terveyskeskus huittinen

Anonyymi

lääkärit ylimielisiä, tietämättömiä, epäinhimillisiä. Sieltä tavallinen kaduntallaaja ei saa kunnollista hoitoa´/jatkohoitoa.
















6

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nimi terveyskeskus . on byrokraattien ja politikkojen luoma illuusio johon sairaat menevät uskossa ,että saavat apua vaivoihinsa .

    • Anonyymi

      Moni tavallinen tallaaja jo itse on niin että " sitä saa mitä tilaa". Minä olen aina saanut asiallisen ja hyvän palvelun meidän terveyskeskuksessa. Joskus toki joutuu odottelemaankin mutta täytyy ajatella että maailmassa kun on muitakin, enkä vain minä minä.

      • Anonyymi

        Ootko töissä vastaanotossa vai osastolla......
        Itseä ei yhtään haittaa odottaa mutta jos kohdellaan ala-arvoisesti niin sitä en siedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko töissä vastaanotossa vai osastolla......
        Itseä ei yhtään haittaa odottaa mutta jos kohdellaan ala-arvoisesti niin sitä en siedä

        En ole siellä töissä. Joutunut kyllä toisinaan käymään, enkä muista ala-arvoista kohtelua itselleni ainaskaan. Olen kans ihan tavallinen tallaaja. Enkä mielestäni nyt mikään jatkuvasti ramppaaja että sen perusteella olis palvelu muokkautunut, joko ok tai "hylkivästi".
        Kyllä siellä helposti motkottajiakin käy, aika karkeeta kielenkäyttöä ja hermostumista näkee ja kuulee. Ymmärränkin, jos oikein kipeä on eikä asia etene ja tarjotaan vaan särkylääkettä tai muuten ei oota. Mut en ole kauheesti hikeentyväö sorttia, mutta tarvittaessa pidän puoleni. Asiallisesti kuitenkin, koska hyökkäävällä asenteella ei juuri asiaansa auta. Mutta puolensa kannattaa pitää jämptisti eikä hyssytellä vaan.


    • Anonyymi

      Kannattaa käyttää yksityisiä toimijoita. Esimerkiksi selkäni tuli kuntoon kun kävin kansanparantajavelhon,lietemiehen, käsittelyssä! On perinyt taidot mummovainaaltaan. Suosittelen!

      • Anonyymi

        Selkäsi hajosi raijalanjärven hyppytelineen pettäessä,putosit suoraan pääerellä matalampaan kohtaan ,pää kesti mutta selkä ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe