On selvänäkijöitä

Anonyymi

Ja sitten on SELVÄNÄKIJÖITÄ! Nimittäin Naomi M.
nimimerkki ensimmäistä kertaa ei tarvinnut arpoa onko aito. Eikä muuten tasan jää viimeiseksi käynniksi. KIITOS!

73

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itte menin kolmannen jälkeen hälle nii tiiän mitä tarkotat. Kaks ensimmäistä oli aivan surkeita ja se kolmas jankutti samaa asiaa koko ajan.

      • Anonyymi

        Soitin kerran tampereelle kovin kehui itseään. Ei tiennyt mitään järkevää heti huomasin että huijaa. Sanoin että ethän sinä osaa kertoa mitään järkevää ja minua kohtaan oli jopa vihamielinen. Tosi outo ennustaja. Samaa asiaa jankkasi kai harmitti kun sanoin ääneen että ethän tiedä oikeasti


    • Anonyymi

      Näkyy, et on joulu on tuloillaan ja näkijöilläkin rahan tarve…

    • Anonyymi

      Onkohan mainostamista tälläinen. Epäilyttävän paljon jotain tiettyä ja samaa nostetaan esille. Sitten on taas tunnettuja ja lahjakkaita näkijöitä/meedioita joista ei välttämättä ikinä mainita.

      • Anonyymi

        Mainitse nyt joku hyvä!


      • Anonyymi

        Ei tartte, kun heillä käy asiakkaita ja puskaradio toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitse nyt joku hyvä!

        Nimenomaan. Jos on joku oikein tunnettu ja lahjakas nin ketä ne on. Aika kummallista jos ei sitten koskaan mainita että miten ne sitten on tunnettuja. Hmmm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte, kun heillä käy asiakkaita ja puskaradio toimii.

        Eikös tuo alotus ole juurkin puskaradioo? Tyytyväinen asiakas kerto kokemustaan. Ihan sama kai kerrotaanko se täällä vai työpaikan kahvituvassa. Ymmärrän tuon ylistyksen kyllä, olen itsekin Naomin asiakas ja kun vaan on niin hyvä niin on, kyllä kai sen sanoa saa, onko se joltain muilta pois. Eikös tämä ole juuri selvänäkö ja ennustaminen - ketju niin ei kai täällä ruokakauppojen tarjouksista kokemuksia jaeta vaan juurkin ennustajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo alotus ole juurkin puskaradioo? Tyytyväinen asiakas kerto kokemustaan. Ihan sama kai kerrotaanko se täällä vai työpaikan kahvituvassa. Ymmärrän tuon ylistyksen kyllä, olen itsekin Naomin asiakas ja kun vaan on niin hyvä niin on, kyllä kai sen sanoa saa, onko se joltain muilta pois. Eikös tämä ole juuri selvänäkö ja ennustaminen - ketju niin ei kai täällä ruokakauppojen tarjouksista kokemuksia jaeta vaan juurkin ennustajista.

        Ei ole puskaradio. Mainos tämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole puskaradio. Mainos tämä on.

        Ok......ja mitä mainostat........?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole puskaradio. Mainos tämä on.

        Haluaisin käydä tarotkortti ennustajalla. Hämeenlinnassa ei taida olla. Vinkatkaa jos tiedätte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo alotus ole juurkin puskaradioo? Tyytyväinen asiakas kerto kokemustaan. Ihan sama kai kerrotaanko se täällä vai työpaikan kahvituvassa. Ymmärrän tuon ylistyksen kyllä, olen itsekin Naomin asiakas ja kun vaan on niin hyvä niin on, kyllä kai sen sanoa saa, onko se joltain muilta pois. Eikös tämä ole juuri selvänäkö ja ennustaminen - ketju niin ei kai täällä ruokakauppojen tarjouksista kokemuksia jaeta vaan juurkin ennustajista.

        "Eikös tämä ole juuri selvänäkö ja ennustaminen - ketju niin ei kai täällä ruokakauppojen tarjouksista kokemuksia jaeta vaan juurkin ennustajista." Hih... Juuri niin.

        Minäkin haluan jakaa oman kokemukseni ja mielipiteeni. En ole koskaan ollut Naomin asiakas, hyvää kuitenkin olen hänestä kuullut. Ja monesta muusta, nimiä mainitsematta. Olen kokeillut monia palveluita vuosien varrella, mutta aina palaan samaan hyväksi todettuun. Annan omat ennustuspisteeni www.enkeliviesti.fi palvelulle, jossa olen vieraillut pitkään ja olen ollut tyytyväinen. Hyvää uutta vuotta kaikille - unohtakaa kaikki negatiivisuus ja nauttikaa elämästä!


    • Anonyymi

      Niinpä...niin läpinäkyvää...

      • Anonyymi

        Pistä hyvänen aika sitten jotain peittävämpää ylle. Se on noloa jos läpi näkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä hyvänen aika sitten jotain peittävämpää ylle. Se on noloa jos läpi näkyy.

        hihihih, ja tämmönen pakkanenki vielä.


    • Anonyymi

      Voisitko lopettaa tämän typerän, täysin ilmiselvän mainostamisen täällä? Sinun kirjotustyylisi tunnistaa kyllä, jauhat tätä samaa täällä kuukaudesta toiseen.

      • Anonyymi

        Bannia vaan haetaab tälle, niin hetkeksi rauhottuu.


      • Anonyymi

        Minustakin saisi lopettaa mainostamasta että minkälaista laittaa ylleen, jos tykkää läpinäkyvästä niin mitä sitä täällä kuukaudesta toiseen mainostaa. monissa muissakin ketjuissa tota samaa että voi miten on läpinäkyvää. no jo-o vilkaisua nyt edes pakkasmittariin tosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bannia vaan haetaab tälle, niin hetkeksi rauhottuu.

        Tuskin siitä bannia saa jos tykkää käyttää läpinäkyvää.


      • Anonyymi

        Joo se samalla tavoin kirjottaa joka ketjuun että miten on läpinäkyvää__ _ _ minäkin tuon heti tunnistin että taasse oli sama tännekin tullut asuvalintojaan mainostaan. Onhan se typerää sellasia mainostaa kun ei ketään kiinnosta.


