Ihanan valoisaa, kun Lumi tuli.
Ihan mieli virkistyi😀
Talvi tuli
20
1026
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, virkistyihän tuosta. Tosin yöllä tuli aika kamala suonenveto pohkeeseen niistä kolaushommista, vieläkin jomottaa, oisko joku embolio tahi tromboosi...? No, jospa talven Lumi eli sisar, hellä, valkoinen siitäkin huolehtii.
- Anonyymi
Sataisi muiden pihoille, en kaipaa.
- Anonyymi
Ee oes tarvinna ies näen kylymee siätä tehä!
- Anonyymi
Nyt se sitten tapahtui: kananmuna räjähti
kiinalaismiehen silmille. https://www.mtv.fi/katso/1518507 - Anonyymi
Meillähän on tiällä pöljällä kestovalkee kipsikasa ympäri vuoden vai etkö ole huomannut. Itätuulella koko kylän päällä harso.
- Anonyymi
Ja ihan ilmaiseksi.
- Anonyymi
Minä oon nähnyt lumikon!
- Anonyymi
Täysi kuu...
- Anonyymi
Talvi tuli rakenteli järviin jäät
ja
villahousut viirun peitti. - Anonyymi
Kevyttä on pakkaslumi työnnellä
- Anonyymi
nattorillako työntelet, kun niin kevyttä on...?
- Anonyymi
Vai rollaattorilla.
- Anonyymi
Hih hei ja hurraa! Niinpä. Ja kohta tulee helevetin nilppukelit...!
Tosin joidenkin sääennusteiden mukaan jo helmikuussa alkaa tulla keväiset kelit ja ilmat. Mutta ei sentään olla vielä kesää menty lupaamaan. Onneksi. Ja tuskin se kevät vielä pysyvästi tulee helmikuussa. Muuten tulee huono kesä.- Anonyymi
Kyllä kevät ja kesä tulee aikanaan, mutta varmaan taas aiempaa aikaisemmin.
Odotellaan kaikessa rauhassa. Kolataan lunta, lämmitellään uunia ja pukeudutaan kuten talvella pitää.
Päivä on jo pidentynyt reilun tunnin talvipäivän seisauksesta.
- Anonyymi
On se kun autot kiinni jää, kun ei aurata.
Muutan Lapinlahdella tai Kuopioon. - Anonyymi
Jos aurattaisi olisi mukavampi juosta.
- Anonyymi
Vaarallista ajaa autolla kun lumipenkkojen takaa ei näe mitään.
Erityisesti pienet lapset jäävät lumen taakse, pelottavaa😥- Anonyymi
Sinun olisi varmaan muutenkin parempi jättää auto pihaan ja viedä kortti pois.
- Anonyymi
Mummoa oli
- Anonyymi
Minua tympii helteet. Tulispa pian talvi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746