Tarkoitus olisi vaihtaa 4 ikkunaa. Kokoluokkaa 145 x 130. Kolmeen tulisi pienet tuuletusikkknat. Missä hintaluokassa ikkunarempat on. Riittääkö tonni per ikkuna ? Ja tietty asennettuna. Ja entä sälekaihtinet? Paljonko nostaa hintaa?
Uuden ikkunan hinta?
6
94
Vastaukset
- Anonyymi
Heiheihei !!!!! Eikö kukaan voi kertoa paljonko ikkunaremonttinne on maksanut ???? HÄH ?????
- Anonyymi
Tuollaiset ikkunat säleverhoilla keskimäärin reilun tonnin /ikkuna
- Anonyymi
Mikset asenna itse ? Siinä se suurin säästö tulee. Eihän tuossa mitään erityisiä taitoja tarvitse, kunhan vain on perustyökalut ja huolellinen.
- Anonyymi
Mikäs säästö siinä tulee, ehkä n satasen / ikkuna! asennushinta n350/ikkuna, siitä puolet pois kotitvähennystä , eli vajaa 200 jää maksettavaa, josta vähennät asennustarvikkeet, listat, laudat ja ulkpuoliset pellitykset.. HÄ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs säästö siinä tulee, ehkä n satasen / ikkuna! asennushinta n350/ikkuna, siitä puolet pois kotitvähennystä , eli vajaa 200 jää maksettavaa, josta vähennät asennustarvikkeet, listat, laudat ja ulkpuoliset pellitykset.. HÄ?
"Mikäs säästö siinä tulee, ehkä n satasen / ikkuna! asennushinta n350/ikkuna, siitä puolet pois kotitvähennystä , eli vajaa 200 jää maksettavaa, josta vähennät asennustarvikkeet, listat, laudat ja ulkpuoliset pellitykset.. HÄ?"
No, ensinnäkin tuo vähennys koskee vain työn osuutta, ei tarvikkeita.
Toisekseen sen kotitalousvähennyksen määrä vähennetään veropohjana olevan tulon määrästä, eli voihan se tulovero laskea jopa yhden prosenttiyksikön!
- Anonyymi
Missäpäin suomee?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328