Ei ole itsetunnon rippeistä mitään jäljellä

Anonyymi

Oon ihan hukassa.. Piirini on pienet, on muutama kaveri ja työpaikka. Usko on lopussa että sattumalta tulis jossain vaiheessa vaan vastaan nainen jossa tunteet olis molemminpuolista. Mulla ei ole koko aikuisiän aikana (10 vuotta) ollut mitään pienintäkään juttua kenenkään naisen kanssa. Tänä aikana en ole itse ollut kuin kahteen naiseen ihastunut, nyt jälkeenpäin mietittynä sanoisin oikeastaan vain yhteen johon tälläkin hetkellä edelleen olen ihastunut. En kuitenkaan tunne häntä kuin muutaman sanan vaihtanut joskus. Tuskin tulee tilannetta edes enää jatkossa jossa tapaisin hänet. Ja jos hän tulisi esim kaupassa vastaan niin en kyllä keksi edes etukäteen mitään sanottavaa. 🥺😩Olen aivan surkea tutustumaan uusiin ihmisiin jos lähtötilanne ei ole esim työpaikka tai harrastus jossa tutustuminen tapahtuu luontevasti ja pikkuhiljaa. Erityisesti tämä muodostuu hankalaksi kun olen niin ihastunut jolloin olen entistäkin ujompi. Kun tilanne on se että ei olla kuin muutama sana vaihdettu joskus parissa tilaisuudessa joita ei enää ole tulossa.
Olen yrittänyt päästä yli mutten ole pystynyt näiden vuosien aikana.
Minuun ei ole kuin miehet ilmaisseet kiinnostusta.

En vaan osaa näitä juttuja, kun ihastun niin etten mistään mitään enää tajua.

62

1005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viime vuodet on sekoittanut mun pään.
      😞

• Anonyymi

Toisaalta olen asennoitunut siihen aika pitkälti että tulen olemaankin yksin.
      Olin ihan sujut asian kanssa siihen asti kunnes menin näin yksipuolisesti ihastumaan

• Anonyymi

Itsetunto löytyy, kun oikea nainen sattuu sun kohdalle. Ei kaikki ole sun varassa, ujolle riittää kun hymyilee vaikka vaan ujosti, kyllä se toinen sen vaistoaa ja ymmärtää, jos hänellä kiinnostusta sua kohtaan. Ei kai se ole osaamisesta kiinni, vaan siitä että kiinnostus on molemmin puolista. Jos sun ihastus ei ole kiinnostunut, sitten on parempi, että menee vaan ohi. Se joka ihastuu sinuun, ihastuu sinussa olevaan ujouteenkin, silloin se juttu ei ole vain sun varassa, luota siihen. Ei tarvitse tietää mitä sanoo valmiiksi, riittää että on siinä ja osoittaa että haluaisi osata sanoa jotain, vaikka sitten olisi vaan hiljaa ja hymyilisi ujosti. Usein vastapuolet vetoaa toisiinsa, silloin se toinen saattaa olla se puheliaampi. Joku selkeä signaali kuitenkin kannattaa antaa, ettei toinen rupea ajattelemaan, ettet ole kiinnostunut. Herkille ihmisille pienetkin jutut on niitä signaaleja, luota itseesi.

• Anonyymi

Sinulle anonyymi 28.11/02:10

Todella hieno, paikkaansa pitävä kirjoitus.

• Anonyymi

Eri mieltä siinä, että ujosti hymyily olisi mitenkään selkeä merkki kiinnostuksesta. Noi on asioita jotka menee helposti ystävällisyyden piikkiin. En ajattele että naiset jotka hymyilee mulle mun läheisyydessä olis mitenkään kiinnostuneita musta. Hymyily on sosiaalinen tapa joka viestittää kanssaihmisille että olet hyvä tyyppi etkä esim kirvesmurhaaja. 😏 Jotain mitä naisilta varsinkin odotetaan sosiaalisissa tilanteis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri mieltä siinä, että ujosti hymyily olisi mitenkään selkeä merkki kiinnostuksesta. Noi on asioita jotka menee helposti ystävällisyyden piikkiin. En ajattele että naiset jotka hymyilee mulle mun läheisyydessä olis mitenkään kiinnostuneita musta. Hymyily on sosiaalinen tapa joka viestittää kanssaihmisille että olet hyvä tyyppi etkä esim kirvesmurhaaja. 😏 Jotain mitä naisilta varsinkin odotetaan sosiaalisissa tilanteis.