      • Anonyymi

        Elähän nyt, saahan sitä jokainen käyttää miten läpinäkyvää tahtoo


      • Anonyymi

        Hellallettats tsentää ku harmittaa. Ei tainnu kukaan osata sitten keksiä ketä "tunnettuja ja lahjakkaita meedioita/ näkijöitä" joku koitti kovin mainostaa. Johtuu varmaan siittä että muut ei sellasena pidä ja se ettei muita mainita johtuu ihan siittä samasta syystä. Kun ei se oikeen auta jos omasta mielestä on hyvä meedio taikka näkijä mutta sitten muitten mielestä ei ole. Mitä se auttaa vaikka täällä semmottiille kiukuttelee jotka on hyvän löytänyt ja antavat hälle palautetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellallettats tsentää ku harmittaa. Ei tainnu kukaan osata sitten keksiä ketä "tunnettuja ja lahjakkaita meedioita/ näkijöitä" joku koitti kovin mainostaa. Johtuu varmaan siittä että muut ei sellasena pidä ja se ettei muita mainita johtuu ihan siittä samasta syystä. Kun ei se oikeen auta jos omasta mielestä on hyvä meedio taikka näkijä mutta sitten muitten mielestä ei ole. Mitä se auttaa vaikka täällä semmottiille kiukuttelee jotka on hyvän löytänyt ja antavat hälle palautetta.

        Eikös se palaute tulisi antaa näkijälle suoraan eikä täällä palstoilla. Itse olen löytänyt hyvän näkijän ns. Puskaradion kautta eli saanut numeron ystävättäreltä joka oli soittanut ennen minua. Olen hänelle itselleen tuon palautten amtanut olemalla hänen asiakkaansa jo 30 vuotta. En ole häntä näillä palstoilla koskaan nähny kehuttavan/ haukuttavan, mutta on toiminut hyvi ainakin minulle ja muutamalle muullekin tutulleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellallettats tsentää ku harmittaa. Ei tainnu kukaan osata sitten keksiä ketä "tunnettuja ja lahjakkaita meedioita/ näkijöitä" joku koitti kovin mainostaa. Johtuu varmaan siittä että muut ei sellasena pidä ja se ettei muita mainita johtuu ihan siittä samasta syystä. Kun ei se oikeen auta jos omasta mielestä on hyvä meedio taikka näkijä mutta sitten muitten mielestä ei ole. Mitä se auttaa vaikka täällä semmottiille kiukuttelee jotka on hyvän löytänyt ja antavat hälle palautetta.

        Tossahan totes että joulu on tulossa ja tarttee rahaa. Kyllähän sellanen sitten harmittaa jos ei ole asiakkaita ja kaikki kehuu vaan Naomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se palaute tulisi antaa näkijälle suoraan eikä täällä palstoilla. Itse olen löytänyt hyvän näkijän ns. Puskaradion kautta eli saanut numeron ystävättäreltä joka oli soittanut ennen minua. Olen hänelle itselleen tuon palautten amtanut olemalla hänen asiakkaansa jo 30 vuotta. En ole häntä näillä palstoilla koskaan nähny kehuttavan/ haukuttavan, mutta on toiminut hyvi ainakin minulle ja muutamalle muullekin tutulleni.

        Juuri näin. Vuosi sitten oli kunnon palstakin, jossa jakaa mielipiteitä ja jonka ylläpitäjä jakoi samasta ip:stä tulevat loputtomat kehut yksittäisille toimijoille. Eipä ole enää, tämä on vissiin ainut ja aika p a s k a….

        En minäkään tänne kokemuksia nimillä viitsi kirjoittaa, kun öyhöttämiseksi menee heti. Kun joku mainitaan kuin tämä N, on siinä ketjussa välittömästi ”Naomin uskollinen asiakas” kertomassa, ettei nyt huijarille kannata maksaa, kun on maailman ainut oikea näkijä tiedossa…

        Bullshit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se palaute tulisi antaa näkijälle suoraan eikä täällä palstoilla. Itse olen löytänyt hyvän näkijän ns. Puskaradion kautta eli saanut numeron ystävättäreltä joka oli soittanut ennen minua. Olen hänelle itselleen tuon palautten amtanut olemalla hänen asiakkaansa jo 30 vuotta. En ole häntä näillä palstoilla koskaan nähny kehuttavan/ haukuttavan, mutta on toiminut hyvi ainakin minulle ja muutamalle muullekin tutulleni.

        Nyt pitäisi varmaan kysyä että kuka näkijä noin koittaa "piilomainostaa" itseään, mutta se tiedossa varmaan jo ihan kaikilla, jotka näitä palstoja lukee .

        Ihan tiedoksi vaan että kyllä on haukuttu. Paljon.

        Niistä "näkijänkyvyistä" kun ei ole kaikki ihan vakuuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Vuosi sitten oli kunnon palstakin, jossa jakaa mielipiteitä ja jonka ylläpitäjä jakoi samasta ip:stä tulevat loputtomat kehut yksittäisille toimijoille. Eipä ole enää, tämä on vissiin ainut ja aika p a s k a….

        En minäkään tänne kokemuksia nimillä viitsi kirjoittaa, kun öyhöttämiseksi menee heti. Kun joku mainitaan kuin tämä N, on siinä ketjussa välittömästi ”Naomin uskollinen asiakas” kertomassa, ettei nyt huijarille kannata maksaa, kun on maailman ainut oikea näkijä tiedossa…

        Bullshit

        Onko noitten näkijöitten asiakkaat sitten niinkin avun tarpeessa että jonkun tarttee heille erikseen muka kertoo ettei huijareille kannata maksaa, eks se ole muutenki tierosa.

        Mä en tierä onko toi ketä nytte ilmesesti meinataa N maailman paras, mutta suomen parhaaks on häntä maininnu Mulla ei ole kokemusta mutta se joka meillä perunoista jotain hyvää aina laittaa.
        Hymystä näytti mulle kuvanki ja vaikuttavan näkönen kumminki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noitten näkijöitten asiakkaat sitten niinkin avun tarpeessa että jonkun tarttee heille erikseen muka kertoo ettei huijareille kannata maksaa, eks se ole muutenki tierosa.

        Mä en tierä onko toi ketä nytte ilmesesti meinataa N maailman paras, mutta suomen parhaaks on häntä maininnu Mulla ei ole kokemusta mutta se joka meillä perunoista jotain hyvää aina laittaa.
        Hymystä näytti mulle kuvanki ja vaikuttavan näkönen kumminki.

        Ei ole tosiaankaan, vaan tämän yhden näkijän apurit jaksavat p a s k a a puhua kaikista muista esille nostetuista nimistä. Se kertoo oleellisen tästä näkijästä ja häntä kehuvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tosiaankaan, vaan tämän yhden näkijän apurit jaksavat p a s k a a puhua kaikista muista esille nostetuista nimistä. Se kertoo oleellisen tästä näkijästä ja häntä kehuvista.

        Mitenköhän se siis on näkijän vika jos häntä KEHUTAAN? Eikös se ole joulupukki jolla on apureita että olen ymmärtänyt että näkijöillä ei ole apureita vaan asiakkaita:) Ei millään pahalla, mutta aika kateellisen oloista tekstiä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se palaute tulisi antaa näkijälle suoraan eikä täällä palstoilla. Itse olen löytänyt hyvän näkijän ns. Puskaradion kautta eli saanut numeron ystävättäreltä joka oli soittanut ennen minua. Olen hänelle itselleen tuon palautten amtanut olemalla hänen asiakkaansa jo 30 vuotta. En ole häntä näillä palstoilla koskaan nähny kehuttavan/ haukuttavan, mutta on toiminut hyvi ainakin minulle ja muutamalle muullekin tutulleni.

        Samalla tavoin sain, eroni tuskissa riutuessa ystävättäreltäni juuri tuon Naomin numeron. En ollut hänestä ennen kuullut ja vaikutti kovin nuoren ja iloisen oloiselta. Kysyinkin ihan suoraan, että mahtaako minulle mitään nousta kun noin nuorikin? Hän kuittasi asian hymyllä ja kun sessio sitten alkoi, osoittautui kyllä sellaiseksi "vanhan koulukunnan näkijäksi.

        Koko kevään olivat asiat menneet mönkään ja viimeinen pisara oli kun selvisi, että miehelläni oli ollut liittomme aikana salasuhde. Naomi sanoi että se on elämää, että välillä puhaltaa pohjoisesta. Sanoi että kun seurava ensilumi putoilee maahan, tuulet viimeistään kääntyy.

        Se oli sitten harmaa lokakuinen päivä, kun olin lähdössä kauppaan. Huomasin että talon pihaan oli tullut muuttoauto. Palatessani seisoi siellä asunnon ulko-ovella mies, oli kantamassa laatikkoa sisään. Minut nähdessään laski laatikon siihen ja riensi käsi ojossa esittelemään itsensä, kertoi että oli saanut töitä lähistöltä ja muutti siksi.

        Olin aivan häkeltynyt että sopersin jotain aivan hassua mutta toivotin tervetulleeksi.

        Edellisenä päivänä töistä lähtiessä, oli koko matkan satanut lumirähmää. Nyt maahan putoili suuria valkoisia hiutaleita. Muistin Naomin sanat, mutta en siinä hetkessä vielä osannut yhdistää, vaikka joku toivonkipinä siinä heti virisi.

        Jouluaattona vein sitten miehelle, niin kuin minulla oli tapana naapureille viedä, pienen joululahjan. Hän kolkutteli sitten myöhemmin illalla ovellani, kauniin joulukukan ja suklaan kanssa ja samaisen miehen kanssa on ne joulut ja arkikin siitä asti vietetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenköhän se siis on näkijän vika jos häntä KEHUTAAN? Eikös se ole joulupukki jolla on apureita että olen ymmärtänyt että näkijöillä ei ole apureita vaan asiakkaita:) Ei millään pahalla, mutta aika kateellisen oloista tekstiä:)

        Kateellinen kelle? Ja miksi ihmeessä olisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla tavoin sain, eroni tuskissa riutuessa ystävättäreltäni juuri tuon Naomin numeron. En ollut hänestä ennen kuullut ja vaikutti kovin nuoren ja iloisen oloiselta. Kysyinkin ihan suoraan, että mahtaako minulle mitään nousta kun noin nuorikin? Hän kuittasi asian hymyllä ja kun sessio sitten alkoi, osoittautui kyllä sellaiseksi "vanhan koulukunnan näkijäksi.

        Koko kevään olivat asiat menneet mönkään ja viimeinen pisara oli kun selvisi, että miehelläni oli ollut liittomme aikana salasuhde. Naomi sanoi että se on elämää, että välillä puhaltaa pohjoisesta. Sanoi että kun seurava ensilumi putoilee maahan, tuulet viimeistään kääntyy.

        Se oli sitten harmaa lokakuinen päivä, kun olin lähdössä kauppaan. Huomasin että talon pihaan oli tullut muuttoauto. Palatessani seisoi siellä asunnon ulko-ovella mies, oli kantamassa laatikkoa sisään. Minut nähdessään laski laatikon siihen ja riensi käsi ojossa esittelemään itsensä, kertoi että oli saanut töitä lähistöltä ja muutti siksi.

        Olin aivan häkeltynyt että sopersin jotain aivan hassua mutta toivotin tervetulleeksi.

        Edellisenä päivänä töistä lähtiessä, oli koko matkan satanut lumirähmää. Nyt maahan putoili suuria valkoisia hiutaleita. Muistin Naomin sanat, mutta en siinä hetkessä vielä osannut yhdistää, vaikka joku toivonkipinä siinä heti virisi.

        Jouluaattona vein sitten miehelle, niin kuin minulla oli tapana naapureille viedä, pienen joululahjan. Hän kolkutteli sitten myöhemmin illalla ovellani, kauniin joulukukan ja suklaan kanssa ja samaisen miehen kanssa on ne joulut ja arkikin siitä asti vietetty.

