Puoliso sairauden takia riskiryhmää, viikottain olen kontaktissa yli 80 -vuotiaaseen omaiseen, itse olen 59- vuotias. Tämä ei riitä maksuttoman influenssarokotuksen saamiseen.
No, tuleepahan perintö nopeammin, kun saan influenssan ja tartutan sen omaisiini.
Miksi mediassa kehotetaan ottamaan influenssarokotus, kun sitä ei kuitenkaan saa?
Turha ottaa koronarokotuksiakaan.
En saa influenssarokotusta
Anonyymi
1
181
Vastaukset 1
- Anonyymi
Minä tapaan päivittäin 83-vuotiasta naspuriani, autteken monissa asioissa, olen myös 59 vuotias. Meitä kumpaskaan ei ole rokotettu ja terveitä ollaan. Ihme juttu. Asutaan pikku tuppukylässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4131819- 1471165
- 901102
- 671093
- 1051038
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku156893- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654