lääkärit ylimielisiä, tietämättömiä, epäinhimillisiä. Sieltä tavallinen kaduntallaaja ei saa kunnollista hoitoa´/jatkohoitoa.
terveyskeskus huittinen
6
1331
Vastaukset
- Anonyymi
Nimi terveyskeskus . on byrokraattien ja politikkojen luoma illuusio johon sairaat menevät uskossa ,että saavat apua vaivoihinsa .
- Anonyymi
Moni tavallinen tallaaja jo itse on niin että " sitä saa mitä tilaa". Minä olen aina saanut asiallisen ja hyvän palvelun meidän terveyskeskuksessa. Joskus toki joutuu odottelemaankin mutta täytyy ajatella että maailmassa kun on muitakin, enkä vain minä minä.
- Anonyymi
Ootko töissä vastaanotossa vai osastolla......
Itseä ei yhtään haittaa odottaa mutta jos kohdellaan ala-arvoisesti niin sitä en siedä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko töissä vastaanotossa vai osastolla......
Itseä ei yhtään haittaa odottaa mutta jos kohdellaan ala-arvoisesti niin sitä en siedäEn ole siellä töissä. Joutunut kyllä toisinaan käymään, enkä muista ala-arvoista kohtelua itselleni ainaskaan. Olen kans ihan tavallinen tallaaja. Enkä mielestäni nyt mikään jatkuvasti ramppaaja että sen perusteella olis palvelu muokkautunut, joko ok tai "hylkivästi".
Kyllä siellä helposti motkottajiakin käy, aika karkeeta kielenkäyttöä ja hermostumista näkee ja kuulee. Ymmärränkin, jos oikein kipeä on eikä asia etene ja tarjotaan vaan särkylääkettä tai muuten ei oota. Mut en ole kauheesti hikeentyväö sorttia, mutta tarvittaessa pidän puoleni. Asiallisesti kuitenkin, koska hyökkäävällä asenteella ei juuri asiaansa auta. Mutta puolensa kannattaa pitää jämptisti eikä hyssytellä vaan.
- Anonyymi
Kannattaa käyttää yksityisiä toimijoita. Esimerkiksi selkäni tuli kuntoon kun kävin kansanparantajavelhon,lietemiehen, käsittelyssä! On perinyt taidot mummovainaaltaan. Suosittelen!
- Anonyymi
Selkäsi hajosi raijalanjärven hyppytelineen pettäessä,putosit suoraan pääerellä matalampaan kohtaan ,pää kesti mutta selkä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787484Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344621Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232690- 762173
- 891573
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731131Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987