        Oikein sanoit että on vanhan koulukunnan näkijä. Kävin aikoinaan parillakin sellaisella, aina niihin päiviin kun vielä ottivat vastaan. Sittemmin joku suositteli Naomia, että menepäs hänelle ja toden totta, aivan samoja asioita alkoi nousta heti ensi käynnillä, mitä olivat minulle povanneet.

        Muutamille olin siinä välissä jo ehtinyt soittaa ja käynytkin, mutta ei heillä ollut sitä lahjaa. Täälläkin kovin peräänkuulutetaan että kuka on hyvä ja kenelle mennä mutta eipä tohdita nimetä, kun ei ole. Sitten niitä nostellaan sellaisia nimiä, jotka ovat aikoinaan toimineet ja tullet tunnetuiksi. Hyvin tunnettuja olivat jo niihin aikoihin, joilla kävin, että tiedän kyllä kun on oikea näkijä kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellinen kelle? Ja miksi ihmeessä olisin?

        No tietty kunnei kehuta eikä oositte asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tietty kunnei kehuta eikä oositte asiakkaita.

        Siis mihin tarkalleen niitä asiakkaita tarvitsen? Olen muutamankin näkijän asiakas, mutten tosiaan puljua ole pystyynpistämässä itse :D Eiköhän tää oma leipätyö riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein sanoit että on vanhan koulukunnan näkijä. Kävin aikoinaan parillakin sellaisella, aina niihin päiviin kun vielä ottivat vastaan. Sittemmin joku suositteli Naomia, että menepäs hänelle ja toden totta, aivan samoja asioita alkoi nousta heti ensi käynnillä, mitä olivat minulle povanneet.

        Muutamille olin siinä välissä jo ehtinyt soittaa ja käynytkin, mutta ei heillä ollut sitä lahjaa. Täälläkin kovin peräänkuulutetaan että kuka on hyvä ja kenelle mennä mutta eipä tohdita nimetä, kun ei ole. Sitten niitä nostellaan sellaisia nimiä, jotka ovat aikoinaan toimineet ja tullet tunnetuiksi. Hyvin tunnettuja olivat jo niihin aikoihin, joilla kävin, että tiedän kyllä kun on oikea näkijä kyseessä.

        Täällä on ihan asiallisiakin ketjuja, joissa hyviä näkijöitä mainittuna. Itsekin niissä olen kommentoinut onnistuneita ennusteita vuosien varrella. Miks aina aloittaa uusi ketju?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mihin tarkalleen niitä asiakkaita tarvitsen? Olen muutamankin näkijän asiakas, mutten tosiaan puljua ole pystyynpistämässä itse :D Eiköhän tää oma leipätyö riitä.

        Juuuuuuuuuuuu juuuuuuu, ja nytten pitäis varmaan kysyä että keitten näkijöitten muttei viitti kun olisi tiedossa vaan omakehua ja mainontaa ja sitä p a s k a a puhumista juuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuuuuuuuuuuu juuuuuuu, ja nytten pitäis varmaan kysyä että keitten näkijöitten muttei viitti kun olisi tiedossa vaan omakehua ja mainontaa ja sitä p a s k a a puhumista juuuuu

        Just tää. Sä käyt joka ketjussa haukkumassa muita ja nostamassa ton Naomin nimeä esiin. Voihan hän jotain osatakin, mut ei sen enempää kun muutkaan oikealla asialla olevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tää. Sä käyt joka ketjussa haukkumassa muita ja nostamassa ton Naomin nimeä esiin. Voihan hän jotain osatakin, mut ei sen enempää kun muutkaan oikealla asialla olevat.

        juuuuuuuu juuuuuu "se koira älähtää....."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla tavoin sain, eroni tuskissa riutuessa ystävättäreltäni juuri tuon Naomin numeron. En ollut hänestä ennen kuullut ja vaikutti kovin nuoren ja iloisen oloiselta. Kysyinkin ihan suoraan, että mahtaako minulle mitään nousta kun noin nuorikin? Hän kuittasi asian hymyllä ja kun sessio sitten alkoi, osoittautui kyllä sellaiseksi "vanhan koulukunnan näkijäksi.

        Koko kevään olivat asiat menneet mönkään ja viimeinen pisara oli kun selvisi, että miehelläni oli ollut liittomme aikana salasuhde. Naomi sanoi että se on elämää, että välillä puhaltaa pohjoisesta. Sanoi että kun seurava ensilumi putoilee maahan, tuulet viimeistään kääntyy.

        Se oli sitten harmaa lokakuinen päivä, kun olin lähdössä kauppaan. Huomasin että talon pihaan oli tullut muuttoauto. Palatessani seisoi siellä asunnon ulko-ovella mies, oli kantamassa laatikkoa sisään. Minut nähdessään laski laatikon siihen ja riensi käsi ojossa esittelemään itsensä, kertoi että oli saanut töitä lähistöltä ja muutti siksi.

        Olin aivan häkeltynyt että sopersin jotain aivan hassua mutta toivotin tervetulleeksi.

        Edellisenä päivänä töistä lähtiessä, oli koko matkan satanut lumirähmää. Nyt maahan putoili suuria valkoisia hiutaleita. Muistin Naomin sanat, mutta en siinä hetkessä vielä osannut yhdistää, vaikka joku toivonkipinä siinä heti virisi.

        Jouluaattona vein sitten miehelle, niin kuin minulla oli tapana naapureille viedä, pienen joululahjan. Hän kolkutteli sitten myöhemmin illalla ovellani, kauniin joulukukan ja suklaan kanssa ja samaisen miehen kanssa on ne joulut ja arkikin siitä asti vietetty.

        Tässä jutussa hämmentää se, että kummatkin teistä siis vietti jouluaattoa yksin kotona?
        Näihän meillä Suomessa onkin tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pitäisi varmaan kysyä että kuka näkijä noin koittaa "piilomainostaa" itseään, mutta se tiedossa varmaan jo ihan kaikilla, jotka näitä palstoja lukee .

        Ihan tiedoksi vaan että kyllä on haukuttu. Paljon.

        Niistä "näkijänkyvyistä" kun ei ole kaikki ihan vakuuttunut.

        Telkkarissa on ennustaja eukot. Eräskin sanoi lopettavansa kun kyllästy huijaamaan. Aika hyvin sanottu. Mutta niinhän sitä sanotaan että ennustajaeukot sanoo mitä ihminen haluaa kuulla. Osaavat ainaskin rahastaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä en yhtään ihmettele että tästä näkijästä kirjoitetaan paljon, nyt mullakin on omakohtaista kokemusta ja olen niiiiiiiin iloinen että sain hänelle ajan :D

      Olen lukenut näitä ketjuja aika pitkään, just koska olen miettinyt että kelle menisin, ja tulin siihen lopputulokseen , ettei ole oikein muuta vakuutavaa vaihtoehtoo.

      Täällä jotkut murjottaa, että häntä aina kehutaan, mutta sitten ei ole tilalle esittää ketään muuta :( Minulle ei ollut edes vaihtoehto, mennä millekään palvelulinjojen ennustajille, en usko niihin, ja sitten toisaalta olen ihmetellyt, kun vedetään jotain vuosien vanhoja ketjuja esiin. Siis jopa sellasia näkijöitä jotka ei ole enää edes elossa! Mitä järkee :(

      Kyllä ymmärrän, että tuo jo ammattikuntana on sen verran erikoinen ja harvinainen, ettei sellasia tosiaan paljoa ole, jotka olisi aitoja, että sikäli ymmärrän että halutaan muistella niitä vanhojakin, mutta...
      mulle auttoi paljon mun päätökseen, kun luin mitä kokemuksia Naomista on.

      • Anonyymi

        Aina on esittää tilalle muuta. Mut kuka haluaa lähteä ”eiku tää tai tää on parempi”? Ei siinä ole järkeä. Täällä on monta ketjua, jossa on todella hyviä mainittuina, ketjuja vuosien takaa.

        Ei ole reilua riepotella ihmisiä julkisesti. Mielestäni. En tiedä mitä tuo Naomi itse tästä tykkää, tokkopa kukaan on kysynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on esittää tilalle muuta. Mut kuka haluaa lähteä ”eiku tää tai tää on parempi”? Ei siinä ole järkeä. Täällä on monta ketjua, jossa on todella hyviä mainittuina, ketjuja vuosien takaa.

        Ei ole reilua riepotella ihmisiä julkisesti. Mielestäni. En tiedä mitä tuo Naomi itse tästä tykkää, tokkopa kukaan on kysynyt.

        Samaa mieltä. Jokainen voi itekseen muodostaa omat mielipiteensä. Tää että kaikki on nykyään netissä, tekee toon ilmiön.


    • Anonyymi

      Rohkaistuin tosta aloittajan mielipiteestä nii paljon, että loin mulle profiilin facebookkiin, kun en ole aiemmin ollu, mutta ne puhelut on kuulemma siellä.

      Mulla on niin pitkä matka etten oikeen pysty Naomin luo meneen. Haluisin kyllä tosissaan tavatakkin, nyt ko olen hänestä lukenu paljon hyvää.

      Mulla on nyt aika ens viikolle että tosi mielenkiintosta, en ole ollu näkijällä ko kerran aikasemmin, se ei ollu ihan nappi kokemus tosissaan.

      • Anonyymi

        Aika lailla sama tilanne minullakin:D .... vahvisti ja selkeytti kyllä todella paljon ajatuksia, että voin kyllä lämpimästi suositella:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lailla sama tilanne minullakin:D .... vahvisti ja selkeytti kyllä todella paljon ajatuksia, että voin kyllä lämpimästi suositella:D

        Sitä se tekee kun puhuu toisen kanssa. Se miten tuleva osuu kohdalleen onkin toinen juttu.


      • Anonyymi

        Minulle tulee matkaa yhteen suuntaan sellainen kaksisataa km, mutta tänäkin Joulun alusena menen Naomin luokse käymään. Siitä on sellainen perinne tullut, nyt jo neljäs vuosi peräkkäin.

        Ne on niin nappiin mennyt nuo ennustukset, että ilolla taas odotan, mitähän tällä kertaa nousee. Se oli viime Joulun alla, kun sanoi että ensi Jouluna onkin sitten jo kumppani ettei tarvitse yksin joulua viettää. Enhän sitä oikein tohtinut todesta ottaa, mutta niin se vaan rakkaus minunkin mökkiini tiensä löysi.

        Se on arvokasta työtä, mitä Naomi tekee, voimia vaan hänelle ja tietysti kaikille niille, jotka siihen asemaan ovat lahjan saaneet. Minulla ei kovinkaan runsaasti ole kokemuksia, että sillä tavoin en osaa toista paremmaksi toisestaan arvostaa, mutta sen tunnistan kyllä, milloin on aito näkijä kysymyksessä.
        Eivät he suinkaan kaikki ole sitä, mitä antavat ymmärtää. Muutaman kohdalla olen joutunut pettymään. Se silloin harmitti, kun vuosia sitten kävin eräällä, otin todesta mitä hän sanoi, ja taisin silloin kulkea onneni ohitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tulee matkaa yhteen suuntaan sellainen kaksisataa km, mutta tänäkin Joulun alusena menen Naomin luokse käymään. Siitä on sellainen perinne tullut, nyt jo neljäs vuosi peräkkäin.

        Ne on niin nappiin mennyt nuo ennustukset, että ilolla taas odotan, mitähän tällä kertaa nousee. Se oli viime Joulun alla, kun sanoi että ensi Jouluna onkin sitten jo kumppani ettei tarvitse yksin joulua viettää. Enhän sitä oikein tohtinut todesta ottaa, mutta niin se vaan rakkaus minunkin mökkiini tiensä löysi.

        Se on arvokasta työtä, mitä Naomi tekee, voimia vaan hänelle ja tietysti kaikille niille, jotka siihen asemaan ovat lahjan saaneet. Minulla ei kovinkaan runsaasti ole kokemuksia, että sillä tavoin en osaa toista paremmaksi toisestaan arvostaa, mutta sen tunnistan kyllä, milloin on aito näkijä kysymyksessä.
        Eivät he suinkaan kaikki ole sitä, mitä antavat ymmärtää. Muutaman kohdalla olen joutunut pettymään. Se silloin harmitti, kun vuosia sitten kävin eräällä, otin todesta mitä hän sanoi, ja taisin silloin kulkea onneni ohitse.

        No pakkohan tota on kokeilla. Fasessa oli niistä Uudenvuoden valvojaisistaan niin varasinpa ajan. olen varman ainut ketä ei ole koskaan käyny ennustajilla niin pitää kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pakkohan tota on kokeilla. Fasessa oli niistä Uudenvuoden valvojaisistaan niin varasinpa ajan. olen varman ainut ketä ei ole koskaan käyny ennustajilla niin pitää kokeilla.

        Mä en saanut mitä toivoin. Petyin. Ehkä siksi kun täällä kovasti kehutaan. Palvelu ei kohdannut odotuksia. Ehkä joillekin hyvinkin osuvasti nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en saanut mitä toivoin. Petyin. Ehkä siksi kun täällä kovasti kehutaan. Palvelu ei kohdannut odotuksia. Ehkä joillekin hyvinkin osuvasti nähnyt.

        Minulla taas ylitti villeimmätkin unelmat näkijäkäynnistä. Huh sentään!

        Olin varautunut että jotakin sellaista yleistä höpinää, mitä on aiemmat kokemukset ennustajista, mutta hiukan paljon meni kuvitelmat uusiksi jo alkumetreillä, kun kehotti istumaan tuoliin, ja tokaisi sitten kuin ohimennen, että se ei sitten osunut autoon.
        Jäin ihan hämäännyksissä varmaan suu auki katsomaan, ja hän sanoi että niin että se peura ei sitten onneksi ihan osunut siihen siniseen autoon. Meinasi kahvikuppi, jonka oli ehtinyt ojentaa, pudota käsistä. Olin edellisenä iltana istunut miesystävän vieressä, hänen sinisessä autossaan, kun peura meni miltei auton kylkeä viistäen yli tien. Äkkijarrutuksella ja hyvällä tuurilla selvittiin.

        Oli muutenkin aivan huippu, sellaisista näkijänaisista on saanut lähinnä kirjoista lukea tai elokuvista katsoa,
        Oli todella ystävällinen ja kuitenkin sellainen tosi "noitamainen" sain asioihini ihan uutta suuntaa, eikä ollut kyllä palvelussa toiveen sijaa. Minulla ei ollut mitään isompia odotuksia, ehkä se ettei kaikille natsaa, johtuu siitä että jotenkin odotetaan että ennustaja tekee niitä asioita puolesta, tai jotenkin tuo sen jännittävän ja hienon elämän, muta eihän se niin mene. Ennustajat ja näkijäthän vaan katsovat mitä ihmisen elämässä on tai on tapahtumassa, ja jos ei siellä sitten ole mitään erityistä, niin eihän sieltä silloin varmasti saa mitä toivoo. Ei se ole ennustajien vika.

        Omassa elämässä on kyllä niin sanotusti riittänyt vauhtia ja vaarallisia tilanteita, ja tämän käynnin pohjalta tuli vahvistusta sille mitä jo aavistelin, että ei ole ainakaan tilanne siltä osin hiipumassa. Hieno kokemus todella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas ylitti villeimmätkin unelmat näkijäkäynnistä. Huh sentään!

        Olin varautunut että jotakin sellaista yleistä höpinää, mitä on aiemmat kokemukset ennustajista, mutta hiukan paljon meni kuvitelmat uusiksi jo alkumetreillä, kun kehotti istumaan tuoliin, ja tokaisi sitten kuin ohimennen, että se ei sitten osunut autoon.
        Jäin ihan hämäännyksissä varmaan suu auki katsomaan, ja hän sanoi että niin että se peura ei sitten onneksi ihan osunut siihen siniseen autoon. Meinasi kahvikuppi, jonka oli ehtinyt ojentaa, pudota käsistä. Olin edellisenä iltana istunut miesystävän vieressä, hänen sinisessä autossaan, kun peura meni miltei auton kylkeä viistäen yli tien. Äkkijarrutuksella ja hyvällä tuurilla selvittiin.

        Oli muutenkin aivan huippu, sellaisista näkijänaisista on saanut lähinnä kirjoista lukea tai elokuvista katsoa,
        Oli todella ystävällinen ja kuitenkin sellainen tosi "noitamainen" sain asioihini ihan uutta suuntaa, eikä ollut kyllä palvelussa toiveen sijaa. Minulla ei ollut mitään isompia odotuksia, ehkä se ettei kaikille natsaa, johtuu siitä että jotenkin odotetaan että ennustaja tekee niitä asioita puolesta, tai jotenkin tuo sen jännittävän ja hienon elämän, muta eihän se niin mene. Ennustajat ja näkijäthän vaan katsovat mitä ihmisen elämässä on tai on tapahtumassa, ja jos ei siellä sitten ole mitään erityistä, niin eihän sieltä silloin varmasti saa mitä toivoo. Ei se ole ennustajien vika.

        Omassa elämässä on kyllä niin sanotusti riittänyt vauhtia ja vaarallisia tilanteita, ja tämän käynnin pohjalta tuli vahvistusta sille mitä jo aavistelin, että ei ole ainakaan tilanne siltä osin hiipumassa. Hieno kokemus todella.

        Toki. Näinhän useammin olet kertonut täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas ylitti villeimmätkin unelmat näkijäkäynnistä. Huh sentään!

        Olin varautunut että jotakin sellaista yleistä höpinää, mitä on aiemmat kokemukset ennustajista, mutta hiukan paljon meni kuvitelmat uusiksi jo alkumetreillä, kun kehotti istumaan tuoliin, ja tokaisi sitten kuin ohimennen, että se ei sitten osunut autoon.
        Jäin ihan hämäännyksissä varmaan suu auki katsomaan, ja hän sanoi että niin että se peura ei sitten onneksi ihan osunut siihen siniseen autoon. Meinasi kahvikuppi, jonka oli ehtinyt ojentaa, pudota käsistä. Olin edellisenä iltana istunut miesystävän vieressä, hänen sinisessä autossaan, kun peura meni miltei auton kylkeä viistäen yli tien. Äkkijarrutuksella ja hyvällä tuurilla selvittiin.

        Oli muutenkin aivan huippu, sellaisista näkijänaisista on saanut lähinnä kirjoista lukea tai elokuvista katsoa,
        Oli todella ystävällinen ja kuitenkin sellainen tosi "noitamainen" sain asioihini ihan uutta suuntaa, eikä ollut kyllä palvelussa toiveen sijaa. Minulla ei ollut mitään isompia odotuksia, ehkä se ettei kaikille natsaa, johtuu siitä että jotenkin odotetaan että ennustaja tekee niitä asioita puolesta, tai jotenkin tuo sen jännittävän ja hienon elämän, muta eihän se niin mene. Ennustajat ja näkijäthän vaan katsovat mitä ihmisen elämässä on tai on tapahtumassa, ja jos ei siellä sitten ole mitään erityistä, niin eihän sieltä silloin varmasti saa mitä toivoo. Ei se ole ennustajien vika.

        Omassa elämässä on kyllä niin sanotusti riittänyt vauhtia ja vaarallisia tilanteita, ja tämän käynnin pohjalta tuli vahvistusta sille mitä jo aavistelin, että ei ole ainakaan tilanne siltä osin hiipumassa. Hieno kokemus todella.

        No johan! Meinasi ihan nousta kylmänväreet kun luin. Pistää kyllä miettimään että maailmassa on kyllä ihmeellisiä asioita, joista meillä "tavallisen polun tallaajilla" ei taida olla paljoakaan tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas ylitti villeimmätkin unelmat näkijäkäynnistä. Huh sentään!

        Olin varautunut että jotakin sellaista yleistä höpinää, mitä on aiemmat kokemukset ennustajista, mutta hiukan paljon meni kuvitelmat uusiksi jo alkumetreillä, kun kehotti istumaan tuoliin, ja tokaisi sitten kuin ohimennen, että se ei sitten osunut autoon.
        Jäin ihan hämäännyksissä varmaan suu auki katsomaan, ja hän sanoi että niin että se peura ei sitten onneksi ihan osunut siihen siniseen autoon. Meinasi kahvikuppi, jonka oli ehtinyt ojentaa, pudota käsistä. Olin edellisenä iltana istunut miesystävän vieressä, hänen sinisessä autossaan, kun peura meni miltei auton kylkeä viistäen yli tien. Äkkijarrutuksella ja hyvällä tuurilla selvittiin.

        Oli muutenkin aivan huippu, sellaisista näkijänaisista on saanut lähinnä kirjoista lukea tai elokuvista katsoa,
        Oli todella ystävällinen ja kuitenkin sellainen tosi "noitamainen" sain asioihini ihan uutta suuntaa, eikä ollut kyllä palvelussa toiveen sijaa. Minulla ei ollut mitään isompia odotuksia, ehkä se ettei kaikille natsaa, johtuu siitä että jotenkin odotetaan että ennustaja tekee niitä asioita puolesta, tai jotenkin tuo sen jännittävän ja hienon elämän, muta eihän se niin mene. Ennustajat ja näkijäthän vaan katsovat mitä ihmisen elämässä on tai on tapahtumassa, ja jos ei siellä sitten ole mitään erityistä, niin eihän sieltä silloin varmasti saa mitä toivoo. Ei se ole ennustajien vika.

        Omassa elämässä on kyllä niin sanotusti riittänyt vauhtia ja vaarallisia tilanteita, ja tämän käynnin pohjalta tuli vahvistusta sille mitä jo aavistelin, että ei ole ainakaan tilanne siltä osin hiipumassa. Hieno kokemus todella.

        allekirjoian ton "noitamainen,,,,,suomes ei ketään hänen vertaista,,,,,,, jännityttävä tapaus,,,,,,,, alko isoo miestäki huimata,,,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan! Meinasi ihan nousta kylmänväreet kun luin. Pistää kyllä miettimään että maailmassa on kyllä ihmeellisiä asioita, joista meillä "tavallisen polun tallaajilla" ei taida olla paljoakaan tietoa.

        Kun oman tekstisi luit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun oman tekstisi luit?

        Toi on näköjään taas "naomistalkkeri" löytäny tiensä tähänki ketjuun. Tollanen kateus saa jo myötähäpeän tunteen aikaseks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on näköjään taas "naomistalkkeri" löytäny tiensä tähänki ketjuun. Tollanen kateus saa jo myötähäpeän tunteen aikaseks.

        Huomattiin :) :) :) kuittaili jo aiemminkin jonkun kommenttiin, on niin säälittävää kun kirjoitus tyylistä kyllä aina tunnistaa ````kaikki-sen-tietää-kenen-selvänäkijää leikkivän, Naomia kadehtivan kommentaattorin``` kateelliset kuittailut.
        Se vaan ihmetyttää, etä miksi aina änkee näihin, kyllähän tuosta jo aloituksesta käy ilmi, etä tässä ketjussa kirjoitetaan Naomista. Aika surkeeta tollanen kateus ja tosi noloo :( :( :( nyyhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        allekirjoian ton "noitamainen,,,,,suomes ei ketään hänen vertaista,,,,,,, jännityttävä tapaus,,,,,,,, alko isoo miestäki huimata,,,,,,

        Minuu ei muija päästäny. Meni itte mutta ko sanoin että voiskos se mullekin kattoo niin sano että se riittää ko hän käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuu ei muija päästäny. Meni itte mutta ko sanoin että voiskos se mullekin kattoo niin sano että se riittää ko hän käy.

        Ähäs, Mahtoko olla "muijalla" meneillänsä jotain sellasta mistä ei halunnut että saat tietää.


    • Anonyymi

      Varasin ajan hänen uudenvuoden valvojaisiin. Toivottavasti on just niin hyvä mitä hänestä kerrotaan, koska nyt on tarve saada apuja.

