Jaetaanko tänään postia?

Anonyymi

Ei ole tällä viikolla vielä jaettu mitään, vaikka maanantaina yleensä jaetaan Postinen mainoksineen vai mikä Joulunen se nyt onkaan. Kirjettäkin odottelen Lahdensivuntielle.

181

3183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle tulee kerran viikossa postia. Ne kai jakaa kai jotekin silleen nykyään että kun jollekin alkuviikosta postinen jollekin loppuviikosta. Vähän vaihdellen ja laskuista riippuen.

    • Anonyymi

      Joo huomannu ennen postinen tuli 2 krt vk nyt enää kerran. No harva kai sitä oikein odottaa paitsi avaaja. Kaikki mainokset ei siis kyllä postin kautta ajoissa tavoita ihmisiä tietääkö jakelun tilaajatkaan tätä. Kyllä mainosjakelun pikkupojat on luotettavempia vaikka heittäähän nekin joskus niput suoraan roskiin kyllä.

    • Anonyymi

      Mulla on kans tapana laittaa suomi24:ään heti viestiä jis postilaatikko on tyhjä. Heti viestin jälkeen postit on tipahtanut laatikkoon niin kuin kuuluukin

      • Anonyymi

        Ai maanantain postitkin on nyt mun laatikossa ajallaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai maanantain postitkin on nyt mun laatikossa ajallaan?

        Täytyyhän niiden olla kun kerran tänne raportoit. Totta kai posti köy palautteesi täältä lukemasi.

        Ei ...ttu ihmiset on yksinkertaisia


    • Anonyymi

      Köykö?

    • Anonyymi

      Vastaan omaan aloitukseeni, että keskiviikkona postinjakaja toi sitten viikon ensimmäiset postit. Odotettu kirjekin tuli.

      Keskiviikon Joulusen kannessa luki, että maanantaina jaettiin se punainen kirjekuori joulukorttien lähettämistä varten. Kävi varmaan niin, että kirjekuoria ei ollut riittävästi, niin minulle ei sitten jaettu mitään muutakaan.

      • Anonyymi

        Älä lähetä joulukortteja sitten 10kk päästä (nyt 2/2023). Ite lopetin lähettämisen kokonaan, kun ahneet paskiaiset nosti merkkien hintoja joka vuosi eikä osa mennyt edes perille. Olis kyllä hauska tietää, miten posti onnistuu hukkaamaan kaikki?


    • Anonyymi

      Jaettiinkohan keskiviikkona Postista muillekaan, kun itselleni ei sitä tullut? Tuli kyllä kaksi Lidlin mainosta, mikä ei oikein riitä korvaamaan puuttuvaa lehdykkää.

      Aloittaja

      • Anonyymi

        Vahinko. Oli muuten hyvä tämä viime viikon numero.


    • Anonyymi

      Ei tullut myöskään tällä viikolla keskiviikon Postista. Kaksi kertaa viikossa pitäisi tulla, mutta vain maanantaina jaettiin. Olikohan sen välissä mainoksia tai muuta luettavaa?

      Lidlin mainos tulee nykyään Kaupunkiuutisten välissä. Onkohan siinä syy, että Postinen ei tule?

      Aloittaja

    • Anonyymi

      Aloittaja on niin lutunen. Eikö ole mitään vessalukemista ja on kovin vaikeaa nyt.

      • Anonyymi

        Seuraan liikkeiden tarjontaa ja mainoksia. Jos esimerkiksi viime viikon maanantain Postinen ei olisi tullut, en olisi saanut pizzaravintolaketjun alennuskuponkeja, joita olen käyttänyt. Jos Postista ja muita mainoksia ei jaeta lainkaan, en edes tiedä mistä tiedosta jään paitsi.

        Ymmärrän kyllä, että vanhempiensa siivellä elävän nuoren ei tarvitse välittää tuotteiden hinnoista. Me aikuiset vastaamme itse taloudestamme, ja haluamme Postilta myös tasa-arvoista kohtelua.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Lidissä oli kurkku 4,59. Jos ei ole jaettu eikä aloittaja tiedä hakea edullista kurkkua niin eikös posti ole silloin korvausvelvollinen?

    • Anonyymi

      Ja eilen 13.4. taas jäi Postinen & mainokset tulematta. Sanomalehti jaetaan ja Kaupunkiuutisetkin tuli, mutta postinjakaja ei päässyt käymään.

      • Anonyymi

        Kysy siltä, jolle jakelu kuuluu.


      • Anonyymi

        On sulla murheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy siltä, jolle jakelu kuuluu.

        Olen antanut tästä asiasta Postille palautetta sen omilla verkkosivuilla monta kertaa, mutta siitä ei ole ollut mitään hyötyä. Jo palautelomakkeen etsiminen sieltä oli hankalaa. En enää heidän sivuillaan käy, kun tyhjän saa pyytämättäkin.


    • Anonyymi

      Huomenna jaetaan posti. Rauhaa.

    • Anonyymi

      Tänään lähti oikeusasiamiehelle kantelu Postisesta. Nähdään prkl että tuleeko se kaikille kuten kuuluukin vai eikö.

    • Anonyymi

      Ei tullut keskiviikon Postinen viime viikollakaan 20.4., eikä myöskään eilen 27.4. Pankin tiliote kyllä jaettiin eilen, mutta mainoksia siis ei.

      Erikoisesti kuitenkin maanantaina 25.4. Postinen jaettiin.

      • Anonyymi

        Kyllä täällä Sairiossa Maulankadulla tuli 27.4.2022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä Sairiossa Maulankadulla tuli 27.4.2022

        Hiukan on suhteellisia valtionfirman kiireet, kun 6.4. lähetetty virkakirje jaettiin 22.4. ja silloinkin postiluukussa rytättynä. Täydet postimaksut maksetaan paskasta palvelusta. Tässäkin tapauksessa myös virallinen valitusaika (14 vrk) oli mennyt umpeen, mikä luo kansalaisten ja muiden oikeushenkilöiden oikeusturvaan perustavanlaatuisia ongelmia.


    • Anonyymi

      Millainen ihminen oikein haluaa Postisen?

      • Anonyymi

        Ehkä säälittävin lehtiräpellyksistä.


      • Anonyymi

        Esimerkiksi minä, joka haluan tietää yritysten tarjoukset, kuten alennuskupongit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi minä, joka haluan tietää yritysten tarjoukset, kuten alennuskupongit.

        Tänäänkin jaettiin postinen. Voiko mikään paperintuhlaus enempi v******aa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkin jaettiin postinen. Voiko mikään paperintuhlaus enempi v******aa.

        Etkö voi kieltää mainosten jakamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi kieltää mainosten jakamista?

        Postinen ei ole mainos. Se on postin lähettämä virallinen kirje. Postinen keksittiin juurikin kieltämään mainoskieltoja.


    • Anonyymi

      Hämeenlinnan naisposteljoonit jakelee ahkerasti ympäri kaupunkia, vaan ei postia.

    • Anonyymi

      Ei tullut keskiviikon Postinen myöskään tänään 11.5., mutta kirje silti jaettiin.

      • Anonyymi

        Kannattaisi ehkä muuttaa saatat olla jonkun jakelupiirin häntäpäässä jolloin postista ei riitä sinulle. Postisia painetaan aika tarkkaan luukkujen määrä ja koko maahan jakaminen on loppujen lopuksi iso logistinen kokonaisuus jolloin yksikin väärin ohjautunut postisnippu vaikuttaa isoon määrään ihmisiä. Postisen voi kyllä tilata ihan nimelläkin jonka jälkeen sen saa varmemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi ehkä muuttaa saatat olla jonkun jakelupiirin häntäpäässä jolloin postista ei riitä sinulle. Postisia painetaan aika tarkkaan luukkujen määrä ja koko maahan jakaminen on loppujen lopuksi iso logistinen kokonaisuus jolloin yksikin väärin ohjautunut postisnippu vaikuttaa isoon määrään ihmisiä. Postisen voi kyllä tilata ihan nimelläkin jonka jälkeen sen saa varmemmin.

        Ettäkö Postisen takia lähtisin tekemään kymmenientuhansien eurojen asuntokauppoja? No heh heh.

        Kyllä niitä aiemmin on riittänyt; yli 20 vuotta olen paikassa asunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettäkö Postisen takia lähtisin tekemään kymmenientuhansien eurojen asuntokauppoja? No heh heh.

        Kyllä niitä aiemmin on riittänyt; yli 20 vuotta olen paikassa asunut.

        Postinen vaikuttaisi kuitenkin olevan sinulle aikamoisen tärkeä. Eikö jos asuinpaikan vaihtamisella tulisi tämä asia kuntoon poistuisi elämästäsi ainakin yksi stressitekijä. Jos esim puolison kanssa tulisi riitaa noin usein kuin postisen kanssa eikö asioita pitäisi silloin jo ainakin yrittää selvittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postinen vaikuttaisi kuitenkin olevan sinulle aikamoisen tärkeä. Eikö jos asuinpaikan vaihtamisella tulisi tämä asia kuntoon poistuisi elämästäsi ainakin yksi stressitekijä. Jos esim puolison kanssa tulisi riitaa noin usein kuin postisen kanssa eikö asioita pitäisi silloin jo ainakin yrittää selvittää?

        Tasa-arvoinen kohtelu on minulle tärkeää. Postisen kanssa ei tule riitaa, vaan nykymenolla kerran viikossa tulee pettymys, kun minut jätetään ilman. Tätä pitäisi tapahtua vuosikymmenien ajan, jotta asunnonvaihdosta aiheutunut vaiva ja rahanmeno kuittaantuisi näin pienistä kertaharmista.

        Jos olisi niin oudosti, että äärimmäisen halpoja Postisia ei paineta riittävästi, tulisi Postin ohjeistaa jakajia jättämään mainoskieltotalouksia ilman. Siten niitä ohjautuisi paremmin meille, jotka niitä osaamme arvostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasa-arvoinen kohtelu on minulle tärkeää. Postisen kanssa ei tule riitaa, vaan nykymenolla kerran viikossa tulee pettymys, kun minut jätetään ilman. Tätä pitäisi tapahtua vuosikymmenien ajan, jotta asunnonvaihdosta aiheutunut vaiva ja rahanmeno kuittaantuisi näin pienistä kertaharmista.

        Jos olisi niin oudosti, että äärimmäisen halpoja Postisia ei paineta riittävästi, tulisi Postin ohjeistaa jakajia jättämään mainoskieltotalouksia ilman. Siten niitä ohjautuisi paremmin meille, jotka niitä osaamme arvostaa.

        Eipä teitä montaa ole. Voisit ehdottaa postille että lähettää sen kirjattuna kirjeenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä teitä montaa ole. Voisit ehdottaa postille että lähettää sen kirjattuna kirjeenä?

        Ei Postille voi mitään ehdottaa, kuten totesin jo aiemmin.


    • Anonyymi

      Kannattaa tonkia lehtiroskikset. Suurin osa ihmisistä vippaa postisen samantien eteisestä lehtiroskikseen. Varmasti löytyy jo samana päivänä tuorein numero.

      • Anonyymi

        Pidä tuo harrastuksesi vain omana tietonasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä tuo harrastuksesi vain omana tietonasi.

        Minulle tuli tällä viikolla 2 postista. Kiitos! Tämä oli iloinen yllätys sillä muuta postia en saa. Postinen saa minut tuntemaan itseni vähemmän köyhäksi ja yksinäiseksi. En minä oikeasti niitä postisen tarjouskuponkeja tarvitse tai käytä. On vain kiva saada yleensäkin postia ja lukemista. Silloin kun sitä ei jaeta olen joskus niin surullinen että rupean joskus jopa ihan itkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli tällä viikolla 2 postista. Kiitos! Tämä oli iloinen yllätys sillä muuta postia en saa. Postinen saa minut tuntemaan itseni vähemmän köyhäksi ja yksinäiseksi. En minä oikeasti niitä postisen tarjouskuponkeja tarvitse tai käytä. On vain kiva saada yleensäkin postia ja lukemista. Silloin kun sitä ei jaeta olen joskus niin surullinen että rupean joskus jopa ihan itkemään.

        Sepä ikävää, että elämäsi on mennyt tuohon jamaan. Itse ketjun aloittajana en suhtaudu asiaan noin dramaattisesti.

        Sivustolla kirjoitteleva koulukiusaaja tosin yrittää kaikin keinoin oksentaa pahaa oloaan toisten päälle varsinkin siinä tapauksessa, että muut ovat erilaisia kuin hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä ikävää, että elämäsi on mennyt tuohon jamaan. Itse ketjun aloittajana en suhtaudu asiaan noin dramaattisesti.

        Sivustolla kirjoitteleva koulukiusaaja tosin yrittää kaikin keinoin oksentaa pahaa oloaan toisten päälle varsinkin siinä tapauksessa, että muut ovat erilaisia kuin hän.

        Onneksi kiusaus loppuu koulun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kiusaus loppuu koulun jälkeen.

        Top 3 ammatit koulukiusaajille?

        Jotain ammatteja joissa saa käyttää valtaa muihin ihmisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Top 3 ammatit koulukiusaajille?

        Jotain ammatteja joissa saa käyttää valtaa muihin ihmisiin?

        Opettaja, poliisi ja psykiatri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettaja, poliisi ja psykiatri.

        Hyviä ammatteja, kahdella viimeisellä lakiin kirjattua valtaa muihin ihmisiin nähden.
        Lakiin kirjattua valtaa muihin on myös ainakin sosiaalialalla ja huoneenvuokra-alalla.
        Kaikissa puututaan ihmisen perusoikeuksiin, positiivisiin tai negatiivisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä ammatteja, kahdella viimeisellä lakiin kirjattua valtaa muihin ihmisiin nähden.
        Lakiin kirjattua valtaa muihin on myös ainakin sosiaalialalla ja huoneenvuokra-alalla.
        Kaikissa puututaan ihmisen perusoikeuksiin, positiivisiin tai negatiivisiin.

        Mutta miten käy perusoikeuksien jos tehtäviä hoitavalla on taipumusta kiusaamiseen tai epärehellisyyteen. Kyllä näillä aloilla pitäisi olla tarkka seula ja myös laajat persoonallisuustestit, nythän näin ei ole - ja sillä on seurauksensa.


    • Anonyymi

      Sinulle on postia, harhaisen vuokranantajan häätöilmoitus.
      Olisimme tavanneet oikeudessa, jos Suomi olisi oikeusvaltio.
      Nyt pääsit kuin koira veräjästä.

      • Anonyymi

        H V -kerho suojelee toisiaan.


    • Anonyymi

      Minulle ei kai tullut. Oliko hyvä tän viikon postinen?

      • Anonyymi

        Olen säästänyt kaikki postiset. Myyn vuosikerrat kirpputorilla. Satasen verran olen ajatellut per vuosikerta. Jos joku ei ole lukenut/saanut kaikkia niin nyt olis tarjolla. Tinkiä saa ainakin yrittää.


    • Anonyymi

      Ei tullut keskiviikon Postinen myöskään 1.6., mutta muuta postia kyllä.

    • Anonyymi

      Kyllä tänään jaettiin. Jos ei muuta niin ulosottopostia. Muuta ne ei pystykään jakamaan.

    • Anonyymi

      Ei tullut keskiviikon Postinen myöskään 8.6., mutta muuta postia kyllä. Maanantaisin tulee, keskiviikkoisin ei.

      • Anonyymi

        Milloin sen ilmestymispäivät sitten on ja montako pitäs tulla viikossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sen ilmestymispäivät sitten on ja montako pitäs tulla viikossa?

        Maanantaina pitäisi tulla viikon ensimmäinen Postinen ja keskiviikkona toinen. Eli kaksi viikossa.


    • Anonyymi

      Keskiviikon Postista ei jaettu myöskään 22.6., mutta muuta postia kyllä.

      • Anonyymi

        Koita nyt jo stna tajuta ettei postisia riitä kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt jo stna tajuta ettei postisia riitä kaikille.

        Miksi niitä riittää minulle maanantaisin, mutta ei keskiviikkoisin? Väitteesi on ihan älytön etenkin, kun on kyse virallisesta tiedotteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niitä riittää minulle maanantaisin, mutta ei keskiviikkoisin? Väitteesi on ihan älytön etenkin, kun on kyse virallisesta tiedotteesta.

        Virallinen tiedote. huutista karjista ja jopa yrjistä. Sehän on vaan markkinointilain kiertämiseksi keksitty käärelehti johon mainokset on "ovelasti" piilotettu sisälle jotta laki antaa oikeuden tunkea mainosroskat " lehteen kuuluvana liitteenä" kaikille niillekin jotka kieltävät mainosroskan jakamisen omaan luukkuunsa.
        Nykypäivänä tuollainen mulkkuus pitäisi kieltää jo ympäristösyistäkin paperin- ja luonnonvarojen tuhlauksena, mutta postille kaikki törkyily on sallittua niin kauan kun siellä on palkkio virkoja tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virallinen tiedote. huutista karjista ja jopa yrjistä. Sehän on vaan markkinointilain kiertämiseksi keksitty käärelehti johon mainokset on "ovelasti" piilotettu sisälle jotta laki antaa oikeuden tunkea mainosroskat " lehteen kuuluvana liitteenä" kaikille niillekin jotka kieltävät mainosroskan jakamisen omaan luukkuunsa.
        Nykypäivänä tuollainen mulkkuus pitäisi kieltää jo ympäristösyistäkin paperin- ja luonnonvarojen tuhlauksena, mutta postille kaikki törkyily on sallittua niin kauan kun siellä on palkkio virkoja tarjolla.

        Toinen virkkeesi on käsittämätön, mutta mitäpä siitä. Viralliset tiedotteet on jaettava, ja samalla voi jakaa ne mainoksetkin.

        Me, jotka emme vouhkaa mainosten mitättömistä ympäristövaikutuksista, haluamme saada samat mainokset kuin muutkin. Esimerkiksi kotitalouksien ilmastopäästöt koostuvat pääosin kolmesta asiasta: syöminen, liikkuminen ja asuminen.

        Jos joku ei halua mainoksia, ei minusta hänelle tarvitse Postista jakaa. Minulle PITÄÄ jakaa.


    • Anonyymi

      Postia jaetaan tänään normaaliin tapaan

      • Anonyymi

        Eli mitään ei tullut.


    • Anonyymi

      Posti jaettu tänään laatikkooni.

      • Anonyymi

        Se on jälkipostia. Ensin posti jaetaan väärin josta sitten se joka on saanut väärin jaetun postin kiikuttaa sen sitten oikeaan osoitteeseen kun kerkiää elikkä varmaan sitten tänään juhannuspäivänä.


    • Anonyymi

      Keskiviikon Postista ei jaettu myöskään 6.7., eikä muutakaan postia. Kaupunkiuutisten välissä tuli sentään pari mainosta.

      • Anonyymi

        Kävisipä minullekkin. Vihaan sitä paskapaperia jota ei voi estää tulemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisipä minullekkin. Vihaan sitä paskapaperia jota ei voi estää tulemasta.

        Ilmoita Postille nimesi, jotta mainoksia riittäisi niitä haluaville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita Postille nimesi, jotta mainoksia riittäisi niitä haluaville.

        Ei ne sulle niitä silti tuo. Asut jakelupiirin häntäpäässä ja et tule saamaan mainoksiasi mitenkään muuten kun muuttamalla johonkin muualle. Huonolla säkällä kyllä uusikin osoite voi olla jp häntäpäässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne sulle niitä silti tuo. Asut jakelupiirin häntäpäässä ja et tule saamaan mainoksiasi mitenkään muuten kun muuttamalla johonkin muualle. Huonolla säkällä kyllä uusikin osoite voi olla jp häntäpäässä.

        Posti voi muuttaa jakelupiirejä koska tahansa, joten niiden huomioiminen asuinpaikan valitsemisessa on ihan pönttö ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posti voi muuttaa jakelupiirejä koska tahansa, joten niiden huomioiminen asuinpaikan valitsemisessa on ihan pönttö ajatus.

        No kannattaa ainakin yrittää. Miten muutenkaan voisit alkaa saamaan postista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kannattaa ainakin yrittää. Miten muutenkaan voisit alkaa saamaan postista.

        No tietenkin siten, että Posti alkaa toimia siten kuin on asiakkailleen luvannut. Postilla on ajantasainen tieto kunkin postinumeroalueen kotitalouksien määrästä, jolla perusteella Postista ja mainoksia painetaan sekä lähetetään alueelle.


    • Anonyymi

      Parittomilla viikoilla haetaan posti pois. Jos on rasvaläikkiä sanomalehdissä niin siitä tulee sakkoa. Kannattaa silittää ne kuten hovimestarit tekee kuninkaallisille.

    • Anonyymi

      Maanantaina 11.7. ei jaettu Tokmannin mainosta Postisen mukana. Mitä muita lie jäänyt jakamatta?

    • Anonyymi

      Keskiviikkona 13.7. ei jaettu Postista eikä mainoksia, muuta postia kylläkin.

    • Anonyymi

      Keskiviikkona 3.8. ei jaettu Postista eikä mitään muutakaan.

    • Anonyymi

      Keskiviikkona 17.8. Posti petti taas lupauksensa. Ei jaettu Postista tai mitään muutakaan.

    • Anonyymi

      Ke 24.8. jätettiin taas Postinen ja mainokset jakamatta. Muuta postia tuli perille.

      • Anonyymi

        Ei niitä riitä kaikille koita nyt jo ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä riitä kaikille koita nyt jo ymmärtää.

        Jos asuu jakelupiirinsä loppupäässä ei sitä aina saa kun loppuvat kesken. En ole silti kenenkään kuullut koskaan itkevän sen perään. Yleensä ihmiset sanoo että hyvä vaan kun ei tarvitse sitäkään roskiin kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asuu jakelupiirinsä loppupäässä ei sitä aina saa kun loppuvat kesken. En ole silti kenenkään kuullut koskaan itkevän sen perään. Yleensä ihmiset sanoo että hyvä vaan kun ei tarvitse sitäkään roskiin kantaa.

        En minäkään ole koskaan kuullut kenenkään itkevän Postisen ja mainosten perään. Ei se silti sitä tarkoita, että ne saisi jättää jakamatta. Postin velvollisuus on kohdella asiakkaitaan tasavertaisesti ja täyttää mainostajille antamansa lupaukset.

        Postilla on koko ajan tiedossa jakelualueensa talouksien määrä. Ei ole lainkaan uskottavaa, että maanantaisin Postisia & mainoksia yleensä riittää minullekin, mutta keskiviikkoisin ei.


    • Anonyymi

      Paikallinen suojelukuntia mainostava IKL-sanomat voi työntää itsensä sinne minne päivä ei paista. Toivottavasti kaikki järkitoimittajat jättävät koko ala-arvoisen aviisin.

      • Anonyymi

        Ei siellä ole sellaisia. Omat suppeat mielenkiinnonkohteet kaikilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä ole sellaisia. Omat suppeat mielenkiinnonkohteet kaikilla.

        Keskustapuolue on linnoittautunut keskiaikaisen ison jaon maatiluksilleen metsästysaseineen ja tuntee suura isänmaallista hurmosta tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustapuolue on linnoittautunut keskiaikaisen ison jaon maatiluksilleen metsästysaseineen ja tuntee suura isänmaallista hurmosta tällä hetkellä.

        Maalla on vaikea ymmärtää että se iso jako oli isänmaallista ainoastaan Holstein-Gottorpinin isänmaalle joka oli Saksan kautta Ruotsi.


    • Anonyymi

      Ke 7.9. jätettiin taas Postinen ja mainokset jakamatta. Muuta postia kannettiin.

      • Anonyymi

        Oho. Nythän on ihmisellä todellinen ongelma. Miten aiot päästä yli tuosta? Terapialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho. Nythän on ihmisellä todellinen ongelma. Miten aiot päästä yli tuosta? Terapialla?

        Aion jatkaa postinsaajien epätasa-arvoisen kohtelun esilletuomista, vaikka se joitakin näyttää kiukuttavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion jatkaa postinsaajien epätasa-arvoisen kohtelun esilletuomista, vaikka se joitakin näyttää kiukuttavan.

        Mitä tarkoittaa postinsaajat monikossa? Eli onko jotakuta muutakin kuin sinua harmittanut kun postinen ei tule? Tunnen vain ihmisiä jotka ovat iloisia kun se nimeenomaan EI tule. Vähän siis kuin vaahteranlehdet pihalle. Parempi kuin ei tule niin ei tarvitse niitä sitten mihinkään kanniskellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa postinsaajat monikossa? Eli onko jotakuta muutakin kuin sinua harmittanut kun postinen ei tule? Tunnen vain ihmisiä jotka ovat iloisia kun se nimeenomaan EI tule. Vähän siis kuin vaahteranlehdet pihalle. Parempi kuin ei tule niin ei tarvitse niitä sitten mihinkään kanniskellakaan.

        Loogisesti ajatteleva huomaa, että epätasa-arvoinen kohtelu on epätasa-arvoista riippumatta siitä, harmittaako se.

        Postin tehtävä ei ole arvuutella, harmittaako jotakuta Postisen & mainosten jakaminen tai jakamattomuus, vaan se on tehnyt kunkin mainostajan kanssa laillisesti sitovia sopimuksia näiden jakamisesta. Näin ollen sen velvollisuus on jakaa ne postinsaajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loogisesti ajatteleva huomaa, että epätasa-arvoinen kohtelu on epätasa-arvoista riippumatta siitä, harmittaako se.

        Postin tehtävä ei ole arvuutella, harmittaako jotakuta Postisen & mainosten jakaminen tai jakamattomuus, vaan se on tehnyt kunkin mainostajan kanssa laillisesti sitovia sopimuksia näiden jakamisesta. Näin ollen sen velvollisuus on jakaa ne postinsaajille.

        Postinen on postin oma kirje eikä missään ole sanottu tai ole mitään sopimusta minnekään että se jaetaan kaikille vaan posti saa kyllä ihan itse päättää kenelle se sen jakaa jos jakaa. Että olet kyllä väärässä anteeksi nyt vain. Ethän sinäkään voi pakottaa mummoasi lähettämään sinulle joulukorttia jos tämä ei ehdi tai halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postinen on postin oma kirje eikä missään ole sanottu tai ole mitään sopimusta minnekään että se jaetaan kaikille vaan posti saa kyllä ihan itse päättää kenelle se sen jakaa jos jakaa. Että olet kyllä väärässä anteeksi nyt vain. Ethän sinäkään voi pakottaa mummoasi lähettämään sinulle joulukorttia jos tämä ei ehdi tai halua.

        Sinulla ei vaikuta oikein olevan ymmärrystä siitä, miten liike-elämässä toimitaan; lienet sellainen nuorempi henkilö. Jos olet koskaan lukenut Postista, olet nähnyt sen sivuilla mainoksia. Mainostila on myyty sillä lupauksella, että lehdykkä jaetaan valtakunnallisesti kaikkiin kotitalouksiin. Mikäli Posti ei näin teekään, se rikkoo sopimuskumppanilleen antamaansa lupausta.

        Eikä tässä ole pelkästä Postisesta kyse, vaan sen välissä on liikkeiden omia, erillisiä mainoksia, joihin pätee soveltaen sama. On luvattu jakaa ja saatu siitä rahat, mutta lupausta ei ole kokonaan pidetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei vaikuta oikein olevan ymmärrystä siitä, miten liike-elämässä toimitaan; lienet sellainen nuorempi henkilö. Jos olet koskaan lukenut Postista, olet nähnyt sen sivuilla mainoksia. Mainostila on myyty sillä lupauksella, että lehdykkä jaetaan valtakunnallisesti kaikkiin kotitalouksiin. Mikäli Posti ei näin teekään, se rikkoo sopimuskumppanilleen antamaansa lupausta.

        Eikä tässä ole pelkästä Postisesta kyse, vaan sen välissä on liikkeiden omia, erillisiä mainoksia, joihin pätee soveltaen sama. On luvattu jakaa ja saatu siitä rahat, mutta lupausta ei ole kokonaan pidetty.

        On postilla näihin omat sopimukset että jos tulee ylimääräinen este jakaa niin ei vaan jaeta. Mikään sopimusrikko ole. Mainostajia ei ki jos muutama sata jää jakamatta eivät ole mitään pilkunnus......ta niin kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On postilla näihin omat sopimukset että jos tulee ylimääräinen este jakaa niin ei vaan jaeta. Mikään sopimusrikko ole. Mainostajia ei ki jos muutama sata jää jakamatta eivät ole mitään pilkunnus......ta niin kuin sinä.

        Sinä et tiedä kuinka minua v******aa kun en saa postista niinkuin muut. Kerran on nyrkki hajonnut kun löin sen läpi sisäovesta. Ja kahvimukin olen myös heittänyt seinään. Ulos ei ole jakamattomuuspäivinä asiaa pelkään raivoavani jollekin hymyilevälle ihmiselle ilman syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On postilla näihin omat sopimukset että jos tulee ylimääräinen este jakaa niin ei vaan jaeta. Mikään sopimusrikko ole. Mainostajia ei ki jos muutama sata jää jakamatta eivät ole mitään pilkunnus......ta niin kuin sinä.

        Se, että jaetaan maanantaisin, mutta ei keskiviikkoisin, ei ole "ylimääräinen este". (Tuollaisen termin käyttäminen kertoo tietämättömyydestäsi.)

        Mainostajat tutkivat jatkuvasti mainostamisen tehoa, joten he tarvitsevat vertailukelpoista materiaalia eri aikoina ja eri tuotteista suoritetun mainostamisen vaikutuksista myyntiin. Jos joskus jaetaan jonnekin, mutta sitten taas ei, on vertailu hyvin vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että jaetaan maanantaisin, mutta ei keskiviikkoisin, ei ole "ylimääräinen este". (Tuollaisen termin käyttäminen kertoo tietämättömyydestäsi.)

        Mainostajat tutkivat jatkuvasti mainostamisen tehoa, joten he tarvitsevat vertailukelpoista materiaalia eri aikoina ja eri tuotteista suoritetun mainostamisen vaikutuksista myyntiin. Jos joskus jaetaan jonnekin, mutta sitten taas ei, on vertailu hyvin vaikeaa.

        Joo mut ei niiden tarvi sitä tietää onko jaettu vai ei. Hyvässä uskossa tekevät näitä tutkimuksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mut ei niiden tarvi sitä tietää onko jaettu vai ei. Hyvässä uskossa tekevät näitä tutkimuksiaan.

        Kyllä heidän tarvitsee tietää, ja tulevat tietämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä heidän tarvitsee tietää, ja tulevat tietämään.

        Sinä itket mainostajille joita et tiedä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itket mainostajille joita et tiedä?

        Omituisen lauseen kirjoitit. Mutta en itke mitään.


    • Anonyymi

      Asiasta voi valittaa syrjintäviranomaiselle tai amnestylle. Itse en ainakaan jättäisi asiaa tähän.

    • Anonyymi

      Keskiviikkona 14.9. ei myöskään jaettu Postista tai mainoksia.

      • Anonyymi

        Minulle jaettiin. Tarjouskin hyödynnetty.


    • Anonyymi

      Tänään keskiviikkona 21.9. ei jaettu Postista tai mainoksia, muuta postia kyllä.

      • Anonyymi

        Ei jaettu mitään. Vituttaaaaa!!!!


    • Anonyymi

      Keskiviikkona 5.10. Posti ei jakanut Postista tai mitään muutakaan .

    • Anonyymi

      Ke 19.10. Posti jätti taas Postisen ja mainokset jakamatta.

      • Anonyymi

        Okei. Ja sun ongelma oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Ja sun ongelma oli?

        Ongelma oli tietenkin se, että en saanut mainosten maksajien lähettämiä kaupallisia tiedotteita lainkaan.

        Kun katsoit tarpeelliseksi esittää tällaisen kysymyksen, olet ilmeisesti asiasta kiinnostunut. Tällöin voit perehtyä tähän ketjuun tarkemmin, niin ei tarvitse kysellä asioista, jotka on kerrottu jo moneen kertaan.


    • Anonyymi

      Meille tuli kyllä ja jo klo 10. Heräsin ihan turhaan tuohon kolahdukseen.

    • Anonyymi

      Tässä välillä jakelu toimi taas keskiviikkoisin toista kuukautta, mutta 7.12. Joulunen jäi tulematta.

      • Anonyymi

        Mulle tuli kaks. Olisko sun kappale tullut vahingossa mulle? Laita osoittees niin voin tuoda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli kaks. Olisko sun kappale tullut vahingossa mulle? Laita osoittees niin voin tuoda.

        Miksi valehtelet?


    • Anonyymi

      Taas meni kuukausi ihan hyvin, mutta eilen 11.1. Postinen mainoksineen jätettiin taas jakamatta. Muuta postia kyllä jaettiin.

      • Anonyymi

        No voivoi mutta mieti vaikka köyhiä Afrikasta siellä on ihmisiä joille ei jaeta postista koko elinikänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voivoi mutta mieti vaikka köyhiä Afrikasta siellä on ihmisiä joille ei jaeta postista koko elinikänä.

        Miksi minä sellaisia miettisin?


    • Anonyymi

      Ei ole tullut mieleen, että ehkei kyseisinä keskiviikkoina ole jaettu postista, koska sellaista ei ole ko päivinä ilmestynyt?

      • Anonyymi

        Eipä tälle neropatille sellainen tule mieleen. Se luulee oikeasti että postinen on jokin julkaisu tyyliin Aku Ankka ja ilmestyy joka keskiviikko.


      • Anonyymi

        Epäilykselläsi ei ole mitään katetta. Postinen ilmestyy maanantaisin ja keskiviikkoisin, ellei ole jokin arkipyhä.


    • Anonyymi

      Postinen jätettiin taas jakamatta, nyt jäin maanantaina 23.1. ilman virallista tiedotetta. Mitään muutakaan ei jaettu.

    • Anonyymi

      Eikä jaettu Postista tänäänkään klo 16:een mennessä. Lienee taas turha odottaa, että minua kohdeltaisiin virallisten tiedotteiden jakelussa samoin kuin muita kansalaisia.

      • Anonyymi

        Postinen ei ilmestynyt tänään joka paikassa. Jos ei ole yhtään mainosta saatu myytyä sinne väliin, ei niitä pelkkiä kansia jaeta.


      • Anonyymi

        Virallinen tiedote kuolen nauruun. Eikös postinen jaeta vain silloin jos on mainoksia? Tämä luupää odottaa ilmeisesti kuitenkin ainakin pelkkää postista joka tapauksessa joka ma ja ke?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virallinen tiedote kuolen nauruun. Eikös postinen jaeta vain silloin jos on mainoksia? Tämä luupää odottaa ilmeisesti kuitenkin ainakin pelkkää postista joka tapauksessa joka ma ja ke?

        Tuu tänne niin katotaan kuka on luupää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virallinen tiedote kuolen nauruun. Eikös postinen jaeta vain silloin jos on mainoksia? Tämä luupää odottaa ilmeisesti kuitenkin ainakin pelkkää postista joka tapauksessa joka ma ja ke?

        No voi voi. Olisi pitänyt kirjoittaa "julkinen" eikä "virallinen". Onneksi sentään joku yksinäinen sai siitä naurun aiheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi. Olisi pitänyt kirjoittaa "julkinen" eikä "virallinen". Onneksi sentään joku yksinäinen sai siitä naurun aiheen.

        Postinen pitäisi jakaa kaikille siitä huolimatta ettei väliin ole saatu myytyä mainoksia. Olisipa jakajilla töitä seitsemän euron tuntipalkan eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postinen pitäisi jakaa kaikille siitä huolimatta ettei väliin ole saatu myytyä mainoksia. Olisipa jakajilla töitä seitsemän euron tuntipalkan eteen.

        PAU:n yleissitovan TES:n mukaan viestinvälitys- ja kuljetustyön perustehtävästä saa kokematonkin 11,78 euroa tunnissa. https://www.pau.fi/media/vvl-p-viestinvalitys-ja-kuljetustyo.pdf


    • Anonyymi

      Ei jaettu myöskään ke 15.2. Luulin, että kun ma 20.2. ja ke 22.2 ei jaettu, se johtui lakosta, mutta jotenkin Kaupunkiuutisten jakaja sai kuitenkin hommansa tehtyä.

