Taas valvon..

Anonyymi

Ja kuuntelen ja katselen sinua. Jos kysyisit mitä minulle kuuluu - varmaan valehtelisin; et koskaan saa tietää miten hajalla olen. Jokainen päivä on taistelua, yöt on pahimpia💔😥

35

1299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On olemassa ihmisiä, jotka tarvitsevat minua enemmän kuin sinä. Jotka eivät voi valita itse ja jotka tarvitsevat tukea omaan taisteluunsa.

    • Anonyymi

      Iltarukous auttaa ja päivän sana. Voi miettiä niitä ja unohtaa ne mitkä pahaa aiheuttavat.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta eli out of system

    • Anonyymi

      Turha kirjoittaa riviäkään

    • Anonyymi

      Mistä kuuntelet ja katselet? Mulla myös ikävä miestä, huonosti nukuin mietin meidän yhteisiä hetkiä mme, ikävä ja näen hänestä taas Untakin.
      T. S

      • Anonyymi

        Kaipaus on kamalaa, voimia sinne❤. Nainen olen -ap


      • Anonyymi

        Kirjoitat taas toisen puolesta! Ei s.


    • Anonyymi

      Voi ressukkaa😢❤

    • Anonyymi

      Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle aloittaja.

      • Anonyymi

        Huomenta, se on uusi päivä :) - ap


    • Anonyymi

      Mitä kuuntelet, puhetta vai?

      • Anonyymi

        Säveliä..🎶🎶 -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säveliä..🎶🎶 -ap

        Mistä kuuntelet hänen lauluaan, onko hän artisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kuuntelet hänen lauluaan, onko hän artisti?

        Ei hän ole artisti, voisi olla kyllä🤗👌🎶🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän ole artisti, voisi olla kyllä🤗👌🎶🔥

        onk sulla sen joku video tai jotain?


    • Anonyymi

      Voin kertoa, että on monet illat täälläkin ikävää itketty. En tiedä enää mistään mitään. Välillä löydän täältä vinkkejä ja välillä taas ilkeitä viestejä, jotka kyllä ohitan suosiolla. Ei tietoa asian todellisesta tilasta. Välittääkö vielä joku, vai olenko kuvitellut kaiken? Häntä yhä ajattelen. T. J...

      • Anonyymi

        T.J


      • Anonyymi

        Ootkohan sä nyt ihan tosissasi? Mä en kirjoittele tänne mitään ilkeää, en sulle enkä muillekaan. Ilkeys ei todellakaan kuulu luonteenpiirteisiini. Sunnuntaina kirjoitin ehkä muutaman vähän närkästyneen viestin koska luulin että sä vaan pelleilet mun kanssa. Sori siitä.🙂


      • Anonyymi

        Älä puhu toisen puolesta! Se on rikos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootkohan sä nyt ihan tosissasi? Mä en kirjoittele tänne mitään ilkeää, en sulle enkä muillekaan. Ilkeys ei todellakaan kuulu luonteenpiirteisiini. Sunnuntaina kirjoitin ehkä muutaman vähän närkästyneen viestin koska luulin että sä vaan pelleilet mun kanssa. Sori siitä.🙂

        Minäkään en tahallani vastaile väärille täällä. Enkä ilkeile, en pelleile. Täällä on todella paljon häiritseviä tekijöitä. Haluaisin tavata sut mahdollisimman pian, että päästään juttelemaan oikeasti. Ihana ja rakas olet. Uskonkin sinusta pelkkää hyvää. Toivottavasti sinäkin minusta. T. J....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkään en tahallani vastaile väärille täällä. Enkä ilkeile, en pelleile. Täällä on todella paljon häiritseviä tekijöitä. Haluaisin tavata sut mahdollisimman pian, että päästään juttelemaan oikeasti. Ihana ja rakas olet. Uskonkin sinusta pelkkää hyvää. Toivottavasti sinäkin minusta. T. J....

