lääkärit ylimielisiä, tietämättömiä, epäinhimillisiä. Sieltä tavallinen kaduntallaaja ei saa kunnollista hoitoa´/jatkohoitoa.
terveyskeskus huittinen
6
1422
Vastaukset
- Anonyymi
Nimi terveyskeskus . on byrokraattien ja politikkojen luoma illuusio johon sairaat menevät uskossa ,että saavat apua vaivoihinsa .
- Anonyymi
Moni tavallinen tallaaja jo itse on niin että " sitä saa mitä tilaa". Minä olen aina saanut asiallisen ja hyvän palvelun meidän terveyskeskuksessa. Joskus toki joutuu odottelemaankin mutta täytyy ajatella että maailmassa kun on muitakin, enkä vain minä minä.
- Anonyymi
Ootko töissä vastaanotossa vai osastolla......
Itseä ei yhtään haittaa odottaa mutta jos kohdellaan ala-arvoisesti niin sitä en siedä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko töissä vastaanotossa vai osastolla......
Itseä ei yhtään haittaa odottaa mutta jos kohdellaan ala-arvoisesti niin sitä en siedäEn ole siellä töissä. Joutunut kyllä toisinaan käymään, enkä muista ala-arvoista kohtelua itselleni ainaskaan. Olen kans ihan tavallinen tallaaja. Enkä mielestäni nyt mikään jatkuvasti ramppaaja että sen perusteella olis palvelu muokkautunut, joko ok tai "hylkivästi".
Kyllä siellä helposti motkottajiakin käy, aika karkeeta kielenkäyttöä ja hermostumista näkee ja kuulee. Ymmärränkin, jos oikein kipeä on eikä asia etene ja tarjotaan vaan särkylääkettä tai muuten ei oota. Mut en ole kauheesti hikeentyväö sorttia, mutta tarvittaessa pidän puoleni. Asiallisesti kuitenkin, koska hyökkäävällä asenteella ei juuri asiaansa auta. Mutta puolensa kannattaa pitää jämptisti eikä hyssytellä vaan.
- Anonyymi
Kannattaa käyttää yksityisiä toimijoita. Esimerkiksi selkäni tuli kuntoon kun kävin kansanparantajavelhon,lietemiehen, käsittelyssä! On perinyt taidot mummovainaaltaan. Suosittelen!
- Anonyymi
Selkäsi hajosi raijalanjärven hyppytelineen pettäessä,putosit suoraan pääerellä matalampaan kohtaan ,pää kesti mutta selkä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!902055- 841845
- 491470
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1441364
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261106Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251014- 1011003