https://m.youtube.com/watch?v=S5zmNIzzh4w Siitä nopea volvo alle niin muut kyykähtää.
V60 T8 polestar engineered 0-100 5,9sekuntia
7
186
Vastaukset
- Anonyymi
Eli XC40 on nopein volvo tällä hetkellä ja se on 4,5sekunnissa ajettu 0-100 ja kun C40 tulee niin se on sen 2 kymmenystä nopeampi eli 4,3sekuntia 0-100. Paperilla nämä ovat xc40 4,9 ja C40 4,7. Todellisuus on hieman eri ja C40 kohdalla testissä pohdittiin että lähemmäksi 4 sekuntia voisi jopa päästä oikeissa olosuhteissa.
- Anonyymi
Toyotan täyshybridi pesee noi mennen tullen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan täyshybridi pesee noi mennen tullen.
Toyota pesuhommat on lähinä siinä että sitä autoa voi pestä koneessa. Suorituskyky aivan surkea järjestäen, silti hintaa on kuin premium autoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota pesuhommat on lähinä siinä että sitä autoa voi pestä koneessa. Suorituskyky aivan surkea järjestäen, silti hintaa on kuin premium autoissa.
Toyota corolla 2.0 hybridi meni tm testissä 9.3 s 0-100km/t vaikka tehdas lupaa 8.2 s on se hurja laite.
- Anonyymi
Vanha juttu pätee edelleen eli BMW tarvitsee 100heppaa vähemmän kuin volvo ollaakseen yhtä nopea. T8 on paperilla nopea mutta käytännössä on hyvä jos 6 sekunnissa menee 0-100.
- Anonyymi
Ilmoitettu teho ei ole sama kuin todellinen teho ja bmw ilmoittaa tehon paljon alhaisemmaksi mitä se oikeasti on.
- Anonyymi
Ja polttomoottorissa tehosta noin -15% häviää voimansiirtoon jne eikä mene todellisuudessa tiehen kuten sähkössä menee kaikki tiehen ja vielä heti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1742139Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3131819- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821268Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972