        En ikävä kyllä usko susta pelkkää hyvää tämän palstan perusteella, mutta tiedän että kaikelle on syynsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkään en tahallani vastaile väärille täällä. Enkä ilkeile, en pelleile. Täällä on todella paljon häiritseviä tekijöitä. Haluaisin tavata sut mahdollisimman pian, että päästään juttelemaan oikeasti. Ihana ja rakas olet. Uskonkin sinusta pelkkää hyvää. Toivottavasti sinäkin minusta. T. J....

        Sivusta;
        Jos olisit hän, uskon kyllä sinusta pelkkää hyvää. Olethan herkkä ja tunneihminen kuten minäkin. Toivoisin niin kovasti, että tapaisimme pian. Tämä pitkä tauko tapaamisessa saa minut kiemurtelemaan kuin mato koukussa tuskaisena. K.
        P.S. Olenko ymmärtänyt tunteesi oikein, vai kuvittelenko liikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta;
        Jos olisit hän, uskon kyllä sinusta pelkkää hyvää. Olethan herkkä ja tunneihminen kuten minäkin. Toivoisin niin kovasti, että tapaisimme pian. Tämä pitkä tauko tapaamisessa saa minut kiemurtelemaan kuin mato koukussa tuskaisena. K.
        P.S. Olenko ymmärtänyt tunteesi oikein, vai kuvittelenko liikaa?

        Jos tämä oli minulle, niin et ole kuvitellut liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikävä kyllä usko susta pelkkää hyvää tämän palstan perusteella, mutta tiedän että kaikelle on syynsä.

        Ei kai ihmistä voi oppia tuntemaan tämän palstan perusteella? Olen oikeasti paljon mukavampi ihminen kuin osaan täällä ilmaista... Harmi jos olen aiheuttanut pahaa mieltä. Haluaisin korjata asian. 😥🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä oli minulle, niin et ole kuvitellut liikaa.

        Ihana kuulla.
        Toivottavasti olet hän, joksi luulen. Tämä anonyymiys tekee juuri niin vaikeaksi kaiken. Siksi toivon hartaasti, että pääsisimme täältä pois. Ymmärrän , että olet varovainen, mutta en tee mitään sellaista, mitä et halua. Haluaisin vain kuulla äänesi, en ainoastaaan lukea täältä näitä viestejä, jotka jättävät kaiken arvailun varaan.
        En ole rohkea, enkä "arvokas", väärällä tavalla. K.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta;
        Jos olisit hän, uskon kyllä sinusta pelkkää hyvää. Olethan herkkä ja tunneihminen kuten minäkin. Toivoisin niin kovasti, että tapaisimme pian. Tämä pitkä tauko tapaamisessa saa minut kiemurtelemaan kuin mato koukussa tuskaisena. K.
        P.S. Olenko ymmärtänyt tunteesi oikein, vai kuvittelenko liikaa?

        Kaikkion sun likasta kuvittelua ja harhaa!


    • Anonyymi

      Mutta oli miten oli, niin ihana olet silti.🤗

      • Anonyymi

        Niin olen, hänen menetys! -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen, hänen menetys! -ap

        Nytkö sä jätit minut? 😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö sä jätit minut? 😥

        En edes tunne sinua, voisitko pitää sen turpas kiinni trolliboy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö sä jätit minut? 😥

        Kyllä, se hän oli joka minut jo yli puoli vuotta sitten huuhteli alas elämästään🥺❤


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vie perseesees kaikki noi videot, kuka niitä viittii avata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie perseesees kaikki noi videot, kuka niitä viittii avata!

        Valheellista näyttelyä ovat.......


    • Anonyymi

      Kaikki läskit, epävarmat, rypistyneet suomiämmät. lopettakaa nyyhkiminen ja hakekaa oikeeta seuraa. Me muutkin sitä haemme, aasialaistyttösiäkin Tellus pullollaan ;) Lööööööv.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe