Mies raskaana ja tahtoo Åbortin.
Mies tahtoo abortin
2
60
Vastaukset
- Anonyymi
Joutaa moiset käteensä vetää, kaikille paras vaihtoehto. Anna sen haluta mitä tahansa, elä välitä siitä. Ei ole oikea mies joka ei vastuuta ota. Jätä se itsensä sinuun tyydyttänyt idiootti. Pärjäät suomessa hyvin ilman turhaa riesaa. Voit pahimmillasi katua loppuikäsi jos lapsesi tapat nyt sen takia. Jätä turvallisesti se hölmö, varmistaen ettei tee sinulle eikä lapselle pahaa. En ihmettelisi jos idiootti olisi vaarallinenkin, mokoma epäolio! Ota neuvolaan aika ja ala elämään hyvin, terveellisesti ja katso tulevaisuuteen. Elä suo enää ajatustakaan "miehelle".
Vaikka ei olisi lasten kanssa kokemusta sinulla, selviät varmasti. Saat paljon hyvää elämääsi lapseen panostaen ja hänen kanssaan eläen. Pian huomaat ettet jätkiä tarvitse mihinkään, muutakin, paljon parempaa on.
Jos jostakin syystä et halua lastasi kasvattaa, adoptiokin on tappamista parempi ratkaisu. Jos olet yksin asian kanssa elä lannistu, asiat järjestyy. Valitse lapsi, jätä nilkki. Juttele neuvolassa, kirkon diakoniatyöntekijän kanssa tai lääkärin kanssa näin alkuun. Elä enää sille k-päälle. Pidä itsestäsi hyvää huolta. Ole onnellinen lahjasta minkä sait. Kaikkea hyvää elämääsi! Kirjoita myöhemmin palstalle mitä kuuluu, kiva ois. - Anonyymi
Tärkeintä on, mitä sinä itse haluat. Mieti rauhassa. Elä anna sen painostaa eläkä enempää hyväksikäyttää sinua.
Jos olet ulkomaalainen, ota tulkki avuksi asioita hoitamaan. Neuvolaan, oman asunnon hommaamiseen jne. Apua saat varmasti.
Panoa et tarvitse enää mihinkään. Näit sen oikean karvan. Saat paremman, oikean miehen tilalle halutessasi.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979