Meille tuli 15 viikkoinen kissanpentu vanhemman noin 4 vuotiaan kaveriksi. Molemmat ovat tyttöjä. Aluksi vanhempi kissoista sähisi ja murisi pennulle melko paljon ja tutustumista harjoiteltiin verkkoaidan takaa. Nyt molemmat kissat ovat tutustuneet toisiinsa jo niin että leikkivät yhdessä ja verkkoaita on voitu jättää pois. Vanhempi kissa on kuitenkin alkanut sähisemisen sijaan alistaa pentua painimalla ja puremalla niskaan ja kaulaan. Pureminen päättyy kuitenkin aina siihen että kun pentu alistuu, vanhempi alkaa nuolla pennun turkkia. Onko tämä ihan normaalia käytöstä vai tulisiko siihen puuttua jotenkin?
Vanhempi kissa puree ja nuolee
Anonyymi
2
350
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vielä. Mikäli vanhempi kissa ei sähise vielä tapaninpäivänä, niin silloin kannattaa ottaa yhteys eläinlääkäriin. Sinänsä voisin kuvitella kissan pitävän pientä taukoa sähisemisestä, vielä en itse huolestuisi.
- Anonyymi
Normaalia. Se hoitaa pentua komennetuaan sitä ensin olemaan aloillaan. että hyvin on asiat, seuraatte vain ettei ole saalistuksesta kyse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384750Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092434- 641568
- 581310
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101186- 2611177
Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34877Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39810