Mut kyl siin katsees on yleensä jotain minkä saattaa erottaa onko vain ystävällisyyttä vai kiinnostusta.
        Esim pitkä katse, ei huomaa muita kuin yhden toisten joukossa. Katse hakeutuu aina siihen yhteen naiseen. Ja katseessa on jotain erilaista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut kyl siin katsees on yleensä jotain minkä saattaa erottaa onko vain ystävällisyyttä vai kiinnostusta.
        Esim pitkä katse, ei huomaa muita kuin yhden toisten joukossa. Katse hakeutuu aina siihen yhteen naiseen. Ja katseessa on jotain erilaista...

Olen ehkä vähän samaa mieltä, katse on intensiivisempi jos on kiinnostunut. Jos olen itse ollut kiinnostunut naisesta ja katsonut häntä silmiin on myös tuntunut siltä että "sivusilmäni" ei näe mitään. Toivottavasti se ei ollut koettu tujottamiseksi, vaikka ymmärrän että näin on voinut käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ehkä vähän samaa mieltä, katse on intensiivisempi jos on kiinnostunut. Jos olen itse ollut kiinnostunut naisesta ja katsonut häntä silmiin on myös tuntunut siltä että "sivusilmäni" ei näe mitään. Toivottavasti se ei ollut koettu tujottamiseksi, vaikka ymmärrän että näin on voinut käydä.

No minulle kävi niin, että oli pitkään silmäpeliä erään naisen kanssa ja hän aina näki minut kauempaa ja isossa joukossa ja aina tuli juttelemaan ja moikkaili kauempaakin ja hymyiltiin molemmat aina, vaikka nähtiin vain ohimennen. Olin niin ihastunut häneen ja luulin sen olevan molemminpuolista.. vaan ei ollut ☹️ . Hän oli vain ystävällinen ja halusi kavereita ja tutustua ihmisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minulle kävi niin, että oli pitkään silmäpeliä erään naisen kanssa ja hän aina näki minut kauempaa ja isossa joukossa ja aina tuli juttelemaan ja moikkaili kauempaakin ja hymyiltiin molemmat aina, vaikka nähtiin vain ohimennen. Olin niin ihastunut häneen ja luulin sen olevan molemminpuolista.. vaan ei ollut ☹️ . Hän oli vain ystävällinen ja halusi kavereita ja tutustua ihmisiin.

Mistä siis sait tietää ettei ollutkaan molemminpuolista tämä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä siis sait tietää ettei ollutkaan molemminpuolista tämä?

No juteltiin useamman kerran ajan kuluessa pidempään, käytiin kahvilla yms. ja vaihdettiin puhelinnumeroita ja viestiteltiin ja uskalsin sitten sanoa tunteistani ja näin jälkeenpäin onni että uskalsin. Olisin muussa tapauksessa pitkäänkin roikkunut tässä ihmisessä... Mutta jotain hyvää; ollaan kavereita edelleen 😊. Tästä on siis vuosia aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juteltiin useamman kerran ajan kuluessa pidempään, käytiin kahvilla yms. ja vaihdettiin puhelinnumeroita ja viestiteltiin ja uskalsin sitten sanoa tunteistani ja näin jälkeenpäin onni että uskalsin. Olisin muussa tapauksessa pitkäänkin roikkunut tässä ihmisessä... Mutta jotain hyvää; ollaan kavereita edelleen 😊. Tästä on siis vuosia aikaa.

Että aina ei voi luottaa hymyilyyn, vaikka hyvältä se tuntuukin ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivupolkuna asiaan. Miten vois lähestyä naisia kaverimielessä ilman ett automaattisesti oletetaan että oot kiinnostunut toisesta muutenkin? Pari hyvää ystävyyssuhdetta mennyt pilalle yksipuolisen ihastumisen ja väärinymmärrysten takia.

• Anonyymi

Tuo tolaltaan meno kuulostaa tutulta, itsestäni tulee aika hoopo kun ihastun. Voisi sanoa, että ujous mikä muuten on lähes taitavasti piilotettu itsevarman kuoren alle, puskee läpi tilanteissa missä ole emotionaalisesti "heikoilla", ihastunut ja herkkä.

Normaalisti en ole altis, mutta tunteilevana joudun alttiiksi kuin peura ajovaloissa ja se saa myös ujostelemaan.

Tunteet tekee särkyväksi.

Toivottavasti kohtaat ihmisen, joka on taitava tulkitsemaan sinua nimittäin se on ujostelijoiden "elinehto", että joku uskaltaa. Muuten ei suhteita synny jos kumpikin kiertää kehää eikä kohtaa.

• Anonyymi

Kiitos ☺️

Hän vaikuttaa itsevarmalta ja sanavalmiilta. Uskoisin et jos hän olis ollut kiinnostunut niin hän olis ottanut yhteyttä.

Tuo on niin sama mullakin et vaikka muuten olen pystynyt ujouden aika hyvin peittämään vuosien saatossa niin ihastuessa se puskee niin vahvasti esille...

• Frigg_og_Fritjof
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ☺️

Hän vaikuttaa itsevarmalta ja sanavalmiilta. Uskoisin et jos hän olis ollut kiinnostunut niin hän olis ottanut yhteyttä.

Tuo on niin sama mullakin et vaikka muuten olen pystynyt ujouden aika hyvin peittämään vuosien saatossa niin ihastuessa se puskee niin vahvasti esille...

Eipä kestä kiitellä. Kirjoitin tuon mihin vastasut anonyyminä. 🙂

Minkäpä sisimpänsä ujolle mahtaa.

• Anonyymi

Oletko kokeillut Tinderiä?

• Anonyymi

En oo koskaan käyttänyt mitään tinderiä tai vastaavaa.

• Anonyymi

öööö no pitäiskö kokeilla? Ei välttämättä tule se oikea koputtamaan ovea sinne missä lie asutkaan..!?

• Anonyymi

No samaa mietin. Jos haluut löytää jonkun niin rohkeasti esille deittipalveluissa ja tinderis jne. Lesbona varsinkaan ei voi luottaa siihen, että joku tulee vaan vastaan ja vielä haluu sut. Realismia nyt peliin naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No samaa mietin. Jos haluut löytää jonkun niin rohkeasti esille deittipalveluissa ja tinderis jne. Lesbona varsinkaan ei voi luottaa siihen, että joku tulee vaan vastaan ja vielä haluu sut. Realismia nyt peliin naiset.

Tuo on niin totta.
        Silti mietin et oonkohan liian keskeneräinen mihinkään tuollaiseen lähtemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on niin totta.
        Silti mietin et oonkohan liian keskeneräinen mihinkään tuollaiseen lähtemään.

Toisaalta syy varmaan miks en oo tinderiä kokeillut on se kun tämä yks on vain mielessä.

• Anonyymi

Aika hienoa, että kirjoitit auki tämän kaiken. Toivottavasti tästä on sulle apua eteenpäin. Mulla ainakin selkeyttää ajatuksia, kun kertoo niitä jollekin, joko puhumalla tai kirjoittamalla. Mä luulen, että on aika monta muutakin, jotka on samassa tilanteessa ja tää auttaa varmasti heitäkin.

• Anonyymi

Jeesus auttaa! Jos uskot Jeesukseen ja janoat Jumalan sanaa, sekä kannattaa ottaa aikuiskaste, voit kokea uudelleensyntymän ylhäältä. Silloin Jumalan rakkaus täyttää sinut, ongelmat eivät ikinä mene kokonaan pois, mutta voit saada rauhan jota tämä maailma ei voi antaa. Voit saada ilon ja nautinnon jollaista tämä maailma ei voi antaa. Voit saada suuren rakkauden jollaista tämä maailma ei meille voisi ikinä antaa. Jumala rakastaa meitä, siitä huolimatta että olemme rikkoneet jatkuvasti Häntä vastaan. Mutta me emme voi ansaita Jumalalta mitään. Kukaan ei voi olla riittävän hyvä Jumalalle, koska me kaikki olemme syntisiä. Pienen pienikin synti on pahe ja se vie meidät helvettiin lihallisen kuolemamme jälkeen. Helvetti on ikuinen ero Jumalasta ja kaikesta hyvästä. Kaikki hyvyys tulee Jumalasta, ja helvetissä ei ole Jumalan läsnäoloa. Siellä ei ole minkäänlaisia nautintoja tai iloja, siellä on pelkkää tuskaa ja kärsimystä. Ja tämä kauhea kohtalo odottaisi meitä jokaista!! Mutta Jumalan ARMOSTA me voimme pelastua!! Kun Jeesus Kristus kuoli ristillä, Hän suoritti syntiemme maksun, ja se joka uskoo Hänen nimeensä, ei hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän. Uskotko että Jeesus nousi kolmantena päivänä kuolleista? Kuka tahansa voi kuolla, mutta uskotko että Hän elää, ja nousi kolmantena päivänä kuolleista päihittäen kuoleman. Jumala lähetti ainokaisen Poikansa kuolemaan meidän puolestamme jotta meidän ei tarvitsisi saada sitä mikä meille kuuluisi! Se on ilmainen lahja, emme voi sitä ansaita, vaa ainostaan Jumalan armon kautta me voimme pelastua. Jeesus tulee pian takaisin, lopun ajan merkit ovat selvemmät kuin koskaan aikaisemmin, ja meidät tuomitaan! Ne jotka eivät elä Jeesuksessa, eivät ole näkevä Jumalan valtakuntaa. Ja se tarkoittaa että on vain yksi toinen paikka minne sielu joutuu, sinne en tahtoisi kenenkään joutuvan. Eikä tahdo Jumalakaan, mutta se tapahtuu, ellemme tee parannusta synnistä! Voit rukoilla suoraan Elävän Jumalan kanssa, ei siihen mitäön joka-viikkoisia kirkkokäyntejä tai papin puheilla köyntiä tarvita! Elävä Jumala on kaikkialla, Hän tietää surusi ja tuskasi. Hän tietää kaiken, ja Totuus tulee voittamaan pimeyden joka on syövyttänyt ihmiskuntaa liian pitkään. Valo voittaa pimeyden, mutta kysymys kuuluu - elätkö sinä valossa?

• Anonyymi

Tämän takia ei kissoja tai uskovia.

• Anonyymi

Onko sinulla hetki aikaa puhua puusuksesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän takia ei kissoja tai uskovia.

Mitä pahaa kissat on tehneet? 😅

• Anonyymi

Mutta kysymys kuuluu, mikä tragedia sinua on kohdannut, että olet hörhöytynyt noin pahasti?

Hullu kissanainen alkaa näyttäytyä potentiaalises valos tämmösen rinnalla. 😉

• Anonyymi

Oon muuten miettinyt et kun haluisin pystyä olemaan alusta asti toiselle täysin avoin ja rehellinen. Ja kun pidän toisinaan itseäni ihan kamalan näköisenä... Niin voiko siitä toiselle teidän mielestä sanoa miksi on välillä niin huono olla? Johtuu mulla siis tosi usein siitä et en oo tyytyväinen siitä miltä näytän. Toisaalta ymmärrän et ei sellaista kukaan jaksa kuunnella mut sit toisaalta mun mielestä sen toisen kanssa pitäis pystyä olemaan kaikesta avoin ja kun se kuitenkin vaikuttaa aika usein mielialaani.
      Tosin onhan se outoa tutustumisvaiheessa alkaa puhelemaan tuollaisia...

• Anonyymi

Pelkään et tuollaiset puheet karkottaa toisen ja myös hän alkaa näkemään mut helpommin rumana koska itsekin puhun itsestäni kamalasti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkään et tuollaiset puheet karkottaa toisen ja myös hän alkaa näkemään mut helpommin rumana koska itsekin puhun itsestäni kamalasti...

Saisko tähän kommenttiin liittyen mielipiteitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisko tähän kommenttiin liittyen mielipiteitä?

Olis kiva jos joku kertois mitä ajatuksia teissä herättää?

Kertoakko uudelle tuttavuudelle johon äärettömän ihastunut omasta epävarmuudesta ulkonäköään kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kiva jos joku kertois mitä ajatuksia teissä herättää?

Kertoakko uudelle tuttavuudelle johon äärettömän ihastunut omasta epävarmuudesta ulkonäköään kohtaan?

Kyllä mun mielestä voi kertoa, minkälaisten asioiden kanssa painiskelee. Olisi kuitenkin myös hyvä tuoda esille se, että pyrkii tuosta epävarmuudesta pois ja ehkä miettiä yhdessä kumppanin kanssa, miten hän voisi tukea tuossa pyrkimyksessä. Silloin siitä voisi tehdä asian, joka lisää luottamusta ja lähentää teitä, kun taas noin ison asian pitäminen sisällään ylläpitää erillisyyttä ja epävarmuutta myös suhteessa.

• Anonyymi

Heh heh😅, mä pidän itseäni hiton kuumana (eikä tälläistä kehtais sanoa, kun lähimmille ystäville), mut sit kun katson peiliin, niin realiteetti muistuu mieleen ja palaan maanpinnalle omasta upeudestani.

