Jos mikään ei riitä....

Anonyymi

Niin minkäs teet 😢😢😢😢

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toisille voit kokea olevasi arvoton, etsi heitä jotka sinua arvostaa? Heitä löytyy kyllä, kun jaksat vain yrittää, etkä luovuta?

    • Anonyymi

      Ei se mitään piparia ja torttua on nyt tarjolla yllin kyllin

      • Anonyymi

        Sehän hyvä ,nauti niistä kun kerran makeesta tykkäät!


    • Anonyymi

      nää piparit on suolaisia

    • Anonyymi

      Pitää kai vaan yrittää viisastua, ahneushan on sentään yksi niistäkuolemansynneiksi kutsutuista. Lopettaa se alituinen kateilu ja tyytymättömyys. Se mitä tarvitsee ja haluaa on eri asia. Elämä ei tule koskaan olemaan juuri sitä miksi sen on joskus kuvitellut tulevan. Saavutukset menettävät merkityksensä kuitenkin ennenpitkää.

    • Oikeastaan se on monesti oma ajatusharha. Tietenkin toinen voi sanoa vaikka mitä, mutta oikeasti se mitä on ja mihin pystyy, pitää riittää. 😊

      Välillä voisi vähän pysähtyä ja miettiä, että mikä otselle on tärkeintä, hoitaa ne ja tarvittaessa perustella ne itselleen, silloin ne on helppo perustella muillekin. On paljon kepeämpi mieli ja rajat on selkeämmät. 😊👌

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      1978
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      159
      1965
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      35
      1682
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      118
      1598
    5. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      89
      1441
    6. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      49
      1191
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      73
      1185
    8. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      989
    9. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      81
      974
    10. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      965
    Aihe