    • Anonyymi

      Minkä maalainen naomi on viittaa somaliin

    • Anonyymi

      Miksi ylipäätään ihmiset hakeutuvat ns näkijälle? onko kyllästynyt elämäänsä ettei itse ymmärrä muuttaa suuntaansa vai hakea taikasanoja näkijältä joka manifestoi asiat sinulle? ongelmissa kannattaa kuunnella itseään ja ammattiapua hakea . Uskon että kun ihminen epätoivoisena ja elämäänsä kyllästyneenä uskoo asiota ns näkijälle joka tuo toivoa ja alkaa rakentaa sen sanojen varaan aina elämäänsä.eli tulee riippuvaiseksi näkijän turvaa antav ista sanoista koska ei oikeasti usko itseenä epävarmana ja huonolla itsetunnolla ja alkaa toteuttaa ja manifestoida hyvän tiedossa olleen näkijän sanoja ja antaa aina tiukan paikan tullen toivonsa ja elämän halunsa näkijän ns parantaviin sanoihin, saattaa tulla koukutetuksi asiaan.

      • Anonyymi

        Minulle on ollut suuresti apua. En koe laisinkaan, että kohdallani olisi kyse että "epätoivoisena ja elämäänsä kyllästyneenä uskoo asiota ns näkijälle" , vaan aivan päinvastoin. Lähinnä työelämän asiat kiinnostaa, sillä työskentelen alalla jossa on kyettävä ennakoimaan, ja haluan olla ikään kuin askeleen edellä.
        Näkijällä käynti, juuri Naomilla olen viime vuodet käynyt, on ollut minulle myös sellainen omaan elämän varmuutta tuova, hyvin miellyttävä kokemus, joka kerta.

        Nehän ovat jokaisen itsensä päätettäviä asioita, mielestäni ei kuulu kenellekään se, käynkö tai olenko käymättä. Naomi on jo persoonana niin kerta kaikkiaan mielenkiintoinen, valovoimainen ja valloittava, että on monia muita tahoja, jotka jäävät minulta mieluummin väliin, kuin hänen luonaan käynti. Saan näillä "mystiikkareissuilani", kuten asiasta ystävättärieni kanssa keskustelemme, aina jotakin uskomatonta energisyyttä ja tahdonvoimaa itselleni.
        Uudenvuoden valvojaisissaan olen käynyt jo usean vuoden ajan, ja jälleen olen menossa tänäkin vuonna. Jos se on sitä koukutetuksi tulemista, niin sitten on, mutta tiedän monia paljon harmillisempia asioita, johon voi jäädä koukkuun.


    • Anonyymi

      Autottomana en viitsi kauas matkustaa-kysynkin että onko kukaan puhelimen kautta saanut osuvia,rohkaisevia tulkintoja? itse tavallaan pelkään tulevan näkyjä koska osa haluaa tietää,osa ei,ehkä johonkin mieltä askarruttavaan seikkaan voisi joskus soittaa Naomille-

      • Anonyymi

        Olen kyllä. Tosin muilta kuin tältä näkijältä, en ole ollut hänen asiakkaana. Puhelimitsekin saat oikealta näkijältä hyvän vastineen rahallesi.


      • Anonyymi

        Tekee kyllä yhtä hyvin niin puhelimen, tosin nykyisin fasepuhelimen kautta`, kun "livenä. Mä otan hältä just pitkän matkan takii usein just sillain.
        Ei se kerro mitään kamalia, se on varmaan sitä näkijän taitoo että osaa tietää mitä kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee kyllä yhtä hyvin niin puhelimen, tosin nykyisin fasepuhelimen kautta`, kun "livenä. Mä otan hältä just pitkän matkan takii usein just sillain.
        Ei se kerro mitään kamalia, se on varmaan sitä näkijän taitoo että osaa tietää mitä kertoo.

        Pessimistinä ja huonon kohtalon omaavana ei oikein tahdo uskoa että joska se hyvä mullekin koittaisi ennekuin pääsee muualle kärsimästä kun hetki lyö,mutta ainoa ongelma asiassa on kalleus-pienituloisen on hankalaa pyytää apuja koska hinnat korkeat tuloihin nähden .olisi hyvä jos Naomi ymmärtäisi bisnekseen että joskus alennushinnat kampanjana niin rutiköyhäkin voisi saada apuja ongelmiin mitkä vaivaa ja saada vastauksia.pieni vihje...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pessimistinä ja huonon kohtalon omaavana ei oikein tahdo uskoa että joska se hyvä mullekin koittaisi ennekuin pääsee muualle kärsimästä kun hetki lyö,mutta ainoa ongelma asiassa on kalleus-pienituloisen on hankalaa pyytää apuja koska hinnat korkeat tuloihin nähden .olisi hyvä jos Naomi ymmärtäisi bisnekseen että joskus alennushinnat kampanjana niin rutiköyhäkin voisi saada apuja ongelmiin mitkä vaivaa ja saada vastauksia.pieni vihje...

        Ei se ainakaan hänen hinnoistaan voi kiinni olla, sen edullisemmin ei tee kyllä kukaan. Olen vuosikausia ollut asiakkaansa eikä ole edes nostanut hintojaan missään kohdin. Kyllä se seuraava vaihe siitä edullisimmasta taksastaan olisi että tekisi vallan ilman ja minä en ainakaan kehtaisi edes pyytää. Kun hyvää palvelua saa ja avut asioihinsa niin kyllä ainakin itse olen valmis maksamaan, vaikka enemmänkin jos niikseen.


    • Anonyymi

      Hyvää wanhaa vuotta 😂🤣😅

    • Anonyymi

      Naomii-voitko tehdä parannus näkijän työtä tammikuussa ale-hintana? saisin apuja ...

      • Anonyymi

        Ei se kuulemma täällä hengaa? Koskaan. Kaikki vain tyytyväisten asiakkaiden palautteita. Vai hengaako….


    • Anonyymi

      Meinasin ainaki tipahtaa tuolilta kun kattelin hänen päivityksiään tänään fasebookissa! Voi hyvänen aika että on näyttävän näköinen, niikkui joku filmitähti. Ihan käsittämätöntä ettei häntä ole televisiossa nähty, vai onko ollut?

      • Anonyymi

        Samaa on ihmetellyt moni muu. Joku oli kuulemma Naomilta asiaa kysynyt, oli sanonut että on häntä pyydetty muttei ollut suostunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe