lääkärit ylimielisiä, tietämättömiä, epäinhimillisiä. Sieltä tavallinen kaduntallaaja ei saa kunnollista hoitoa´/jatkohoitoa.
terveyskeskus huittinen
6
1560
Vastaukset
- Anonyymi
Nimi terveyskeskus . on byrokraattien ja politikkojen luoma illuusio johon sairaat menevät uskossa ,että saavat apua vaivoihinsa .
- Anonyymi
Moni tavallinen tallaaja jo itse on niin että " sitä saa mitä tilaa". Minä olen aina saanut asiallisen ja hyvän palvelun meidän terveyskeskuksessa. Joskus toki joutuu odottelemaankin mutta täytyy ajatella että maailmassa kun on muitakin, enkä vain minä minä.
- Anonyymi
Ootko töissä vastaanotossa vai osastolla......
Itseä ei yhtään haittaa odottaa mutta jos kohdellaan ala-arvoisesti niin sitä en siedä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko töissä vastaanotossa vai osastolla......
Itseä ei yhtään haittaa odottaa mutta jos kohdellaan ala-arvoisesti niin sitä en siedäEn ole siellä töissä. Joutunut kyllä toisinaan käymään, enkä muista ala-arvoista kohtelua itselleni ainaskaan. Olen kans ihan tavallinen tallaaja. Enkä mielestäni nyt mikään jatkuvasti ramppaaja että sen perusteella olis palvelu muokkautunut, joko ok tai "hylkivästi".
Kyllä siellä helposti motkottajiakin käy, aika karkeeta kielenkäyttöä ja hermostumista näkee ja kuulee. Ymmärränkin, jos oikein kipeä on eikä asia etene ja tarjotaan vaan särkylääkettä tai muuten ei oota. Mut en ole kauheesti hikeentyväö sorttia, mutta tarvittaessa pidän puoleni. Asiallisesti kuitenkin, koska hyökkäävällä asenteella ei juuri asiaansa auta. Mutta puolensa kannattaa pitää jämptisti eikä hyssytellä vaan.
- Anonyymi
Kannattaa käyttää yksityisiä toimijoita. Esimerkiksi selkäni tuli kuntoon kun kävin kansanparantajavelhon,lietemiehen, käsittelyssä! On perinyt taidot mummovainaaltaan. Suosittelen!
- Anonyymi
Selkäsi hajosi raijalanjärven hyppytelineen pettäessä,putosit suoraan pääerellä matalampaan kohtaan ,pää kesti mutta selkä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1367454Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.232784Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2881516Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422141225- 1001119
Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih951096En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371022Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.82871Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com19866Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j17850