Sofian junalipun ja verovelat maksanut mies täytti 34v.

Anonyymi

Sofia lähetti todennäköisesti sydämelliset onnittelut ❤️💓

32

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisi onnitella vähän muutenkin jos pääsisi näkemään.

      • Anonyymi

        Sofia on Nikolle menneen talven lumia


    • Anonyymi

      Eukko asuu taas hotellissa. Mutta eiköhän tuo viikonloppuun mennessä ole jo mielistellyt Stefua sen verran, että saa ilmaiaet juomat ja safkat miehen laskuun viikonloppuna.

      Mitään eroa ei tule, vaikka tapahtuisi mitä. Sohvi ei saa itse edes vuokrayksiötä ilman luottotietoja. Ilman koulutusta ja työpaikkaa Sofia on täysin muiden armeliaisuuden varassa 😨

      • Anonyymi

        Päivystääkö Sohvi baaritiskillä vai hotellin aulassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivystääkö Sohvi baaritiskillä vai hotellin aulassa?

        Stefu jättäisin sofian ennenku sofia lypsää rahat stefulta


      • Anonyymi

        Ihan omaan kotiinsa näytti menevän tänään päivällä Bambin kanssa, mistä sinä näitä hotelleja keksit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan omaan kotiinsa näytti menevän tänään päivällä Bambin kanssa, mistä sinä näitä hotelleja keksit?

        Ei Sofialla ole omaa kotia sen verran sofia on luuseri ettei akalla ole omaa vuokra kämppää on aina loisinut muitten kämpissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivystääkö Sohvi baaritiskillä vai hotellin aulassa?

        Jospa Sofia ei jaksa katsoa Stefania kotona jos on ryypyputki päällä ja siksi asuu hotelissa väliaikaisesti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan omaan kotiinsa näytti menevän tänään päivällä Bambin kanssa, mistä sinä näitä hotelleja keksit?

        Palasi timben ullakkokämppään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan omaan kotiinsa näytti menevän tänään päivällä Bambin kanssa, mistä sinä näitä hotelleja keksit?

        Älä puhu typeryyksiä. Itsehän se päivitteli hotellin sängyltä useana päivänä.


    • Anonyymi

      Ai se Niko on jousimies horoskoopissa, kyllä luonne silloin pitäisi olla ainakin hyvä miehellä.

    • Anonyymi

      Sofian elämä on kuin muutama vuosisata sitten olevan kurtisaanin. Töitä ei tarvitse tehdä ja muut majoittavat, ruokkivat ja juottavat ikäneitoa.

      • Anonyymi

        Katoin de maaguksen missä sofia haukku isäänsä päihteiden käyttäjä sofia on itse pannut paremmaksi itse on huumeiden käyttäjä ja rahanpesiä tytär on pahempi kuin isänsä silti kehtaa haukkua,isäänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katoin de maaguksen missä sofia haukku isäänsä päihteiden käyttäjä sofia on itse pannut paremmaksi itse on huumeiden käyttäjä ja rahanpesiä tytär on pahempi kuin isänsä silti kehtaa haukkua,isäänsä

        Julkaistujen nauhojen perusteella Ranta-Aho valitti kavereilleen miten Sofia on aina PA ja pummaa kaiken häneltä 🤲🏻👐🏻🕊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkaistujen nauhojen perusteella Ranta-Aho valitti kavereilleen miten Sofia on aina PA ja pummaa kaiken häneltä 🤲🏻👐🏻🕊

        No mutta tottahan asia niin oli ja nyt on sama tilanne Stefanin kanssa, siksi niillä sen takia meneenkin elämä vituralleen aina.


    • Anonyymi

      Mikä mies tämä Ranta-aho on? Huumerikollinen, veropetoksis. Kuka nainen nyt tuollaisen perään itkisi., ei ainakaan kukaan järkevä!

