Sellaiset ihmiset muistetaan

Anonyymi

hyvällä loppuelämän ajan, joiden kanssa on ollut tekemisissä hyvinä vuosina. Rankkoihin vuosiin kuuluneet ihmiset unohdetaan nopeasti, koska miksi haluaisi olla missään tekemisissä yhdenkään niistä vuosista muistuttavan kanssa.

17

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tjaa? No mä oikeastaan oon sit varmaan erikoistapaus, kun mä muistan juuri ne, ketkä on pysynyt siinä vierellä, kun ei ole ihan kukkaisesti mennyt. Ei sen puoleen, niitä on vähemmän, kuin niitä, jotka hyppelivät mukana, kun meni lujempaa.

      • Anonyymi

        Näin päin se mullakin menee. Taidan myös olla sitten poikkeus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin päin se mullakin menee. Taidan myös olla sitten poikkeus.

        No on tosin sellaisiakin ollut heikkoina hetkinä, jotka tulee sanomaan viereen, että mulla menee vieläkin huonommin...🙄

        Kun jossain turpeen ja juuriston välissä kyntää, ei välttämättä itse ole se tsemppaavin, että sellaisia varmaan on tullut taas itse huonoina hetkinä myös unohdettua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin päin se mullakin menee. Taidan myös olla sitten poikkeus.

        Vastailet omaan aloituksees!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastailet omaan aloituksees!

        Mitä sitten? Puristeleeko sun munias? 😄


    • Anonyymi

      Miksi et voi suoraan sanoa että minä olen juuri Se joka kuuluu niihin rankkoihin vuosiin ja vain minun kanssani et halua olla tekemisissä

    • Harvassa on molemmat. Väistöliikkeitä tekee useimmat hyvä tai huono vuosi.

    • Anonyymi

      Jahas....

    • Anonyymi

      Lemmenpesässä käynyt muistetaan?

      • Anonyymi

        Aromipesästäkö puhut ?


    • Anonyymi

      Muistaako hän?

    • Anonyymi

      Huonoksi on käynyt muisti

    • Anonyymi

      aloitukseen: näin muuten on !

    • Anonyymi

      Jos haluat päästä kauas mene yksin, mutta sateisinakin hetkinä on mentävä.

    • Anonyymi

      Alottaja tarkoittaa varmaan vähän eri asiaa kuin mitä kirjoittaa. Kyllä kait rankkoihin vuosiin mahtuneet sinua tukeneet ja auttaneet ihmiset muistetaan hyvällä.

    • Anonyymi

      Ihmiset mitään/ketään enää muista. Tuijottavat kännyköitään ja läppäreitään. Siinä se elämä hupenee. Nettiin koukuttuneita suurin osa kansasta. Miksei puhuta avoimesti nettiriippuvuuksista ? Vastaa tutkimuksissa heroiiniriippuvuutta.

    • Anonyymi

      Kyl se taitaa olla sen takia juuri niin että ne traumat tulee lisäksi niistä itseään tykö tekevistä, jotka pätee, neuvoo, alentaa ja määrittelee sua omaa lokeroonsa alaspäin niinä rankkoina vuosina, joten syystä voi sellaiset jättää taakse, kun alkaa mennä paremmin.
      Mitä esimerkiksi teet kaverilla, joka on niin kiireinen että kotityöt menee edelle, vaikka toinen kaipaa juttuseuraa, mutta kuitenkin hän muistaa päteä suhun päin omalla jälkikasvullea ja ylläpitää omaa perhekulissia vaikka toimii välinpitämättömästi.
      Tai mitä teet ystävällä, joka ei tule paikalle, kun saat jotain mahtavaa aikaan mitä haluat vihdoin juhlia, vaan koti-ilta miehen kanssa menee sen ohi, ja jäät ehkäpä monen tällaisen tapauksen vuoksi yksin juhlinesi.
      Et mitään tee tällaisilla " ystävillä" joilta suhteellisuudentaju puuttuu, mutta kaipaavat sinua pönkittämään omaa kulissiaan ja tukemaan unelmien toteutumista. Ihmissuhteet on vastavuoroisia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      160
      1856
    2. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1675
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      24
      1510
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      106
      1460
    5. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      79
      1310
    6. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      49
      1033
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      57
      970
    8. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      929
    9. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      81
      924
    10. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      61
      868
    Aihe