..............................

Anonyymi

Se on sillä tavalla nyt et haluaisin tietää mitä ajattelet. Onnistuuko se mielestäsi palstan kautta? Ei meidän tarvitse yhteen muuttaa heti jos et halua. Pystymmekö kaupassa juttelemaan rauhassa? Pekalle
T:T nainen

99

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palstan kautta juttelu on tosi vaikeaa, kun on sotkijoita välissä. Kaupassa voi toki jutella jos menee vähän sivumpaan, ja jos sattuis saamaan rauhaa sille hetkelle. Pystyyhän silloin sopimaan jonkun toisen ajan ja paikan paremmin. Yhteen muuttaminen ei mikään mahdoton ajatus ole, mutta olisi varmaan hyvä tutustua ja jutella paremmin kaikesta.

      • Anonyymi

        Jossain vaiheessa yhteen pitää muuttaa vai jäätkö hänen luokseen vaikka minun kanssani rupeaisit olemaan? Haluaisin että lähettäisit normaali teksti viestin tai soittaisit ja sovittaisiin missä nähdään ja jutellaan koska en voi luottaa että olet juuri hän.
        T:T nainen


      • Anonyymi

        Jäätkö hänen luokseen asumaan vaikka minun kanssani rupeaisit olemaan? Ymmärrän kyllä että meidän pitäisi tutustua toisiimme ja myöhemmin voisimme muuttaa asumaan yhteen. Minusta olisi parempi että sopisimme normaali teksti viestillä tai soittamalla missä näkisimme että voisimme jutella koska palstan kautta se on hankalaa kun en voi olla varma että se olet juuri sinä.
        T:T nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätkö hänen luokseen asumaan vaikka minun kanssani rupeaisit olemaan? Ymmärrän kyllä että meidän pitäisi tutustua toisiimme ja myöhemmin voisimme muuttaa asumaan yhteen. Minusta olisi parempi että sopisimme normaali teksti viestillä tai soittamalla missä näkisimme että voisimme jutella koska palstan kautta se on hankalaa kun en voi olla varma että se olet juuri sinä.
        T:T nainen

        Eihän täällä varma voi olla mistään. Onko Pekka salanimi? Kuka on T nainen? Kauppa kuulostaa tutulta, mutta onko Pekka töissä siellä vai asioimassa? Numeroita ei olla vaihdettu koskaan. Pakko koittaa selventää asioita. Ei ole kiva jutella väärän ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän täällä varma voi olla mistään. Onko Pekka salanimi? Kuka on T nainen? Kauppa kuulostaa tutulta, mutta onko Pekka töissä siellä vai asioimassa? Numeroita ei olla vaihdettu koskaan. Pakko koittaa selventää asioita. Ei ole kiva jutella väärän ihmisen kanssa.

        Ei se kaupassa näkeminen mitään auta hän kuitenkaan sinne tulisi. Ei siellä pysty juttelemaan meidän asioista rauhassa.
        Asiat selviäisi kerralla nyt jos hän haluaisi.
        En uskalla lähettää kun hän on toimintakyvytön vastaamaan ei tämä taida koskaan selvitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätkö hänen luokseen asumaan vaikka minun kanssani rupeaisit olemaan? Ymmärrän kyllä että meidän pitäisi tutustua toisiimme ja myöhemmin voisimme muuttaa asumaan yhteen. Minusta olisi parempi että sopisimme normaali teksti viestillä tai soittamalla missä näkisimme että voisimme jutella koska palstan kautta se on hankalaa kun en voi olla varma että se olet juuri sinä.
        T:T nainen

        Laita Pekalle viestiä... Ihan hassuahan se on tätä kautta yrittää jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kaupassa näkeminen mitään auta hän kuitenkaan sinne tulisi. Ei siellä pysty juttelemaan meidän asioista rauhassa.
        Asiat selviäisi kerralla nyt jos hän haluaisi.
        En uskalla lähettää kun hän on toimintakyvytön vastaamaan ei tämä taida koskaan selvitä.

        Ei ole toimintakkyvytön... Kädet toimii ja suukin liikkuu... Pitää olla rohkeampi. Vai onko pekka jossain sairaalassa paketissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole toimintakkyvytön... Kädet toimii ja suukin liikkuu... Pitää olla rohkeampi. Vai onko pekka jossain sairaalassa paketissa?

        Ei se kaupassa näkeminen ole hyvä asia koska minulla on huono kuulo joutuisit huutamaan että kuulisin. Hän on toimintakyvytön vastaamaan viestiin tarkoitin.
        T:T nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita Pekalle viestiä... Ihan hassuahan se on tätä kautta yrittää jutella.

        Toi oli hyvä idea lähetä Pekka mulle viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli hyvä idea lähetä Pekka mulle viestiä.

        Piiri pieni pyörii, Pekka siellä hyörii. Viestejä vain tivataan, kunpikaan ei laita ollenkaan... lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piiri pieni pyörii, Pekka siellä hyörii. Viestejä vain tivataan, kunpikaan ei laita ollenkaan... lol

        kumpikaan... korjaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piiri pieni pyörii, Pekka siellä hyörii. Viestejä vain tivataan, kunpikaan ei laita ollenkaan... lol

        Ei tästä näytä tulevan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kumpikaan... korjaus.

        Unohda antaa sitten olla tuskin oikea Pekka täällä mulle edes vastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole toimintakkyvytön... Kädet toimii ja suukin liikkuu... Pitää olla rohkeampi. Vai onko pekka jossain sairaalassa paketissa?

        Onhan se kerran viestiä laittanut, minne lie bittiavaruuteen kirjaimet lennelleet?! kun ei milläänlailla ole noteerattu. Toista ei laita. Jonkun muun vuoro on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se kerran viestiä laittanut, minne lie bittiavaruuteen kirjaimet lennelleet?! kun ei milläänlailla ole noteerattu. Toista ei laita. Jonkun muun vuoro on.

        Ei ole ainakaan minun vuoro laittaa.
        T:T nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän täällä varma voi olla mistään. Onko Pekka salanimi? Kuka on T nainen? Kauppa kuulostaa tutulta, mutta onko Pekka töissä siellä vai asioimassa? Numeroita ei olla vaihdettu koskaan. Pakko koittaa selventää asioita. Ei ole kiva jutella väärän ihmisen kanssa.

        ”Ei ole kiva jutella väärän ihmisen kanssa.” Älä nyt nuin sano😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tästä näytä tulevan mitään.

        Älä luovuta. Yritettävä on ja aikaa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luovuta. Yritettävä on ja aikaa on.

        Mutta kun haluaisin nyt heti yhteyden.
        Vaikka hänellä ei numeroani ole hän saisi sen aivan helposti. Ja tämä palsta kidutus loppuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kaupassa näkeminen ole hyvä asia koska minulla on huono kuulo joutuisit huutamaan että kuulisin. Hän on toimintakyvytön vastaamaan viestiin tarkoitin.
        T:T nainen

        Tussu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun haluaisin nyt heti yhteyden.
        Vaikka hänellä ei numeroani ole hän saisi sen aivan helposti. Ja tämä palsta kidutus loppuisi.

        Saiko hän saako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ainakaan minun vuoro laittaa.
        T:T nainen

        Oletko ihan varma tuosta?


    • Anonyymi

      Jutellaan kaupassa. Kunhan nyt pääsisin sinne kauppaan. Aamulla oli kyllä todella lähellä että olisin tullut sinne, mutta ei sitten tarvinnutkaan.

      • Anonyymi

        En ole nyt itse kaupassa tänään. Olen seuraavan kerran vasta lauantaina.


      • Anonyymi

        En ole tänään kaupassa. Seuraavan kerran vasta lauantaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tänään kaupassa. Seuraavan kerran vasta lauantaina.

        Suomi24 jumittaa taas jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tänään kaupassa. Seuraavan kerran vasta lauantaina.

        Täällä ei mene taas viestit läpi ollenkaan. Ei tule juttelusta mitään........ huohkista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nyt itse kaupassa tänään. Olen seuraavan kerran vasta lauantaina.

