0len aina nauttinut alapääni rajusta ja kivuliaasta käsittelystä. Muutaman kerran vuodessa polttomerkitsen itseni. Genitaalialue on ollut minulla aina ajeltuna.
Eilen painelin tulikuumalla klemmarilla alapäähäni parikymmentä merkintää. Klemmarin kuumensin sytkällä, Se sattui valtavasti, koska klemmari oli toisinaan liian kuuma. Tärkeintä oli kuitenkin, että nahka paloi ja jäljestä tuli näyttävä.
Tänä aamuna tarkastelin alapäätäni ja totesin, että nyt se on ihanan näköinen. Alapääni oli täynnä tummia klemmarin jälkiä, josta huomasin, että merkitseminen oli onnistunut, Otin vielä muutaman valokuvan alapäästäni.
Seuraavaksi vedin nahkalenki tiukalle kullin juureen. Puolen tunnin kuluttua kulli alkoi tummua, koska verenkierto kullliin alkoi heiketä. Tnnnustelin vielä neulalla, että terska alkoi olla tunnoton.
Tämän jälkeem aloitin terskan raaputuksen terävävällä neulalla. Terskani oli nyt kauttaalta verinaarmuilla, varsinkin kusireiän ympäristö. Verenvuoto oli vähäistä. Vuoto kuitenkin lisääntyi, kun irroitin nahkalenkin. Melko pian kuitenkin verenvuoto tyrehtyi.
Seuraavaksi oli vuorossa polttojälkien raaputus terävällä neulalla. Tein tämän hyvin huolellisesti
Tämäkin aiheutti verenvuotoa, mutta se loppui melko nopeasti.
Otin vielä muutaman valokuvan verisestä alapäästäni, Seuraavaksi suihkutin vielä alapäähäni kuumaa vettä ja seuraavaksi kylmää vettä. Verta ei enää vuotanut ja alapääni oli nyt mielestäni ihanan näköinen, Jäljen tulevat näkymään alapäässäni viikkoja, mutta se ei minua haittaa.
Loppupäivä pitää olla alastomana ja voidella palovammat.
Olen tehnyt tätä aikaisemminkin, eikä mitään jälkiseuraamuksia ole tullut,
polttomerkintä
3
68
Vastaukset
- Anonyymi
Polttaminen on aiheuttanut erään melkoisen harhaluulon.
Romaniassa kreivi Drakulan palvelustyttö oli viiltänyt pahasti käteensä ja verta tuli oli tullut siihen malliin, että jotain piti tehdä ja nopeasti. Joten lääkitsemisestä perillä ollut kreivi käski muiden pitää tytöstä kiinni ja painoi hehkuvan raudan haavaan ja poltti sen umpeen.
Vanha keino mutta yhä edelleen kirurgit käyttävät sitä. Minullekin luomileikkauksessa. Minulla on merkki reisien sisäpuolella kun sammuttin tupakka puristaa reidet yhteen ja se on 40 v sitten mutta merkit on vielä siellä!
- Anonyymi
Siitä on noin viikko, kun polttomerkitsin alapääni. Olen joka päivä raaputtanut polttomerkit verille ja tämän levittänyt voidetta tulehdusten välttämiseksi.
Olen harkinnut jonkin turvallisen väriaineen levittämistä naarmuihin. Tämän jälkeen merkinnät näkyisivät ikuisesti
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327