Aina motkotetaan että me numban kanssa ei matkailla eikä harrasteta eikä tehdä mitään muuta kuin syödään, paskotaan housuihin ja makoillaa ottaen uni apneaa ihan millon vaan. Ei pidä paikkaansa, kyllä me tehdään muutakin. Kuten käydään Pandogissa ja ollaan nanan kohtuu miljoona gondossa sikaroimassa.
Kerran lähettiin oikein hyvien sikarien jälkeen etsimään thaimaan parasta ravintolaa.
Parhaissa ravintoloissa on hassusti pukeutuneita portsareita. Numba sano jo aiemmin että ihan turha mennä semmosiin ravintoloihin mistä ei saa kedsuppia. Niin me kierrettiin keskustaa ja numba kysyi aina ovimieheltä thaimaaksi kedsuppia joka on thaimaaksi "onko kedshuppia". Portsarit ei ymmärtäneet ja viittasivat meitä kuitenkin sisään, mutta numba aitona thaimaalaisena sanoi että nou kedshup, nou mai mani, resupetteri.
Jatkettiin matkaa ja tultiin thaimaan hienoimpaan ravintolaan. Jo lasioven läpi näki kun jonkun pöydässä oli kedsuppia ja vielä Feelingiä, joka on numban lempi merkki.
Ravintola oli hieno niin numba sivistyneenä pyysi pikkulusikkaa elehtien kädellään ja vessapaperia imitoimalla taka puolen pyyhkimistä. Lurautti reilusti kedsuppia paperille ja alkoi ahmia. Minä koetin pitää tarjoilijoita loitolla ja selittää että me ollaan miseliini tähtien tarkastajia. Ei se mennyt läpi mutta numba oli ehtinyt tursottaa verkkahousun taskuun reilusti feelingiä, sitä sitten kadulla yhdessä söitiin sormineen.
Hua Hinin ukko oli huomannut että keski sormeen jää kedsuppia kaikkein eniten. Nuoriso porukka katsoi meitä ihmeissään niin numba näytti niille keski sormellaan että me syyvään kedsuppia. Se oli huono idea.. luulin että monottaminen ei koskaan lopu.. meinasin tulla hulluksi..
Matkailu tarina Pandogista
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aina sanonut että numba on kaikkein paras kulinaristi ja toisiksi paras on sensei.
Haluaisin kuitenkin kuulla vielä lisää heidän tasokasta juttelua puriramin miehen traktorista. Siitä pääsee sellaiseen Pattayan matkailutunnelmaan. - Anonyymi
Van nait in bancock meiks o hard man hubble.... oli laulu sillon kun olin nuori ja siinä lauletaan siitä kun kovakuntoinen mies on bancockissa ja nukkuu vanissa yötä kun tasokkaat matkustaja kodit on täynnä kiinalaisia ja niihin ei mahu.
https://www.youtube.com/watch?v=tBu-ewMRhkA
bancock on suosikki kaupunkini ja resut ei siitä mitään ymmärrä. Joskus kun oikeen tulee joraus fiilis niin vedän kellohameen päälle ja pistä tätä menemään...
By NumBaII, 61v HHN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1832482- 1201973
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611642Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761213- 591198
- 1191101