Nykyään näyttää olevan myynnissä lähinnä jotain pelituoleja, eikä enää tavallisia rullatuoleja. Onko niissä mitään muuta eroa aikaisempaan kuin nimi?
Miten pelituoli eroaa tavallisesta työjakkarasta?
21
54
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitenkään, näyttää vaan ralli-istuimmelta usein, mutta Martelan Tango tuoli on parempi istua.
- Anonyymi
On muuten hyvä tuoli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muuten hyvä tuoli!
Minulla oli kerran polkupyörä, jonka satula oli asennettu päin persettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli kerran polkupyörä, jonka satula oli asennettu päin persettä.
Sullahan on muutenkin hanurissa tavaraa.
- Anonyymi
Työjakkarassa on tavallisesti kolme jalkaa.
- Anonyymi
Ei siinä kyllä jalkoja ole..
- Anonyymi
Minulla on viisijalkainen työjakkara. Onko jakkarani täten poikkeustapaus, kuten manaatti, jolla on nisäkkäistä poiketen vain 6 kaulanikamaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on viisijalkainen työjakkara. Onko jakkarani täten poikkeustapaus, kuten manaatti, jolla on nisäkkäistä poiketen vain 6 kaulanikamaa?
Tuoli ilman selkä- tai käsinojaa on jakkara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoli ilman selkä- tai käsinojaa on jakkara.
Eli jakkaran voi korottaa tuoliksi asentamalla siihen vaadittavat nojat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jakkaran voi korottaa tuoliksi asentamalla siihen vaadittavat nojat?
Ei, ei, silloin siitä tulee nojatuoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpöhöpö ei siinä jalkoja ole..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ei, silloin siitä tulee nojatuoli.
Sehän vasta nojajakkara, jos ylennystä tuoliksi ei missään vaiheessa tehdä.
- Anonyymi
Ubuttajilla tuolissa en eripituiset jalat, ja siksi sen sanotaankin olevan kiikkutuoli.
- Anonyymi
Ei minun näkemissäni kiikkutuoleissa koskaan ole ollut eripituisia jalkoja,
tietystin trolleilla kaikki on vinksinvonksin -jopa aivot. - Anonyymi
Ubuntukäyttäjä tuossa hinkkaa kiikkeriä jalkojaan.
http://1.bp.blogspot.com/-dmA_eW_JxtA/UehYG2rya6I/AAAAAAAAAFQ/rxDRhYW7D5o/s1600/BLOG.JPG
- Anonyymi
No nyt on "asiantuntijoilla" paha jakkaraongelma, siis se joka istuu siinä jakkaralla!
Suurin ero lienee siinä, että räikeästi väritettyä pelituolia ei kehtaa viedä yleisiin työtiloihin oli se kuinka mukava ja hieno hyvänsä.
Ovathan todella hyvät työtuolit myös mukavampia, laadukkaampia ja myös kalliimpia. Ainakin työnantajista hyvin harva arvostaa henkilökuntansa niin korkealle, että tarjoaa todella laadukkaat istuimet, mutta onhan niitä poikkeuksiakin. Paras koskaan testaamani työtuoli oli ollut ammoisen Kuusankosken paperitehtaan valvomossa, taisi olla Martela. Mikään pelituoli ei pääse lähellekään laadussa eikä edes hinnassa, vaikka ylihinnoiteltua roskaa murkuille kauppaavatkin. ; )- Anonyymi
Näinhän se on. Muistan sinut ollessasi nuorena kollina tehtaan jätevedenpuhdistamon valvomossa vastaanottamassa vikailmoituksia kyseisellä tuolilla istuen. Taisitte siihen aikaan vielä olla paperin sopimuksessa? Itse ehdin päästä eläkkeelle ennen tehtaan lakkauttamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on. Muistan sinut ollessasi nuorena kollina tehtaan jätevedenpuhdistamon valvomossa vastaanottamassa vikailmoituksia kyseisellä tuolilla istuen. Taisitte siihen aikaan vielä olla paperin sopimuksessa? Itse ehdin päästä eläkkeelle ennen tehtaan lakkauttamista.
Taisi olla Voikkaan tehdas kun lopetettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla Voikkaan tehdas kun lopetettiin.
Kuusaansaaren tehtaasta kyse. Pääsin eläkkeelle 2002 ja tehdas laitettiin säppiin kolme vuotta myöhemmin. Kolli tuijotti siellä ruutuja ainakin 1990-luvun lopulla.
- Anonyymi
Hyvällä itsetunnolla varustettu nörtti ilkeää käyttää vaikka Blackstormin Pink Thronea.
Martelat on kyllä hyviä jakkaroita, mutta hintakin on suolainen. Toisaalta mitäpä sitä ei ihminen olisi valmis uhraamaan oman takapuolensa hyvinvoinnin puolesta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988