Onko täällä moniakin painostettu aborttiin, kun "suosijat" sitä kuulemma harrastavat? Miten se tapahtui?
Mr X
Aborttiin painostaminen??
6
195
Vastaukset
Aborttiin painostaminen on vastustajien unelma, ei mitään muuta. He ovat sitä mieltä ettei kukaan tee aborttia niin ettei heitä olisi siihen painostettu. Mutta väärässä ovat. Mä tiedän itseni lisäksi kuusi muuta naista jotka ovat tehneet päätöksen aivan itsenäisesti.
Painostaminen ei olekaan vastustajan mielestä painostamista, jos se tapahtuu vastustajan toimesta. Tämä on tullut kyllä aika moneen kertaan selväksi täällä.
Jotenkin vaan abortin vastustajat ei halua antaa naiselle vapautta tehdä päätöksiä itse. Miksipä sitä antaisi, kun ei naisella heidän mielestä ole aivotoimintaa enempää kuin Dna:lla.
Minulle ei kuulu kenenkään ratkaisut ja päätökset. Jokainen tehkööt kuten parhaaksi näkee.- Anonyymi
tieteilijä kirjoitti:
Painostaminen ei olekaan vastustajan mielestä painostamista, jos se tapahtuu vastustajan toimesta. Tämä on tullut kyllä aika moneen kertaan selväksi täällä.
Jotenkin vaan abortin vastustajat ei halua antaa naiselle vapautta tehdä päätöksiä itse. Miksipä sitä antaisi, kun ei naisella heidän mielestä ole aivotoimintaa enempää kuin Dna:lla.
Minulle ei kuulu kenenkään ratkaisut ja päätökset. Jokainen tehkööt kuten parhaaksi näkee.Millä tavoin ja missä joku vastustaja (eikä esim. sakkisi mustamaalaava trolli) on painostanut jotakin siihen (aborttiin) mitä itse vastustaa? Onko tämäkin syytös taas eräs uusi logiikan kukkanen suosijafanaatikon listalla.. XD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavoin ja missä joku vastustaja (eikä esim. sakkisi mustamaalaava trolli) on painostanut jotakin siihen (aborttiin) mitä itse vastustaa? Onko tämäkin syytös taas eräs uusi logiikan kukkanen suosijafanaatikon listalla.. XD
Ihan oikeastiko et halunnut ymmärtää tieteilijän väittämää?
Koetas nyt vielä kovasti miettiä, mikä hänen sanomansa oli...
Mr X
- Anonyymi
Kas, into kommentoida on vastustajilla - joita tällä ilmeisesti on suurin määrin - vähäistä. Ei yllätä.
Mr X- Anonyymi
Niin, muut taitaa olla jo melko väsyneitä jankkaamaan samat ummet ja lammet kanssasi ties monettako kertaa. Kaikkihan sinulle pitäisi hakea valmiiksi eteen etkä sittenkään halua niitä kiusallisia todisteita nähdä. Minkä muut sille voi jos et osaa lukea esim. aloituksia joissa joku kyselee neuvoja mitä tekisi.. mitään yllättävää tässäkään ei toki ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876