Jäi puuttumaan yksi hyvä kilpailu tältä kaudelta.syö niin paljon kuin jaksat aikaa 10min.arvatkaa kuka olisi voittanut eikä ainakaan valittanut kilpailusta että ei pysty
kaikki äänestämään AKIA voittajaksi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ei kait vaan justiina
- Anonyymi
Taisit arvata ihan oikein. Ei olisi alkanut kuulua voi vittu, voi vittujen vittu. Mä en osaa. Voi vittu mä en jaksa. Vittujen vittu mä en pysty tähän. Voi vittu...,.....,.!
- Anonyymi
Kuinka paljon noita pitää äänestää, että se vaikuttaa tuohon tulokseen?!?! Mie annoin 5 ääntä, eikä se vaikuttanu yhtään lopputulokseen!!!! Kuinka monta ääntä tarvitaan, että edes vähän nousee prossat 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit arvata ihan oikein. Ei olisi alkanut kuulua voi vittu, voi vittujen vittu. Mä en osaa. Voi vittu mä en jaksa. Vittujen vittu mä en pysty tähän. Voi vittu...,.....,.!
Juuri tämä piti huolen ,että sai mahan täydeltä joka kerta ,mutta ei välittänyt kylläkään ruoan laittamisesta.Melkein aina kun töllön aukasi niin Justiina söi ja söi.
- Anonyymi
Annoin yhdelle asukkaalle 5 ääntä, ja se ei vaikuttanu yhtään tuohon prosentti määrään mitä tuolla on!!!!! Kuinka paljon niitä ääniä pitää antaa että vaikuttaa tuohon äänestys tulokseen😳?!?!
- Anonyymi
Kumpa ne Akille laittamani kaikki äänet olisivat edes menneet läpi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.936840- 1723712
- 533239
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2262347- 442073
- 411968
- 471869
- 601768
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?211758- 191733