minkään merkkistä autoa suostunut ostamaan sellaisilla kilometreillä.

      • Anonyymi

        Kaikki eivät ole laisiasi gigaporvareita. Auton maksimi hinta on 3000 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät ole laisiasi gigaporvareita. Auton maksimi hinta on 3000 euroa.

        Näille "auton maksimihta on 3000 euroa" ja "suomalaisen auton keski-ikä on 12 vuotta" -tyypeille pitäsi saada ihan oma keskustelupaikka, jossa sitä omaa filosofiaansa voi hioa muiden samanmielisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näille "auton maksimihta on 3000 euroa" ja "suomalaisen auton keski-ikä on 12 vuotta" -tyypeille pitäsi saada ihan oma keskustelupaikka, jossa sitä omaa filosofiaansa voi hioa muiden samanmielisten kanssa.

        Filosofiat joutuu 1500 bruttopalkasta. Olet porvari kommentteinesi.


    • Anonyymi

      EI KUMPIKAAN. DACIALLE SANON NOU NOU, samoin toyolle. PS. NYT on mese v6 koneella alla. Onpas maukas ajaa, kerrassaan.

    • Anonyymi

      Dacia tietenkin , en ollenkaan ajattelekkaan itäautoja kuten Toyotaa !!

    • Anonyymi

      200.000 km ajettu on suuri kysymysmerkki oli merkki mikä tahansa.

      • Anonyymi

        Miksi ostaa edes sataa tuhatta ajettua Daciaa kun saa sisäänajetun 12 tonnilla?
        https://www.nettiauto.com/dacia/logan-mcv/12521837

        Itse ostin vähän päälle 30 tonnia ajetun vastaavan ja olen erittäin tyytyväinen, massautin sen koska pidän auton.


    • Anonyymi

      Uudessa jossain autolehdessä oli Dacian 100 000km kestotesti. Todettiin että "kestotestillä ei ollut juurikaan vaikutuksia Davian tekniikkaan".

      Vain alkavat ruostejäljet alustassa veivät Dacialta täydet pisteet

      Toyota Yaris oli aiemmin jonkin moottorilehden 60 tonnin kestotestissä ja jo siinä ajassa ruoste oli alkanut syömään alustaa ja mm. Jarrukivet olivat ruostuneet ihan rikki. Auto ei olisi läpäissyt ensimmäistä katsastustaan.

      Tämän pohjjlta sanoisin että ottaisin 100t ajetun Dacian mielummin kuin100t ajetun Toyotan.

      • Anonyymi

        Suolassako ne sitä uitteli päivittäin? Mulla on yaris, naapurilla on yaris ja toisella naapurillakin yaris. Kaikki ruostettomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suolassako ne sitä uitteli päivittäin? Mulla on yaris, naapurilla on yaris ja toisella naapurillakin yaris. Kaikki ruostettomia.

        Niinpä niin, toyotat testataan suolavedessä. Kiihtyvyys mitataan ylämäkeenän ja jarrutus alamäkeen. Harmi juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suolassako ne sitä uitteli päivittäin? Mulla on yaris, naapurilla on yaris ja toisella naapurillakin yaris. Kaikki ruostettomia.

        Säilyyhän se ruosteettomana jos pitää tallissa eikö aja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säilyyhän se ruosteettomana jos pitää tallissa eikö aja

        Kerrostalon pihalla ovat ja töissäkäyviä ollaan kaikki. Hyvin ovat säilyneet ja kaikilla jo 200tkm mennyt rikki.


    • Anonyymi

      MINÄ SANON NOU NOU DATSIALLE. Kaikista pahin ja huonoin auto on DATSIA

      • Anonyymi

        Montako olet omistanut?


      • Anonyymi

        Dacia suosio on kovasti nousussa Euroopassa ja myydään hurjia määriä.


      • Anonyymi

        Voit vapaasti huutaa suurilla kirjaimilla. Minä olen eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit vapaasti huutaa suurilla kirjaimilla. Minä olen eri mieltä.

        Kirjaimellisesti ketään ei kiinnosta sinun mielpiteesi.


    • Anonyymi

      Dacialla on edessä vähintään 150 tkm ja Toyotalla maksimissaan 50 tkm ennen isoja ongelmia. Toisaalta Dacia on mukavampi ja parempia ajoltaan. Pitäisi olla helppo valinta.

    • Anonyymi

      Kun ostan auton omilla rahoillani omaan käyttööni, ei minulla ole mitään tarvetta alkaa moittimaan muiden autoja. Dacia on minulle riittävän hyvä.

      • Anonyymi

        Mutta minulle datsia ei ole riiittävän hyvä. Siksi nou nou datsialle ja nyt alla on v6 mese. Onpahan maukas ajaa tällaisella KUNNON AUTOLLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minulle datsia ei ole riiittävän hyvä. Siksi nou nou datsialle ja nyt alla on v6 mese. Onpahan maukas ajaa tällaisella KUNNON AUTOLLA.

        V6 mese? Mikä se on? Onko joku uusi merkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V6 mese? Mikä se on? Onko joku uusi merkki?

        Voi poikaa poloista. Sulla on suuri tietämättömyys autoista jos et ole päässyt ajamaan v6 mosalla olevaa MESEÄ. YBERAUTO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi poikaa poloista. Sulla on suuri tietämättömyys autoista jos et ole päässyt ajamaan v6 mosalla olevaa MESEÄ. YBERAUTO!

        Mikä se mosa on? Mossen tiedän, mutta siinä on suora nelonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se mosa on? Mossen tiedän, mutta siinä on suora nelonen.

        Olen ajanut Mossella. Olihan se mielenkiintoinen kokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minulle datsia ei ole riiittävän hyvä. Siksi nou nou datsialle ja nyt alla on v6 mese. Onpahan maukas ajaa tällaisella KUNNON AUTOLLA.

        Poika, tässä onkin kyse Dacia vai Toyota.
        Sinä voit haaveilla ja ehkä jopa ostaa ikälopun ja poljetun v6 Mesen, mutta onko silla varaa korjata ja pitää sitä hengissä?


    • Anonyymi

      Kuka ostaa datsiam. Käsi pystyyn. Vain imbesillit ajaa datsialla kun parempiakin autoja on saatavilla.

    • Anonyymi

      melkein kaikki nosti kätensä !!!

    • Anonyymi

      Olisko parmepi ostaa auto perheen tarpeeseen ja katsoa millaisista yksilöistä on kyse.
      Ei kukaan oikeasti palstalta kysy tuollaista kysymystä jos on autoa ostamassa.

    • Anonyymi

      Minulla lienee onnea 1,4 koneella. 310 tkm toistaiseksi täysin toimivalla autolla.
      Jarrunesteet ja jäähdyttäjän nesteetkin tiettävästi tehtaan jäljiltä. Kertaakaan mitään säätöä tekniikkaan tekemättä, paitsi käsijarrun säätäminen. Kumpiko merkki, voitte itse arvata. Ajan vielä 100-150 tkm ja vaihdan uudenpaan.

      • Uskon sen, mutta mikään autoliike ei enää ota autoa myyntiriviinsä.
        Saat viedä paaliin itse.
        Jarrunesteet vaihdetaan muuten joka toinen vuosi, vain tiedoksesi!


      • Anonyymi
        ZJJ kirjoitti:

        Uskon sen, mutta mikään autoliike ei enää ota autoa myyntiriviinsä.
        Saat viedä paaliin itse.
        Jarrunesteet vaihdetaan muuten joka toinen vuosi, vain tiedoksesi!