      • Anonyymi

        Sofia itkee vieläkin. "Niko oli hyvä ja lojaali poikaystävä", "Niko ei hakannut", "Rakkaus Nikoon on vain vahvistunut, "aioimme mennä vankilassa naimisiin". Ja nuo kaikki on lausuttu silloin kun jo seurusteli julkisestikin Stefun kanssa. Voi Stefu parkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia itkee vieläkin. "Niko oli hyvä ja lojaali poikaystävä", "Niko ei hakannut", "Rakkaus Nikoon on vain vahvistunut, "aioimme mennä vankilassa naimisiin". Ja nuo kaikki on lausuttu silloin kun jo seurusteli julkisestikin Stefun kanssa. Voi Stefu parkaa.

        Järjestääköhän Stefu taas kulissit Sofian seuraavaankin sarjaan jossa saa taas itkeä Nikon perään ja haukkua Stefun lapsen äitiä ja jossa anoppi kertoo kuinka rehellinen Sofia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia itkee vieläkin. "Niko oli hyvä ja lojaali poikaystävä", "Niko ei hakannut", "Rakkaus Nikoon on vain vahvistunut, "aioimme mennä vankilassa naimisiin". Ja nuo kaikki on lausuttu silloin kun jo seurusteli julkisestikin Stefun kanssa. Voi Stefu parkaa.

        Tuntuu että Sofia ottais turpaansakin suhteessa,kunhan hänelle vaan maksetaan eläminen ja muut vouhotukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia itkee vieläkin. "Niko oli hyvä ja lojaali poikaystävä", "Niko ei hakannut", "Rakkaus Nikoon on vain vahvistunut, "aioimme mennä vankilassa naimisiin". Ja nuo kaikki on lausuttu silloin kun jo seurusteli julkisestikin Stefun kanssa. Voi Stefu parkaa.

        Onhan koirakin Bambi Ranta-aho?


    • Tekikö Niko jotain typerää Jokelassa, koska se siirrettiin Jokelan vankilasta Riihimäen vankilaan lusimaan?

      • Anonyymi

        Ei ole ainakaan lukenut missään ,et miksi muutettiin. Opiskelee en tiedä kumassa on paremmat opiskelu mahdollisuudet.


      • Anonyymi

        Varmaan se jr-merkintä syynä siirtoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ainakaan lukenut missään ,et miksi muutettiin. Opiskelee en tiedä kumassa on paremmat opiskelu mahdollisuudet.

        Jokelassa olisi ollut paremmat mahdollisuudet opiskella.


      • Anonyymi

        Onko Riihimäellä vaarallisemmat vangit ,vai miten ne jakaa nuo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Riihimäellä vaarallisemmat vangit ,vai miten ne jakaa nuo?

        On joo Riihimäellä kaikki vaaralliset vangit suorittavat tuomionsa.


    • Anonyymi

      Sanoo, että opiskelee, mutta kuka varmasti tietää asiasta? Aivokapasiteetti ei taida riittää siihen.

    • Anonyymi

      Kuka uskoo Suomen suurinta huumekauppiasta? Epämiellyttävä tyyppi.

      • Anonyymi

        Hei sehän on Sofian suurin rakkaus ja ikuinen myös, näin se lööppi luki myös Seiskan kannessa.Itse Sofia ikuistaa raukkautta hehkutti.❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sehän on Sofian suurin rakkaus ja ikuinen myös, näin se lööppi luki myös Seiskan kannessa.Itse Sofia ikuistaa raukkautta hehkutti.❣️

        Tottakai ranta aho oli Sofialle mieluinen mies sofia sai elää ku Ellun kanat kun ranta aho rahoitti sofian elämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ranta aho oli Sofialle mieluinen mies sofia sai elää ku Ellun kanat kun ranta aho rahoitti sofian elämän

        Niko on tumma ja tulinen. Stefu taas, no sellanen turhispuro ja ei miehekä eikä tyylikäs. Instababy hengaa sen kans kun on yhteiset harrastukset, heh, jokainen tietää mitä ne on. Toi pari alkaa olla jo niin last season.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niko on tumma ja tulinen. Stefu taas, no sellanen turhispuro ja ei miehekä eikä tyylikäs. Instababy hengaa sen kans kun on yhteiset harrastukset, heh, jokainen tietää mitä ne on. Toi pari alkaa olla jo niin last season.

        Rane on orhi, jätte stora.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe