Aborttiin painostaminen??

Anonyymi

Onko täällä moniakin painostettu aborttiin, kun "suosijat" sitä kuulemma harrastavat? Miten se tapahtui?

Mr X

6

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aborttiin painostaminen on vastustajien unelma, ei mitään muuta. He ovat sitä mieltä ettei kukaan tee aborttia niin ettei heitä olisi siihen painostettu. Mutta väärässä ovat. Mä tiedän itseni lisäksi kuusi muuta naista jotka ovat tehneet päätöksen aivan itsenäisesti.

• Painostaminen ei olekaan vastustajan mielestä painostamista, jos se tapahtuu vastustajan toimesta. Tämä on tullut kyllä aika moneen kertaan selväksi täällä.

Jotenkin vaan abortin vastustajat ei halua antaa naiselle vapautta tehdä päätöksiä itse. Miksipä sitä antaisi, kun ei naisella heidän mielestä ole aivotoimintaa enempää kuin Dna:lla.

Minulle ei kuulu kenenkään ratkaisut ja päätökset. Jokainen tehkööt kuten parhaaksi näkee.

• Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

Painostaminen ei olekaan vastustajan mielestä painostamista, jos se tapahtuu vastustajan toimesta. Tämä on tullut kyllä aika moneen kertaan selväksi täällä.

Jotenkin vaan abortin vastustajat ei halua antaa naiselle vapautta tehdä päätöksiä itse. Miksipä sitä antaisi, kun ei naisella heidän mielestä ole aivotoimintaa enempää kuin Dna:lla.

Minulle ei kuulu kenenkään ratkaisut ja päätökset. Jokainen tehkööt kuten parhaaksi näkee.

Millä tavoin ja missä joku vastustaja (eikä esim. sakkisi mustamaalaava trolli) on painostanut jotakin siihen (aborttiin) mitä itse vastustaa? Onko tämäkin syytös taas eräs uusi logiikan kukkanen suosijafanaatikon listalla.. XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavoin ja missä joku vastustaja (eikä esim. sakkisi mustamaalaava trolli) on painostanut jotakin siihen (aborttiin) mitä itse vastustaa? Onko tämäkin syytös taas eräs uusi logiikan kukkanen suosijafanaatikon listalla.. XD

Ihan oikeastiko et halunnut ymmärtää tieteilijän väittämää?

Koetas nyt vielä kovasti miettiä, mikä hänen sanomansa oli...

Mr X

• Anonyymi

Kas, into kommentoida on vastustajilla - joita tällä ilmeisesti on suurin määrin - vähäistä. Ei yllätä.

Mr X

• Anonyymi

Niin, muut taitaa olla jo melko väsyneitä jankkaamaan samat ummet ja lammet kanssasi ties monettako kertaa. Kaikkihan sinulle pitäisi hakea valmiiksi eteen etkä sittenkään halua niitä kiusallisia todisteita nähdä. Minkä muut sille voi jos et osaa lukea esim. aloituksia joissa joku kyselee neuvoja mitä tekisi.. mitään yllättävää tässäkään ei toki ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4383
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      58
      3012
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2511
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2321
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2013
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1723
    8. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      67
      1710
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe