Kaiken ajan viettää kotonaan ja ravaa tuntikausia edestakaisin asunnossaan. Mitähän se koko ajan hakee toisesta päästä kämppää ja vie toiseen päähän? Pieni tauko ja sitten alkaa taas ravaus, aamusta yöhön.
Menisi vaikka lenkille, niin saisi purattua tuota pakkoliikkumistaan. Ei naapurien tarvisi sitä kuunnella yömyöhälle.
Naapuri ravaa kaiket päivät edestakaisin asunnossaan
7
291
Vastaukset 7
- Anonyymi
Mutta mitäpäs, jos itse lähtisit lenkille, etkä koko aikaa stalkkaisi naapurisi tekemisiä?
- Anonyymi
Käyn lähes joka päivä. Vaikea olla huomaamatta tuota kun se kuuluu runkoäänenä, eikä perus tv sitä peitä. Ääneille herkistyy pahvitalossa.
- Anonyymi
Muuta maalle jos elämisen äänet haittaavat.
- Anonyymi
Maalla on naapurit yleensä kaukana ja heidän tekemisiä vaikea seurailla mutta ainahan voi keksiä tänne jotain palstan aktivointia !
- Anonyymi
no mutta kun pää meinaa hajota te ette tajuu et voi pelätä hirviöitä seinillä ja kurkkua kuristaa kuoleman pelko siihen auttaa kävely ees taas asunnossa ees taas eestaas ekana olkkarissa ees taas sitten makkarissa ees taas ja sitten keittiössä ees taas ja sit taas olkkariin ja ees taas tajutteko te?
- Anonyymi
Jos kiinnostaa niin miksi et käy kysymässä asiaa?
- Anonyymi
Naapureiltaei kannata kysyä mitään. Saa vielä puukosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400