Asiaan, siis tietenkin ongelman sanominen toiselle voi helpottaa ja lähentää teitä. Olisin otettu, jos mulle joku ihailemani henkilö luottaisi noin avautua. Ajattelisin, että se on ongelma hänen kokemisessa itsestään, ei missään tapauksessa totuus hänen ulkonäöstä… vain vääristynyt kokemus!!! Jossa olisin ilolla mukana tukemassa ja auttamassa, toisen niin halutessa. Kuitenkin se itsetunto-ongelma on jokaisen oma eikä sitä voi muuttaa, itse on tehtävä sisäisesti työtä asian suhteen. Avautuminen olisi iso askel muutoksen tiellä! Jossain vaiheessa itsetunto-ongelmat voivat tulla suhteen ongelmaksi, jos toinen ei millään pysty ottamaan vastaan, sitä miten upeana toinen toisen kokee/näkee. Avautuminen auttaa siihenkin, että toinen ymmärtää syöttää ihailua sopivina annoksina, sellaisina riittävän vastaan otettavina.

Väittäisin, että itsetunnossa on paljon siitä kyse miten itsensä kokee ja se heijastuu ulos.

• Anonyymi

Totta kai siitä voi sanoa. Usko kun sanon, ettei kukaan tunne itseään nätiksi kaiken aikaa. ✌🏻

• Anonyymi

Iltalehden artikkelista poimittu

"Koolla on väliä
      Sami-Petteri haluaa nostaa vielä yhden omaan kehosuhteeseensa vaikuttaneen asian esiin.

Hän kertoo miettineensä aiheesta puhumista pitkään.

Hän on ollut avoimesti homoseksuaali koko aikuisikänsä, ja kokee homokulttuurin ulkonäköihanteiden vaikuttaneen kehosuhteeseensa.

– Homokulttuuri on hyvin ulkonäkökeskeistä. Jos homomies lähtee etsimään seuraa, ennen kuin kysytään mitä sinulle kuuluu, kysytään mikä on pituus, paino ja peniksen koko ja ympärysmitta, hän kuvailee.

– Sehän kuvastaa sitä, että fyysisellä olemuksella on aika paljon väliä. Jos puhutaan peniksen koosta, niin homokulttuurissa ihannoidaan isoa penistä. Ulkoisesti sporttinen ja perusmiehekäs on se haluttu miesihanne. Leveät hartiat, rintakehä ja vahvat kädet ovat osa ihannetta.

Deittimarkkinoilla jokainen haluaa tietenkin pärjätä.

– Minulla on ollut aina huonot markkinamahdollisuudet. Niinä aikoina kun olen ollut sinkku, olen kiinnittänyt ulkonäköön ja liikkumiseen enemmän huomiota ihan sen takia, että kelpaisin jollekin."

Valitettavasti tämä sama ilmiö mulle on tullut myös isossa osassa lesboista.
      Täälläkin monella kriteerinä et pitää olla hyvin naisellinen ja isot rinnat ja tiukka peppu ja pieni vyötärö. Eli haetaan sellaista oikein todella feminiistä naista. Ja useimmiten näitä tiukkoja kriteerejä antaa maskuliinisemmat naiset.
      Ei kelpaa tavallinen nainen.
      Miehille ei ole niin väliä yleensä rintojen koko tms. Mutta vastaavasti sitten taas homomiehellä iha sama juttu, eli he ovat yleensä hyvin ulkonäkökeskeistä.

• Anonyymi

Hmm.. en nyt ehkä ole ihan samaa mieltä. Miehet nyt ovat vaan enemmän ulkonäkökeskeisiä (olkoon sitten homo, bi tai hetero) kuin naiset. Ehkä nainen joka on kiinnostunut naisista on jossain määrin mieltynyt naisellisiin naisiin mutta se ei nyt ehkä ole sama asia kuin se että on ulkonäkökeskeinen. Naisellisuus on muutakin kuin ulkonäkö, eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm.. en nyt ehkä ole ihan samaa mieltä. Miehet nyt ovat vaan enemmän ulkonäkökeskeisiä (olkoon sitten homo, bi tai hetero) kuin naiset. Ehkä nainen joka on kiinnostunut naisista on jossain määrin mieltynyt naisellisiin naisiin mutta se ei nyt ehkä ole sama asia kuin se että on ulkonäkökeskeinen. Naisellisuus on muutakin kuin ulkonäkö, eikö?

Jep, kyllä mieltymyksiä saa olla. Naisellinen tyyli ja habitus saattaa kääntää päätä, mutta ei kerro mulle vielä mitään naisen "suhdematskusta". Esim yliräiskyvä temperamentti tai jääkuningatarvibat on ehdoton nounou mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.. ja vaikkaon kiinnostunut naisista ja on "ulkonäkökeskeinen", ei se tarkoita että kiinnostuksen kohde on naisellinen. Julkisuudessa olevista naisista jotka eivät minun mielestä ehkä ihan mahdu perinteiseen naiselliseen muottiin, mutta ovat minun mielestä ulkonäöllisesti kauniita ovat Annie Lennox, Jamie Lee Curtis ja Tilda Swinton.

• Anonyymi

Ei naisellisuus ole sama asia laisinkaan kuin isot rinnat, tiukka peppu ja pieni vyötärö. (Itseasiassa naisellisuuteen kuuluu muodokas lantio ja muodokas peppu). Naisellisuuteen kuuluu paljon muutakin kuin rinnat esim. Voi olla vaikka kuinka naisellinen pienillä rinnoilla ja taas pitkillä hiuksilla vaikka kuinka miehekäs.

Naisellisuus on paljon muutakin kuin ulkonäkö. Mitäpä niillä rinnoilla tekee jos kasvot on miehen? Naisellisuus on kokonaisuus. Ja mitäpä sillä naisellisuudella tekee jos se nainen ei ole sinusta kiinnostunut tai sinä hänestä?

Tuo miesten peniskeskeisyys, että pitää olla iso, kertoo enemmänkin seksikeskeisyydestä ja elinkeskeisyydestä eikä niinkään ulkonäkökeskeisyydestä. Ja voi kuule, niitä neitimäisiä glitterkeijukaismiehiä on vaikka kuinka paljon vähän niin kuin lesboissakin miehekkäitä naisia. Tällöin naisellisista naisista tykkäävät lesbot ovat vähän samassa tilanteessa kuin homomiehet, jotka tykkäävät perusmiehekkäistä miehistä eikä glitterneitikeijukaisista.

Itselleni naisellisuus on sitä, ettei naisella ole miehen kasvoja, miehen vaatteita, miehen luonnetta, miehen partavettä, tekopenistä, ei koe itseään mieheksi jne. Ei siihen vaikuta se miten pienet tai isot rinnat on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä🤔 myönnän, olen ukonäkökeskeinen!

Se hiton kuuma😅 ja kuitenkin vaan tavallinen tallaaja.

Feminiinisesti korostuvat naiset ei kiinnitä huomioo, mutta kauniit/hyvännäköiset kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei naisellisuus ole sama asia laisinkaan kuin isot rinnat, tiukka peppu ja pieni vyötärö. (Itseasiassa naisellisuuteen kuuluu muodokas lantio ja muodokas peppu). Naisellisuuteen kuuluu paljon muutakin kuin rinnat esim. Voi olla vaikka kuinka naisellinen pienillä rinnoilla ja taas pitkillä hiuksilla vaikka kuinka miehekäs.

Naisellisuus on paljon muutakin kuin ulkonäkö. Mitäpä niillä rinnoilla tekee jos kasvot on miehen? Naisellisuus on kokonaisuus. Ja mitäpä sillä naisellisuudella tekee jos se nainen ei ole sinusta kiinnostunut tai sinä hänestä?

Tuo miesten peniskeskeisyys, että pitää olla iso, kertoo enemmänkin seksikeskeisyydestä ja elinkeskeisyydestä eikä niinkään ulkonäkökeskeisyydestä. Ja voi kuule, niitä neitimäisiä glitterkeijukaismiehiä on vaikka kuinka paljon vähän niin kuin lesboissakin miehekkäitä naisia. Tällöin naisellisista naisista tykkäävät lesbot ovat vähän samassa tilanteessa kuin homomiehet, jotka tykkäävät perusmiehekkäistä miehistä eikä glitterneitikeijukaisista.

Itselleni naisellisuus on sitä, ettei naisella ole miehen kasvoja, miehen vaatteita, miehen luonnetta, miehen partavettä, tekopenistä, ei koe itseään mieheksi jne. Ei siihen vaikuta se miten pienet tai isot rinnat on.

”Itselleni naisellisuus on sitä, ettei naisella ole miehen kasvoja, miehen vaatteita, miehen luonnetta, miehen partavettä, tekopenistä, ei koe itseään mieheksi jne. Ei siihen vaikuta se miten pienet tai isot rinnat on.”

Hä, mitä mä just luin?!

En ole tavannut vielä yhtäkään naista jolla olisi miehen kasvot tai mitään muutakaan edellä mainituista. Ihan vanhaa maailman aikaa sanoa, että joku on tyttöjen tai poikien väri… tai miesten tai naisten vaate/tuoksu jne. Ollaan just sellaisia kun ollaan, mun ei onneksi tarvii miellyttää sua ja tyydytään naiseni millä haluan, vaikka sinä et siitä pitäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Itselleni naisellisuus on sitä, ettei naisella ole miehen kasvoja, miehen vaatteita, miehen luonnetta, miehen partavettä, tekopenistä, ei koe itseään mieheksi jne. Ei siihen vaikuta se miten pienet tai isot rinnat on.”

Hä, mitä mä just luin?!

En ole tavannut vielä yhtäkään naista jolla olisi miehen kasvot tai mitään muutakaan edellä mainituista. Ihan vanhaa maailman aikaa sanoa, että joku on tyttöjen tai poikien väri… tai miesten tai naisten vaate/tuoksu jne. Ollaan just sellaisia kun ollaan, mun ei onneksi tarvii miellyttää sua ja tyydytään naiseni millä haluan, vaikka sinä et siitä pitäisi.

Miesten tyoksu on sellainen, jota markkinoidaan miehille, semmoinen, jossa lukee for men. Kannattaa tuoksutella joskus niitä for men tuoksuja jos ei tiedä mitä ne on.

Miesten vaatteet, mitä ne on. Ne on niitä, jotka on suunniteltu miehille. Miesten kalsarit, miesten alushousut esim.

Jos et ole koskaan nähnyt minkälainen on nainen, jolla on miesten kasvot… No, täälläkin pyörii niitä. No, esimerkiksi tramsmies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten tyoksu on sellainen, jota markkinoidaan miehille, semmoinen, jossa lukee for men. Kannattaa tuoksutella joskus niitä for men tuoksuja jos ei tiedä mitä ne on.

Miesten vaatteet, mitä ne on. Ne on niitä, jotka on suunniteltu miehille. Miesten kalsarit, miesten alushousut esim.

Jos et ole koskaan nähnyt minkälainen on nainen, jolla on miesten kasvot… No, täälläkin pyörii niitä. No, esimerkiksi tramsmies.

Heh, voi vihtu. 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa, minä käytän vaatteita, jotka on suunniteltu miehille ja unisex vaatteita myös, naisille suunnatut vaatteet joita käytän, rintaliivit, satunnaisesti päällyshousut saattaa olla jopa naistenkin mallistosta tai ulkoilutakki. Pääasiassa kuitenkin niitä "miesten vaatteita", koska ne on silmääni miellyttävempiä ja vartalolleni istuvampia.

Hiukseni on järkyttävät? mitä ilmeisemmin myös "miesten hiukset"...

https://www.outfittrends.com/wp-content/uploads/2016/10/30.jpg

En meikkaa ja köytän toisinaan myös "miesten dödöjö". Miesten geeliä, miesten alkkareita, kenkiä jne jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa, minä käytän vaatteita, jotka on suunniteltu miehille ja unisex vaatteita myös, naisille suunnatut vaatteet joita käytän, rintaliivit, satunnaisesti päällyshousut saattaa olla jopa naistenkin mallistosta tai ulkoilutakki. Pääasiassa kuitenkin niitä "miesten vaatteita", koska ne on silmääni miellyttävempiä ja vartalolleni istuvampia.

Hiukseni on järkyttävät? mitä ilmeisemmin myös "miesten hiukset"...

https://www.outfittrends.com/wp-content/uploads/2016/10/30.jpg

En meikkaa ja köytän toisinaan myös "miesten dödöjö". Miesten geeliä, miesten alkkareita, kenkiä jne jne.

Niin ja tykkään joidenkin miesten naisistakin, vaikkei ne tykkää minusta. 😝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja tykkään joidenkin miesten naisistakin, vaikkei ne tykkää minusta. 😝

Mäki😏 mun"tyyppiä" vaan sattuu löytyy heteronaisista helpommin kuin lesboista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäki😏 mun"tyyppiä" vaan sattuu löytyy heteronaisista helpommin kuin lesboista.

Ylä- vai alamäki☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylä- vai alamäki☺️

Top vai bottom?
        Voit kiivetä päällekin fiiliksen mukaan. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Top vai bottom?
        Voit kiivetä päällekin fiiliksen mukaan. 😁

Top mut ei bottomkaan poissuljettu ole. 😇

• Anonyymi

Homot ja lesbot ovat huonotasoisia useimmiten ja vielä vertailevat toinen toisiinsa.
        Yök

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homot ja lesbot ovat huonotasoisia useimmiten ja vielä vertailevat toinen toisiinsa.
        Yök

Hm...huonotasoisia...mihin verrattuna ? ! Mihin vertaat ???!!! ???????? "Normi" ihmisiin ???! Ja mitähän te olette ?! Hm....ehkä, normaaleja ihmisiä 😂😂😂, ja kuka sen rajan määrittelee ????!voi fU*ck !!!!!!! No, pimeit on nii monenlaisii 😱😱😱😱😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hm...huonotasoisia...mihin verrattuna ? ! Mihin vertaat ???!!! ???????? "Normi" ihmisiin ???! Ja mitähän te olette ?! Hm....ehkä, normaaleja ihmisiä 😂😂😂, ja kuka sen rajan määrittelee ????!voi fU*ck !!!!!!! No, pimeit on nii monenlaisii 😱😱😱😱😂😂😂😂😂😂

Ja mitähän vi*ttua sä tääl lesbolinjal roikut ???? Oot vissiin joku saa**anan pervessi ? !! Lähe kuule runk**aan , ja nauti itestäs !!!!!😙😙😙😙😙

• Anonyymi

Tiedätkö yhden asian: Me naiset olemme ihan samanlaisia kun ajatellaan..harvoin nainen tekee aloitteen, sitä tavallaan odottaa aina että se on se mies joka tekee ns. siirron. Näin ainakin itsellä. Luota itseesi ja muista huumorintaju, se on se "juttu" :-)

• Anonyymi

Odottelet miehen aloitetta jostain syystä? Vanhanaikaista ja passiivista. Joku väärälle palstalle eksynyt hetsku vai bisse jakelemassa taas neuvoja...

• Anonyymi

Olet onnekas. Muutama kaveri ja työpaikka. Minulla yksi. Ei mitään piirejä, sinkku. Toivottavasti löydät etsimäsi.

• Anonyymi

Itse olen ajatellut aloittaa jonkun urheiluharrastuksen, jossa olis meikäläisiä :)

• Anonyymi

Mikä se sellainen urheilulaji on jossa lesbo kokoontuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se sellainen urheilulaji on jossa lesbo kokoontuu?

Nyrkkeily ja jalkapallo.
        Miehiset lajit.

• Anonyymi

Entä se ku mie oon se ns. naisellisempi. Ollaan samanpituisia mutta oon pari kiloa painavampi häntä. Ahistaa kun väkisin tulee itel mieleen et hän haluis pienemmän.
      Mikä mun mieltä vaivaa

• JasuM

Sun oma ihannekäsitys vaivaa sua? Jos se toinen susta tykkää kiloineen päivineen, niin elä vaivaa päätäs niillä. Toiselle voi olla kilot yhdentekeviä, kumpi on isompi ja kumpi pienempi mistäkin kohtaa.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂

Mitä naurat jos saan kysyä? 😅🙃

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Slava Ukraine-mölisijöiden vuoksi Suomi syöksyy nyt synkkään lamaan

Eivät tainneet mölisijät tajuta millaisia kustannusseurauksia tästä maalle ja sen kansalaisille seuraa.
      Maailman menoa
      454
      2362
    2. Mulla on niin ikävä sua mies

taas senki hunajakipon mies. Tai aina :)
      Ikävä
      294
      2197
    3. Beata Papp gold digger (Leppilampi)

Kivasti nuori nainen turvasi toimeentulonsa kun antoi setämihelle. Naiset!!! Kyllä niitä setämiehiä löytyy aina vaikka naama ois kuin petolinnun perse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1547
    4. Ernan pahoinpitely

Erna pahoinpidelty. Törkeää Seiskalta nimittää tuota kissatappeluksi. Erna kertoo tässä lehtijutussa että hänellä on turvamies aina yöelämässä. Missä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1437
    5. Venäjän ydinisku lähestyy hitaasti mutta satavarmasti...

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eac44407-e77d-418b-ae21-1db8a0104309 Venäläisten ärsyttäminen jatkuu, milloin menee kuppi nurin ja "uusi aurinko"
      Maailman menoa
      278
      1210
    6. Paras muistosi hänestä?

Mitä muistoa muistelet mieluiten ikävöimästäsi ja miksi?
      Ikävä
      73
      996
    7. Eikö olenkin niin, että

jos sinulla mies on ikävä, niin sinä otat yhteyttä vaikka sinua olisi kielletty. Jos, oikeasti tuntee ja haluaa, sitä taistelee.. eikös? Teen vain
      Ikävä
      64
      956
    8. Millanen oli tunnereaktio

Millanen tunnereaktio oli viimeksi ku kaipauksen kohteen näit?
      Tunteet
      64
      932
    9. Martina taistelija.

WSOY tällä hetkellä listan kärjessä, eli myydyin kirja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      793
    Aihe