Sää taidat tykätä noista elävistä olennoista eli olla eläinrakas luulen.
Mikäs on sun lempi eläin?
65
1104
Vastaukset
- Anonyymi
Älä kirjoita määä saattaa joku vaihdevuotinen huomauttaa. Ei mutta hetkinen, sehän huomauttaa vaan naisille.
- Anonyymi
Rölleistä tykkään silloin kun ne on söpö gremling vaiheessa, siinä pahis vaihees en tykkää.
Muuten noi oravat ja chihuahuat on söpiksii.
Ps. Eimia on mulle kuin hämähäkki. Inhoon. - Anonyymi
Rakastan eläimiä! Kauhean vaikea valita yhtä, niin sanon että koira, kissa ja hevonen.
- Anonyymi
Kaikista..
No, kärpäset ja sääsket on vtun ärsyttäviä.
Ja ihmiset. - Anonyymi
Ollut joskus koiria ja kissojakin
- Anonyymi
Lapamato on kivan näkönen kaveri.
- Anonyymi
Kissa on lempieläin. Tällä hetkellä on koira mutta kissa on jotenkin rennompi elukka.
- Anonyymi
Okei 😃 mä tiedän et sulla on koira
- Anonyymi
skoda, kokosähköistetty metallinen, kissanpaskalaatikko, minkä liikkeelle paneva voima vain ilman kissaansa, milloinkaan, sellainen on skoda......
skoda kuin skoda, kissanpaskalaatikkoa......
moro
https://www.youtube.com/watch?v=IeNAB-hyf0w- Anonyymi
Ihme äijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme äijä.
Nii, se ajaa varmaan isin firman autolla ite.
- Anonyymi
https://twitter.com/jounitik/status/1154080605669330950
Tää on suosikkini. - Anonyymi
Varmaan hevonen, jos olisi mahdollista.
- Anonyymi
Mufloni
- Anonyymi
Tykkään kovasti, kaikista jotka eivät ole liika ärhäköitä. Ponit, koirat, kilpikonnat, miljoonakalat, sammakot, sisiliskot ja tietysti kissaeläimet.
https://youtu.be/1iHhWh9FtsQ
Musiikista ja naapurin tytöstä.- Anonyymi
Ponit voi olla hyvinkin tempperamenttisia.
- Anonyymi
Olen eläinrakas mutta kissat ovat erittäin lähellä sydäntäni. Heh, kävin joskus tuijotuskilpaa tuttavan katin kanssa. Siinähän pöydän molemminpuolin tuijotimme toisiamme, kunnes tuo käänsi päänsä muualle. Ei sivuun, vaan kyllästyneen näköisenä toisaalle. - cu-
- Anonyymi
hihhihhiii... 😂😂😂😍
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Meren asukeista varmaan delfiini ja jotkut valaat. Maalla elävistä pidän lempeistä pikkulinnuista, Australian asukeista (erit. vompatti ja vesinokkaeläin), suuret kissapedot on mielenkiintoisia, koiraeläimistä susi ja naali. Sopuli on mielenkiintoinen, olisi kiva törmätä joskus sellaiseen. Naalin haluaisin myös nähdä livenä, koska se on kaunis ja eksoottinen. Hevonen on kaunis ja ylväs. :)
- Anonyymi
Hienoja valintoja, semmoisia rauhallisia❤️
- Anonyymi
Valkohai
- Anonyymi
Villakoira on mun lempieläin. Niitä on monta sängyn alla ja Rekku vahtii niitä.
- Anonyymi
💖💖💖💖💖
- Anonyymi
HEVONEN!!!!🫶🏻🐎✨️
- Anonyymi
Pääsispä joskus koittamaan millasta olis ratsastaa. Tuskin pysyisin selässä. 🙈 Vähän pelottaakin hevoset..
- Anonyymi
Tykkään koirista ja kissoista. Pidän koiraa sopivampana lemmikkinä kaupunkiin, koska kissa tarvitsee vapauden saalistaa ja kulkea vapaana. Naapurirauha kärsii jos kissani kuseksisi toisten pihoille.
- Anonyymi
Vaikutat idiootilta, kissan ei pidä antaa saalistaa luonnossa, se tappaa linnupoikasetkin hitaasti rääkkäämällä. Siksi irrallaan kuljeskelevia kissoja ei tarvitse sääliä, ne kitketään luonnosta pois ankarin menetelmin.
- Anonyymi
Koira ja kissa
- Anonyymi
Sää ja mää ja olentoja <3
- Anonyymi
Muurahaiset
Ne käyttäytyy kuin ihmiset
Mut ne ei töllää tv : ä tai kännyä
Sotivat, käyttävät lapsityövoimaa ym shaibaa
Ne ottaa tosissaan tän elämän
Ihan kuin se ois tärkeintä maailmassa
Niin kai sitä täytyy suhtautua työhön - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muurahaiset
Niin kai sitä täytyy suhtautua työhönTykkään linnuista
Ja yleensä ihmettelen , miten eläimet selviävät pakkasistakin metsässä
En selviäis vrk : aan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään linnuista
Ja yleensä ihmettelen , miten eläimet selviävät pakkasistakin metsässä
En selviäis vrk : aanLinnutkin ymmärtävät vaikka mitä
Varikset saattavat vihata jotain ihmistä sukupolvesta toiseen
Siis kolmanteen polveen jne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linnutkin ymmärtävät vaikka mitä
Siis kolmanteen polveen jneLapset saattavat kärsiä isiensä pahoista teoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset saattavat kärsiä isiensä pahoista teoista
Tuijotus on uhkaus
Sano kollegavainaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla näiden asioiden ekspertti. Älä kosta sellaiselle joka on asioihin syytön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla näiden asioiden ekspertti. Älä kosta sellaiselle joka on asioihin syytön
Niinpä, tai jos on pakko jostain syystä kostaa jotain niin vois kai syynkin kertoo.
Jostakin kumman syystä jotain kosto tms meininkiä
Tuntunut olevan mutta syytä en tiedä siihen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sellasia lapsia enkä isiäkään tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, tai jos on pakko jostain syystä kostaa jotain niin vois kai syynkin kertoo.
Jostakin kumman syystä jotain kosto tms meininkiä
Tuntunut olevan mutta syytä en tiedä siihen.Samat mietteet, parempi kun tappaisivat niin sais olla rauhassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linnutkin ymmärtävät vaikka mitä
Siis kolmanteen polveen jneJotkut menettäneet sydämensä varislinnuille ja puluille ja palvovat näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenkö kärsii.Lapset on vain lainaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muurahaiset
Niin kai sitä täytyy suhtautua työhönMene laiska muurahaisen tykö ,katso sen menoa ja viisastu.
Ilmankos työt ei maistu.Hikiä pukkaa pelkkä työn ajattelu.Nauttikaa vapaista ja levätkää,kohta se arki taas alkaa,raikkaassa pakkas säässä.
- Anonyymi
Juu niin mä olenkin. Kaikista eläimistä tykkään, mut erityisesti sudet ja petolinnut lähellä sydäntä.
- Anonyymi
Kissa on lempieläimeni. 🐱
- Anonyymi
Hän tykkää ehkä koirista.
Minä en ole erityisen eläinrakas. En siis tapa eläimiä tai kiduta tai aiheuta kärsimystä, mutta mitä vain eläintä kun on liikaa, ihmiseläin mukaan luettuna, on tukalat olot.
Yksittäinen lokki on ihana mutta lokkilauma jos on itse yksin rannalla, voi pelottaa.
Jos on pakko valita, niin ehkä lehmät, siat, ja jotkut pikkulinnut on vähiten pelottavia. Ja kanat.
Hei kettu on ihana. Ja susi.
Ehkä kettu ja susi siis.
Vai kirahvi?- Anonyymi
Kettu ja susi valintana mielenkiintoinen.
Ammut ja possut on aika kivoja elukoita.
Dogs are the best people. Eli vastaan koira, vaikka mulla onkin tällä hetkellä pari kissaa. Olivat pentuja vielä kun koira oli elossa. Se oli hengenpelastaja se haukku.
- Anonyymi
Västäräkki ja varis ovat hienoja eläimiä.
- Anonyymi
Olen ihastunut koiriin. Ennen puhuin kissojen puolesta ja tietysti niistäkin paljon pidän, mutta olen hämmästynyt koiran ottamisen myötä, miten rakastava, hauska ja älykäs eläin koira on.
Linnut on näin talvisin myös sydäntä lähellä ja oikeastaan ihan eläin kuin eläin ihastuttaa ominaisuuksiltaan. - Anonyymi
Koirat on parhaita ❤️ on ollut erilaisia eläimiä vuosien varrella, mutta kyllä koirat vie voiton.
- Anonyymi
Miten aloittaja sinulla on, mistä eläimistä pidät?
- Anonyymi
Koirat ja norsut.
- Anonyymi
Kotka.
- Anonyymi
Kaipa ne on kissa ja linnut, mut jos pakko valkata niin kissa, mutta luonteeltani oon vielä enemmän linnunkaltainen. Kissa on vaan lempieläin kun mulla on ollu noita kissoja lemmikkeinä.
- Anonyymi
🩷💜🩵💚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩷💜🩵💚
älä pilkkaa (koska pilkka ossuu omaan nilikkaan ennemmi tai myöhemmin)
- Anonyymi
Ihminen tykkää näköjään tutusta.
Varmasti kaikki muut eläimet ovat yhtä ihania ja älykkäitä kuin koirat ja kissat,mutta kun niitten seurassa ei enää vietetä aikaa tai ne epäihimillistetään tuotantoeläimeksi tai pedoiksi. - Anonyymi
Ei oo lempparia. Eläimet on ihan ok.
- Anonyymi
Pöllö
- Anonyymi
Joutsen 💕🦢 ja tiikeri🐅
- Anonyymi
Pisteet näille! Täällä myös, tiikeri. Ja kesän joutsenperhe.
- Anonyymi
Lion
- Anonyymi
Korppi tietenkin
- Anonyymi
👎👎👎
- Anonyymi
Hepat, kissat ja koirat (vain jotku). Omista koirista aika jättänyt, kissa jäi.
- Anonyymi
Tykkään lehmistä. Ne on hauskoja ja söpöjä. :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3252215En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631387Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi601087Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta51076Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko131984- 135977
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi15942- 63836
Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e22769Päivän aforismi
Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat84755