        Uskon sen, mutta mikään autoliike ei enää ota autoa myyntiriviinsä. ::::: Jos joku ostaa auton uutena ja aikoo ajaa sen kestoikänsä loppupäähän niin mitä pirua siitä enää lähteä tarjoamaankaa jollekkin automyyjälle, Tuossahan on jo säästetty pois kaikki kalliit huollot sun muut hyvällä tuurilla. Jos auto on joku 1,4 kokoluokkaa ja neljäs sadas tuhannes on alkanut niin sillä ei enää ole niin väliä vaikka tapahtuu mitä .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon sen, mutta mikään autoliike ei enää ota autoa myyntiriviinsä. ::::: Jos joku ostaa auton uutena ja aikoo ajaa sen kestoikänsä loppupäähän niin mitä pirua siitä enää lähteä tarjoamaankaa jollekkin automyyjälle, Tuossahan on jo säästetty pois kaikki kalliit huollot sun muut hyvällä tuurilla. Jos auto on joku 1,4 kokoluokkaa ja neljäs sadas tuhannes on alkanut niin sillä ei enää ole niin väliä vaikka tapahtuu mitä .

        Uskon edelleen kaiken tämän!
        Auton kanssa voi olla tuuria tai sitten ei. Auton merkillä ei ole niin väliä.
        Viattomuus edellyttää kuitenkin yleensä säännöllistä huollattamista ja asioiden ennakoimista.
        Öljyillä ja nesteillä ja niiden laadulla sekä kulutusosien vaihtovälillä on merkityksensä.
        Usein kehutaan täällä, että on ajettu useita satoja tuhansia, mutta samalla on ennätetty unohtaa ne ajomatkan aikana autoa kohdanneet "pienemmät viat" joita joka autossa on.
        Se, mitä automyyjät usein tarjoavat - että auto kaipaa vain "kovaa ajoa" ei sovi tähän.


    • Anonyymi

      Dacian imago on tunkkainen. MINÄ EN HALUA SAMAISTUA TUNKKAISUUTEEN. Siksi ei dacialle.

      • Anonyymi

        Mihin haluaisit samaistua auton kautta? Kerro, ehkä se helpottaa oloasi.


      • Anonyymi

        Osta Rols Royce tai Bentley, voit samaistua kuninkaallisiin.


    • Anonyymi

      Mihin haluaisit samaistua auton kautta? Kerro, ehkä se helpottaa oloasi.::::: Uskoisin varmaankin että Nilsiän öljy sheikkiin

      • Anonyymi

        En halua tuoda tunkkaisuutta sukuuni ostamalla datsian. Pian alettaisiin käyttämään verkkareita ja mörisemään kuin pertti koivula.


    • Anonyymi

      Mun autopaikkaosake maksoi enemmän kun uusi Dacia.
      Mutta kehtaanko siihen tuoda Dacian länsiautojen joukkoon?

      • Anonyymi

        Ei ei ei. Nein nein nein. Älä saastuta pihapiiriäsi.


    • Anonyymi

      Kannattaa ostaa se toyota 400tkm ajettuna niin on valmiiksi sisäänajettu.

    • Anonyymi

      No yksi Dacia vastaa kahta Toyotaa,laske siitä !

      • Anonyymi

        Nyt meni sulla esikoulun matikka pieleen. Yksi Toyota vastaa kolmea daciaa, sen näet jo jälleenmyynti hinnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni sulla esikoulun matikka pieleen. Yksi Toyota vastaa kolmea daciaa, sen näet jo jälleenmyynti hinnasta.

        200 000 km on Toyotalle vielä vähän, tuossa vaiheessa ei ole osien vaihdolle tarvetta, vasta kun lukema alkaa kolmosella, voi tulla pientä laittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        200 000 km on Toyotalle vielä vähän, tuossa vaiheessa ei ole osien vaihdolle tarvetta, vasta kun lukema alkaa kolmosella, voi tulla pientä laittoa.

        Ymmärrätkö edes miten pitkä matka se 200.000 km on ? Kokemukseni perusteella Toyota kuluu siinä missä muutkin autot.


    • Anonyymi

      Ei Toyota ole kovinkaan pikkuvikainen mutta eurooppalaisilla ajetaan pitemmät kilometrimäärät koska varaosa hinnat eivät estä niitten korjauksia kuten Japseissa !!!

      • Anonyymi

        Halvemmat varaosat kun missään muussa autossa mitä olen ajanut. Oletko koskaan omistanut japsia? Vai höpötätkö aina vaan tyhjää paskaa kaikille? Teitä tyhjänhöpöttäjiä maailmassa piisaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe