Onko täällä moniakin painostettu aborttiin, kun "suosijat" sitä kuulemma harrastavat? Miten se tapahtui?
Mr X
Aborttiin painostaminen??
6
261
Vastaukset
Aborttiin painostaminen on vastustajien unelma, ei mitään muuta. He ovat sitä mieltä ettei kukaan tee aborttia niin ettei heitä olisi siihen painostettu. Mutta väärässä ovat. Mä tiedän itseni lisäksi kuusi muuta naista jotka ovat tehneet päätöksen aivan itsenäisesti.
Painostaminen ei olekaan vastustajan mielestä painostamista, jos se tapahtuu vastustajan toimesta. Tämä on tullut kyllä aika moneen kertaan selväksi täällä.
Jotenkin vaan abortin vastustajat ei halua antaa naiselle vapautta tehdä päätöksiä itse. Miksipä sitä antaisi, kun ei naisella heidän mielestä ole aivotoimintaa enempää kuin Dna:lla.
Minulle ei kuulu kenenkään ratkaisut ja päätökset. Jokainen tehkööt kuten parhaaksi näkee.- Anonyymi
tieteilijä kirjoitti:
Painostaminen ei olekaan vastustajan mielestä painostamista, jos se tapahtuu vastustajan toimesta. Tämä on tullut kyllä aika moneen kertaan selväksi täällä.
Jotenkin vaan abortin vastustajat ei halua antaa naiselle vapautta tehdä päätöksiä itse. Miksipä sitä antaisi, kun ei naisella heidän mielestä ole aivotoimintaa enempää kuin Dna:lla.
Minulle ei kuulu kenenkään ratkaisut ja päätökset. Jokainen tehkööt kuten parhaaksi näkee.Millä tavoin ja missä joku vastustaja (eikä esim. sakkisi mustamaalaava trolli) on painostanut jotakin siihen (aborttiin) mitä itse vastustaa? Onko tämäkin syytös taas eräs uusi logiikan kukkanen suosijafanaatikon listalla.. XD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavoin ja missä joku vastustaja (eikä esim. sakkisi mustamaalaava trolli) on painostanut jotakin siihen (aborttiin) mitä itse vastustaa? Onko tämäkin syytös taas eräs uusi logiikan kukkanen suosijafanaatikon listalla.. XD
Ihan oikeastiko et halunnut ymmärtää tieteilijän väittämää?
Koetas nyt vielä kovasti miettiä, mikä hänen sanomansa oli...
Mr X
- Anonyymi
Kas, into kommentoida on vastustajilla - joita tällä ilmeisesti on suurin määrin - vähäistä. Ei yllätä.
Mr X- Anonyymi
Niin, muut taitaa olla jo melko väsyneitä jankkaamaan samat ummet ja lammet kanssasi ties monettako kertaa. Kaikkihan sinulle pitäisi hakea valmiiksi eteen etkä sittenkään halua niitä kiusallisia todisteita nähdä. Minkä muut sille voi jos et osaa lukea esim. aloituksia joissa joku kyselee neuvoja mitä tekisi.. mitään yllättävää tässäkään ei toki ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644