Minulla on reilun 4 vuoden ikäinen pienen ja keskikoisen väliltä oleva serobi.
Minulle oli sanottu että sillä on hammasiveä ja se pitää poistaa.
Etuhampaat sillä on kyllä valkoiset mutta kulmiksissa näin kyllä poistamisen tarvetta ja kun katsoin sen takahampaita niin siellä on enemmän.
Tilasin aikaa käyttämälleni el.asemalalle ja kysyin että mitä se maksaisi noin.
Vastaus oli 325 e alkaen sisältäen rögntenkuvan.
Ihmettelin miksi hammaskivenpoiston yhteydessä pitää ottaa röngteni niin sanoivat että nähdään juuret sun muut.
Soitin toiselle el.asemalle ja kysyin hampaiden pudituksen hintaa niin se oli 180 euroa. Kysyin sitten että kun pitäisi se rögnten niin hän sanoi että miksi tarvitsisi. Sanoin että minulle toisessa paikassa sanottiin näin hän sanoi että "rahaa tippuu, rahaa tippuu".
Sanoi myös että hän kyllä puhdistamisen yhteydessä näkee jos siellä hampaissa on muutakin korjattavaa niin sitten katsotaan.
Ei olla vielä käyty mutta mennään pian .
Kun en tee sellaista joka ei meikämannen päähän mene ja se röngten tässä tuntui kummalta. Eli lopputulos oli tämä.
Hammaskeskustelu
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483