Sellaiset ihmiset muistetaan

Anonyymi

hyvällä loppuelämän ajan, joiden kanssa on ollut tekemisissä hyvinä vuosina. Rankkoihin vuosiin kuuluneet ihmiset unohdetaan nopeasti, koska miksi haluaisi olla missään tekemisissä yhdenkään niistä vuosista muistuttavan kanssa.

17

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tjaa? No mä oikeastaan oon sit varmaan erikoistapaus, kun mä muistan juuri ne, ketkä on pysynyt siinä vierellä, kun ei ole ihan kukkaisesti mennyt. Ei sen puoleen, niitä on vähemmän, kuin niitä, jotka hyppelivät mukana, kun meni lujempaa.

• Anonyymi

Näin päin se mullakin menee. Taidan myös olla sitten poikkeus.

• Anonyymi kirjoitti:

No on tosin sellaisiakin ollut heikkoina hetkinä, jotka tulee sanomaan viereen, että mulla menee vieläkin huonommin...🙄

Kun jossain turpeen ja juuriston välissä kyntää, ei välttämättä itse ole se tsemppaavin, että sellaisia varmaan on tullut taas itse huonoina hetkinä myös unohdettua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastailet omaan aloituksees!

• Anonyymi kirjoitti:

Vastailet omaan aloituksees!

Mitä sitten? Puristeleeko sun munias? 😄

• Anonyymi

Miksi et voi suoraan sanoa että minä olen juuri Se joka kuuluu niihin rankkoihin vuosiin ja vain minun kanssani et halua olla tekemisissä

• Harvassa on molemmat. Väistöliikkeitä tekee useimmat hyvä tai huono vuosi.

• Anonyymi

Jahas....

• Anonyymi

Lemmenpesässä käynyt muistetaan?

• Anonyymi

Aromipesästäkö puhut ?

• Anonyymi

Muistaako hän?

• Anonyymi

Huonoksi on käynyt muisti

• Anonyymi

aloitukseen: näin muuten on !

• Anonyymi

Jos haluat päästä kauas mene yksin, mutta sateisinakin hetkinä on mentävä.

• Anonyymi

Alottaja tarkoittaa varmaan vähän eri asiaa kuin mitä kirjoittaa. Kyllä kait rankkoihin vuosiin mahtuneet sinua tukeneet ja auttaneet ihmiset muistetaan hyvällä.

• Anonyymi

Ihmiset mitään/ketään enää muista. Tuijottavat kännyköitään ja läppäreitään. Siinä se elämä hupenee. Nettiin koukuttuneita suurin osa kansasta. Miksei puhuta avoimesti nettiriippuvuuksista ? Vastaa tutkimuksissa heroiiniriippuvuutta.

• Anonyymi

Kyl se taitaa olla sen takia juuri niin että ne traumat tulee lisäksi niistä itseään tykö tekevistä, jotka pätee, neuvoo, alentaa ja määrittelee sua omaa lokeroonsa alaspäin niinä rankkoina vuosina, joten syystä voi sellaiset jättää taakse, kun alkaa mennä paremmin.
      Mitä esimerkiksi teet kaverilla, joka on niin kiireinen että kotityöt menee edelle, vaikka toinen kaipaa juttuseuraa, mutta kuitenkin hän muistaa päteä suhun päin omalla jälkikasvullea ja ylläpitää omaa perhekulissia vaikka toimii välinpitämättömästi.
      Tai mitä teet ystävällä, joka ei tule paikalle, kun saat jotain mahtavaa aikaan mitä haluat vihdoin juhlia, vaan koti-ilta miehen kanssa menee sen ohi, ja jäät ehkäpä monen tällaisen tapauksen vuoksi yksin juhlinesi.
      Et mitään tee tällaisilla " ystävillä" joilta suhteellisuudentaju puuttuu, mutta kaipaavat sinua pönkittämään omaa kulissiaan ja tukemaan unelmien toteutumista. Ihmissuhteet on vastavuoroisia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2401
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      1939
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1654
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      107
      1427
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1331
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1012
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      973
    8. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      858
    9. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      835
    10. Mitä todennäköisimmin teette kun

tapaat hänet seuraavan kerran?
      Ikävä
      43
      792
    Aihe