Juuan ABC kuulemma romuttaa tankkauksen maksulaitteet ja tilalle tulee tankkausta palvelemaan työtön, paidaton mahdollisesti housuton perus juukalainen. Kuulemma palveluun kuuluu tankkaus ja maksu suoritus.
Kuulemma saanut suurta riemua ja innostusta tämä idea.
Juuan ABC:n tankkaus palvelu
38
1455
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se hyvä, ettei ne silkkihansikkaat oljyynny joillakin.
- Anonyymi
Näin korona-aikana tekee hyvää kun on joku, joka huomaa ja tervehtii turhaa paskaa utelematta. Tervetuloa palveluintoinen; valtuustoon!!
- Anonyymi
Maksun saa myös suoritettua jos viiva koodaa tankkaajaan hapykarvat.
- Anonyymi
Mainio palvelu oli Juuan ABC:n uudessa palvelussa. Pakkasella palvelun mielyttävyys korostuu ettei tarvitse itse pakkaseen mennä.
- Anonyymi
Joku tankkaaja siellä oli mutta se kusi tankkiin ja varasti lompakon.
- Anonyymi
Mulla kävi niin että yks tankkaajista kusi lompakkoon ja toinen varasti autosta tankin.
- Anonyymi
Juuan abc:lla saa myös kakstahti bensaa.
- Anonyymi
Ne äijät hoitelee tuulilasin pesun.
- Anonyymi
Abcilta saa ainoastaan 2 tahti bensaa.
- Anonyymi
Yks tahti dieselia saa aina!
- Anonyymi
Tankkasin 5 tahti bensaa nii alko Audi kulkea vauhkona ja ajoin stop kyltin solmuun ja Audin ojaan.
- Anonyymi
Onks se taajama kyltti?
- Anonyymi
Juuassa stop kyltti on taajama kyltti ulkopuolisille.
- Anonyymi
Juuan taajama kyltin alla oli aikoinaan kakstahti bensa asema.
- Anonyymi
Onko kukaan muu ikinä tankannut bensaa perä silmään abcilla
- Anonyymi
Vettä on ruikattu ja paskaset pakarat ollaan abc:n tankkaus pisteellä hoideltu.
- Anonyymi
Abc asemilla se voi olla mahdollisuus mutta Juuan abclla sen mahdollisuuden voi toteuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vettä on ruikattu ja paskaset pakarat ollaan abc:n tankkaus pisteellä hoideltu.
Sitä ei kannata tehdä talvi pakkasella. Suolistolle voi käydä niin kuin lasipullolle veden jäätyessä pulloon.
- Anonyymi
Sopiiko kannikoiden väliin parhaiten 95,98,diesel vai kenties polttoöljypistooli?
- Anonyymi
Pipetillä kerosiinia 3,253€/litra
- Anonyymi
Mitäs vikaa on paidattomassa työttömässä, joka saisi palvelutyötä! Ei kaikille isi ostele amis-audeja pilluralliin pankinjohtaja-ukin metsärahoilla!!!
- Anonyymi
Mites sit jos/kun sieltä tulee housuton.
- Anonyymi
Mitä Juuan abcn oli ennen kuin Juuan abc rakennettiin?
- Anonyymi
Milloin se lopetettiin? Juuan abcin aikakauden alku?
- Anonyymi
Huttusen "poeka" oli Esson peruja, oli vielä ABC:llä muutama vuosi sitten...
- Anonyymi
Oliks siihen aikaan letku apinoita huoltoasemilla?
Nykyään kuulemma Juuan abclla hoitaa tankkauksen paidaton ja mahdollisesti housuton perus Juukalainen. - Anonyymi
Onkohan se muualta muuttanut? Kuulostaa erilaiselta, varmaan Siperiasta?
- Anonyymi
Ainakin minä halveksun, jos vain joku alempi työtön muka otettaisiin töihin, eihän kukaan osaa hommia kuten minä!
- Anonyymi
Kyllä reipas palvelupäällikkö on tervetullut. Niitä saa myös tyttöinä, ainakin keski-suomessa.
- Anonyymi
Juuan abcn outletista saa juuan spurgujen pussikaljan tähteitä.
- Anonyymi
Miks Juuan abcilta saa vaan kakstahti bensaa ja polttoöljyä?
- Anonyymi
Juuan absilla kortti ja kassa maksun lisäksi luonnossa maksu. Kyseiselle maksupisteelle pitää mennä alasti ja jyystät maksu automaatissa olevaa teko värkkiä. Mitä isomman mällin heität nii sen mukaan saat tietyn verran polttoainetta.
- Anonyymi
juuan abc tarjoaa tankkajille elävää musiikkia, siellä esiintyy anita hirvonen ja pet sop pois...
- Anonyymi
jess. pet sop pois ja viisaat lähti pois
- Anonyymi
Abc:llä tankatessa jäi kivekset bensatankin luukun väliin.
- Anonyymi
Minä taas eksytin kivekset vaahtosammuttimen kahvan väliin. Kevyesti kun kahvasta painaa niin kivasti kirvelee.
- Anonyymi
Kiepistä saa ainakin pontikkaa.
- Anonyymi
Voi voi voi missä näytelmässä eletään sielläkin....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733