        Mä näin sut siellä kaupassa tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä näin sut siellä kaupassa tänään.

        Ja tussukin


    • Anonyymi

      Siksikö Pekka sulle pitäisi lähettää viestiä että saisit juoruta eteenpäin senkö takia?
      Sinä voit paremmin luottaa minuun kuin minä sinuun. ☺️

      • Anonyymi

        Voi voi... Minä en ole mikään juoruaja, vai oletko kenties kuullut jotain jostain? Herää minunkin mielenkiinto, että mitähän mahdollisesti? ... Edelleen mulla ei ole kenenkään ihastuksen numeroa. Eli jos pitäisi olla sellainen saatu, niin silloin en ole oikea immeinen tod. näk. Missä ja miten on Pekka tavattu ja milloin viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi... Minä en ole mikään juoruaja, vai oletko kenties kuullut jotain jostain? Herää minunkin mielenkiinto, että mitähän mahdollisesti? ... Edelleen mulla ei ole kenenkään ihastuksen numeroa. Eli jos pitäisi olla sellainen saatu, niin silloin en ole oikea immeinen tod. näk. Missä ja miten on Pekka tavattu ja milloin viimeksi?

        No minä en sitten ole hänen ihastuksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä en sitten ole hänen ihastuksensa.

        Tunnen taikka tiedän, erään Pekan kuitenkin ihan oikeassa elämässä. Ettei sitten vaan ole hänestä kysymys? Jos kuvailet häntä vähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen taikka tiedän, erään Pekan kuitenkin ihan oikeassa elämässä. Ettei sitten vaan ole hänestä kysymys? Jos kuvailet häntä vähän?

        185cm tai enemmän. Suunnilleen minun ikäinen. En jaksa muuta sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        185cm tai enemmän. Suunnilleen minun ikäinen. En jaksa muuta sanoa.

        Onko hänellä pitkä tukka? Jos on niin sitten tämä osuu kyllä melko varmasti. Oletko keski-ikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hänellä pitkä tukka? Jos on niin sitten tämä osuu kyllä melko varmasti. Oletko keski-ikäinen?

        Hänellä on lyhyet hiukset.
        Ei nuilla sun kysymyksillä ole mitään väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on lyhyet hiukset.
        Ei nuilla sun kysymyksillä ole mitään väliä.

        Onko tavara ok?


    • Anonyymi

      Yhteen muuttamaan heti?? Voihan hyvää päivää..;)

      • Anonyymi

        Et osaa lukea ei siellä tollo niin lue halusit vaan ymmärtää väärin.


      • Anonyymi

        Voihan hyvää päivää niin kun oli taas niiin uskottava kirjoitus että voi sentään että


    • Anonyymi

      Jos tämä nyt on yhtään sitä mitä luulen ja vaikkei olisi.....
      kauppakeskustelut ei riitä. Palstajuttelut on puutaheinää. Ihan oma tapaaminen pitää järjestää Pekkojen, Penttien yms. mikäli halukkuutta on tutustua.

      • Anonyymi

        Sitähän minä juuri olen tarkoittanut.


      • Anonyymi

        Ensin voidaan nähdä kaupassa ja sitten sopia jatkosta, ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin voidaan nähdä kaupassa ja sitten sopia jatkosta, ok?

        Olkoon sitten niin, käy. Sopii. Bueno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin voidaan nähdä kaupassa ja sitten sopia jatkosta, ok?

        Yeah


    • Anonyymi

      Tollo🤗💋

      • Anonyymi

        Koetko, että tämä provo koskee sinua tai lähipiiriäsi jollain tavalla? Siinä tapauksessa kannattaa poistua omasta lähiöstä välillä, niin suhteellisuudentaju saattaa hiljalleen palata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko, että tämä provo koskee sinua tai lähipiiriäsi jollain tavalla? Siinä tapauksessa kannattaa poistua omasta lähiöstä välillä, niin suhteellisuudentaju saattaa hiljalleen palata

        En tiedä kuka tuo pusuhuuli on mutta tänään viimeksi olen poistunut lähiöstä olet sinä muuta tehnyt kun pullaa mussuttanut pulla poika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka tuo pusuhuuli on mutta tänään viimeksi olen poistunut lähiöstä olet sinä muuta tehnyt kun pullaa mussuttanut pulla poika?

        Missä Risto käväisit, pohjois-stadissa vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko, että tämä provo koskee sinua tai lähipiiriäsi jollain tavalla? Siinä tapauksessa kannattaa poistua omasta lähiöstä välillä, niin suhteellisuudentaju saattaa hiljalleen palata

        Tiedän mitä koen ja tiedän paljon muutakin, mitä sinä et tiedä etkä saa sitä koskaan tietääkään.


    • Anonyymi

      Pekka hei, kuinka pitkä sä olet? Kiinnostais vaan tietää...

      • Anonyymi

        Kuulitko Pekka, kerro nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulitko Pekka, kerro nyt!

        Etkö tiedä omaa pituuttasi.


    • Anonyymi

      Yhyy mulla on sua Pekka ikävä olet niin ihanan iso. ❤️

      • Anonyymi

        Sait pekalta kullia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait pekalta kullia

        En ole saanut mutta saan varmaan joskus sitten kun asumme yhdessä.


    • Anonyymi

      Meidän ostoslistasta tulee hirveen pitkä 6 sänkyä, keittiönpöytä, ja tuolit, sohva, lasten koulu pöydät ja penkit yms.
      Käykö niin että minä ostan omilleni ja sinä omillesi? Alustavia suunnitelmia.

    • Anonyymi

      Kuvittelenko vain että olet kiinnostunut minusta.
      En tiedä tuleeko tästä koskaan totta.
      T:Tarja

      • Anonyymi

        Et sä mitään kuvittele. Mutta mitä sä haluut, oikeesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä mitään kuvittele. Mutta mitä sä haluut, oikeesti?

        Eikö se tule noista kirjoituksista selväksi haluan Pekan haluan olla hänen kanssaan.
        Haluaisin joskus asua hänen kanssaan samassa talossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se tule noista kirjoituksista selväksi haluan Pekan haluan olla hänen kanssaan.
        Haluaisin joskus asua hänen kanssaan samassa talossa.

        Se on vähän vaikea uskoa, kun täällä vain höpöttelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vähän vaikea uskoa, kun täällä vain höpöttelet.

        Sinäkin vaan täällä höpöttelet.
        Yritän ruveta enemmän liikkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin vaan täällä höpöttelet.
        Yritän ruveta enemmän liikkumaan.

        Anteeksi, ei ollut tarkoitus olla epäkohtelias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, ei ollut tarkoitus olla epäkohtelias.

        Saat anteeksi totta se on mitä kirjoitit minähän vaan höpötän täällä huomenna käyn kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat anteeksi totta se on mitä kirjoitit minähän vaan höpötän täällä huomenna käyn kaupassa.

        Okei, haluatko törmätä vai kierränkö kaukaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, haluatko törmätä vai kierränkö kaukaa?

        Jos minun Pekkani olet niin haluaisin nähdä sinut ja jutella vähän jos kerkeät. En vielä ole lähtenyt kauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, haluatko törmätä vai kierränkö kaukaa?

        Nyt lähden kauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lähden kauppaan.

        Ok tule sitten jutulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok tule sitten jutulle.

        Kävin kaupassa mutta Pekkaa en nähnyt.
        Nyt olen kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok tule sitten jutulle.

        Mutta en aijo luovuuttaa Pekka kyllä me joskus osutaan samaa aikaa jonnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en aijo luovuuttaa Pekka kyllä me joskus osutaan samaa aikaa jonnekin.

        Mä kävin nyt vasta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kävin nyt vasta .

        Juu olisko mahdollista että nähtäisiin jossain muualla kuin kaupassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kävin nyt vasta .

        Jos asut Kokkolassa et ole oikea Pekka koska emme asu siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asut Kokkolassa et ole oikea Pekka koska emme asu siellä.

        En ole Kokkolan Pekka. Haluatko nähdä vielä tänään? Sopii hyvin., ettei kaupassa nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Kokkolan Pekka. Haluatko nähdä vielä tänään? Sopii hyvin., ettei kaupassa nähdä.

        Missä voidaan nähdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä voidaan nähdä?

        Tulen sinne minne ehdotat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen sinne minne ehdotat.

        Mikset sinä ehdota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen sinne minne ehdotat.

        Tuun hulluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun hulluksi.

        Äläs nyt hosu :-) Mä mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt hosu :-) Mä mietin.

        Jos olet mun Pekka mä niin rakastan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet mun Pekka mä niin rakastan sua.

        Mä tiedän sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sinä ehdota?

        Ehdotus: lähde ajeleen mua vastaan. (sinne missä asun) Eli tavataan siinä missä kohtaa tullaan vastakkain. Jatketaan siitä sitten miten sovitaan. Milloin ehtisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotus: lähde ajeleen mua vastaan. (sinne missä asun) Eli tavataan siinä missä kohtaa tullaan vastakkain. Jatketaan siitä sitten miten sovitaan. Milloin ehtisit?

        Asut aika kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asut aika kaukana.

        En jaksa tulla niin kauas :( mulla on huono kunto olisko muuta ehdotusta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asut aika kaukana.

        Sitten olen väärä Pekka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten olen väärä Pekka.

        Mikä etäisyys teillä suunnilleen on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa tulla niin kauas :( mulla on huono kunto olisko muuta ehdotusta....

        Jahas, itsehän et voi mitään ehdottaa. Tuossa oli mun ehdotukseni, joka ai käynyt. Nyt jatkan muita hommia.
        Poistun samalla näyttämöltä, eli palstalta. Viestiä laittamalla tai soittamalla sopii seuraavasti lähestyä. T. *Pekka*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, itsehän et voi mitään ehdottaa. Tuossa oli mun ehdotukseni, joka ai käynyt. Nyt jatkan muita hommia.
        Poistun samalla näyttämöltä, eli palstalta. Viestiä laittamalla tai soittamalla sopii seuraavasti lähestyä. T. *Pekka*

        Kirjasto tänään johonkin aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, itsehän et voi mitään ehdottaa. Tuossa oli mun ehdotukseni, joka ai käynyt. Nyt jatkan muita hommia.
        Poistun samalla näyttämöltä, eli palstalta. Viestiä laittamalla tai soittamalla sopii seuraavasti lähestyä. T. *Pekka*

        Mikä aika sulle kävis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, itsehän et voi mitään ehdottaa. Tuossa oli mun ehdotukseni, joka ai käynyt. Nyt jatkan muita hommia.
        Poistun samalla näyttämöltä, eli palstalta. Viestiä laittamalla tai soittamalla sopii seuraavasti lähestyä. T. *Pekka*

        Unohda en jaksa sinnekkään mennä vääriä kuitenkin ollaan.
        T:Tarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, itsehän et voi mitään ehdottaa. Tuossa oli mun ehdotukseni, joka ai käynyt. Nyt jatkan muita hommia.
        Poistun samalla näyttämöltä, eli palstalta. Viestiä laittamalla tai soittamalla sopii seuraavasti lähestyä. T. *Pekka*

        Vieläkös Tarjaa mietit vai joko unohdit?


    • Anonyymi

      Pekalle kiva viesti.

    • Anonyymi

      Älä nyt karkaa asut siellä suunnalla mutta mulla on huono kunto ja huonot yö unet takana uskon että olet oikea Pekka.

    • Anonyymi

      En jaksa enää saanko kiivetä katolle ja hypätä alas?

      • Anonyymi

        Et tietenkään saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään saa.

        Ei sua kiinnosta mihin menen.


    • Anonyymi

      Ei se ole ainut syy sekään ei jaksa polkea sinne asti.

    • Anonyymi

      Oikeastaan on parempi ettei nähdä koska lapseni luokkakaverilla on oksennustauti sillä tuli eilen oksennus koulussa. Se voi tarttua meihin ja minun kautta sinuun ja lähipiiriisi.
      T:Tarja

    • Anonyymi

      Miten Pekka voi esittää itseään

      • Anonyymi

        Anteeksi kuinka?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe