https://m.youtube.com/watch?v=S5zmNIzzh4w Siitä nopea volvo alle niin muut kyykähtää.
V60 T8 polestar engineered 0-100 5,9sekuntia
7
74
Vastaukset
- Anonyymi
Eli XC40 on nopein volvo tällä hetkellä ja se on 4,5sekunnissa ajettu 0-100 ja kun C40 tulee niin se on sen 2 kymmenystä nopeampi eli 4,3sekuntia 0-100. Paperilla nämä ovat xc40 4,9 ja C40 4,7. Todellisuus on hieman eri ja C40 kohdalla testissä pohdittiin että lähemmäksi 4 sekuntia voisi jopa päästä oikeissa olosuhteissa.
- Anonyymi
Toyotan täyshybridi pesee noi mennen tullen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan täyshybridi pesee noi mennen tullen.
Toyota pesuhommat on lähinä siinä että sitä autoa voi pestä koneessa. Suorituskyky aivan surkea järjestäen, silti hintaa on kuin premium autoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota pesuhommat on lähinä siinä että sitä autoa voi pestä koneessa. Suorituskyky aivan surkea järjestäen, silti hintaa on kuin premium autoissa.
Toyota corolla 2.0 hybridi meni tm testissä 9.3 s 0-100km/t vaikka tehdas lupaa 8.2 s on se hurja laite.
- Anonyymi
Vanha juttu pätee edelleen eli BMW tarvitsee 100heppaa vähemmän kuin volvo ollaakseen yhtä nopea. T8 on paperilla nopea mutta käytännössä on hyvä jos 6 sekunnissa menee 0-100.
- Anonyymi
Ilmoitettu teho ei ole sama kuin todellinen teho ja bmw ilmoittaa tehon paljon alhaisemmaksi mitä se oikeasti on.
- Anonyymi
Ja polttomoottorissa tehosta noin -15% häviää voimansiirtoon jne eikä mene todellisuudessa tiehen kuten sähkössä menee kaikki tiehen ja vielä heti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701136
- 107990
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12891Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31880Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47820