Siis tää on tosi outoa, en tiedä onko tää joku nykimishäiriö vai mitä mulla on kurkussa mutta silti todella häiritsevää. Päivittäin teen mun kielellä silleen oudosti ns. ?hierrän sitä kitalakea vasten? ja ns. nielaisen tyhjää tai jotain. Todella oudolle kuulostaa ja vaikea selittää mutta se on todella häiritsevää saatan tehdä sitä syödessänikin. Sit jos sitä tekee pitkään alkaa oksettamaan. Tää tulee automaattisesti enkö voi sille mitään, sit kans joskus mutta harvemmin silmien räpyttelyäkin on ja nenän nyrpistelya ja leukojen sellasta ?suoristelua? tai liikuttelua. Mistäköhän tää vois johtua todella häiritsevää 😐 oon siis 14v
Oudot tic oireet
Anonyymi
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, varmaan häiritsevää. Mene lääkäriin! Täältä ei apua löydy vaivaasi.
- Anonyymi
No aattelimpa vaan kysyä, että jos joku tietäisi -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764