    • Anonyymi

      Ei jaettu Postista myöskään ke 8.3. Muuta postia tuotiin.

    • Anonyymi

      Ei jaettu Postista tänään eikä myöskään 22.3. eli viikko sitten. Molemmilla kerroilla tuotiin kuitenkin muuta postia.

    • Anonyymi

      Postista alettiin jakaa taas keväällä, mutta toissaviikolla kerrottiin, että jatkossa sitä jaetaan vain kerran viikossa. No, viime viikolla ei jaettu sitten kertaakaan sitä eikä mainoksia. Kirjeitä kyllä tuotiin.

      Samalla loppui myös Kaupunkiuutisten jakelu. Niinpä meni kokonainen viikko, ettei minkäänlaista mainospostia tullut.

      • Anonyymi

        Samoin kävi tällä viikolla, paitsi että KU jaettiin. Pirkanmaalla Postisen mukana kuulemma tuli Kotipizzan kupongit, joita olisin mielelläni käyttänyt täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kävi tällä viikolla, paitsi että KU jaettiin. Pirkanmaalla Postisen mukana kuulemma tuli Kotipizzan kupongit, joita olisin mielelläni käyttänyt täälläkin.

        Eivät Pirkanmaan kupongit täällä käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät Pirkanmaan kupongit täällä käy.

        Kyllä käyvät ihan valtakunnallisesti samoin kuin älypuhelinsovelluksen alennukset.


    • Anonyymi

      Tämä vuosi alkoi täysin ilman Postisia ja niiden sisältämiä mainoksia. Numero 4/24 oli vuoden ensimmäinen talouteeni jaettu Postinen. Sitten jakelu jatkui jonkin aikaa, kunnes viime viikolla loppui uudestaan. Eikä tullut tälläkään viikolla.

      • Anonyymi

        No etkö ole iloinen? Mä ainakin saan raivokohtauksen joka postisesta joka tungetaan mun eteiseen. Aivan turhaa paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etkö ole iloinen? Mä ainakin saan raivokohtauksen joka postisesta joka tungetaan mun eteiseen. Aivan turhaa paskaa.

        En ole iloinen, vaan koen olevani epätasa-arvoisessa asemassa niitä saaviin nähden. Olen kiinnostunut kotiin jaettavista mainoksista, koska muutoin en saa tietoa tarjouksista ja uusista tuotteista.

        Sen sijaan ev.-lut. seurakunnan lehdellä en tee mitään, vaan heitän sen suoraan paperinkeräykseen.


      • Anonyymi

        Tänään ei jaeta postia koska on sunnuntai eikä sunnuntai ole jakelupäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ei jaeta postia koska on sunnuntai eikä sunnuntai ole jakelupäivä.

        Hämeenlinnan postiseen vaikuttaa suuresti se onko niitä mainoksia vielä tänne jäljellä. Viime viikollakin jouduttiin odottamaan kookaupan mainoksia lisää saatiin Uudenmaan kauppojen ylimäärälaput jakoon mutta toki samat tarjoukset vaikka stadin kaupat olikin lueteltu niissä. Hämeenlinna on vähän sellainen väliinputoajakylä. Vähä liian kaukana kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnan postiseen vaikuttaa suuresti se onko niitä mainoksia vielä tänne jäljellä. Viime viikollakin jouduttiin odottamaan kookaupan mainoksia lisää saatiin Uudenmaan kauppojen ylimäärälaput jakoon mutta toki samat tarjoukset vaikka stadin kaupat olikin lueteltu niissä. Hämeenlinna on vähän sellainen väliinputoajakylä. Vähä liian kaukana kaikesta.

        Onneksi ei sentään Helsingin saasteissa joudu asumaan!


    • Anonyymi

      Postille uusi liiketoiminta idea jolla saatte rahaa tämmöisenä talvena , alkakaa tekemään aurauksia , niinä välipäivinä jolloin jakohommia ei ole . Tämä on tietenkin helppo muuttaa ruohonleikkuu työksi kesäaikaan.

      • Anonyymi

        Ei postisia riitä kaikille. Niitä kyllä jaetaan niin paljon kun riittää mutta melkein aina ne loppuu kesken. Jos nyt jotain harmittaa ettei saa postista juuri koskaan niin hän todennäköisesti asuu aluella jonka posti lajitellaan viimeiseksi esim keskustan laita. Jos hän haluaa postisen varmemmin hänen kannattaa muuttaa johonkin lähiöön niihin toimitetaan suoraan isot niput postisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei postisia riitä kaikille. Niitä kyllä jaetaan niin paljon kun riittää mutta melkein aina ne loppuu kesken. Jos nyt jotain harmittaa ettei saa postista juuri koskaan niin hän todennäköisesti asuu aluella jonka posti lajitellaan viimeiseksi esim keskustan laita. Jos hän haluaa postisen varmemmin hänen kannattaa muuttaa johonkin lähiöön niihin toimitetaan suoraan isot niput postisia.

        Vai olisiko ehkä kohtuullisempaa kohdella asiakkaita yhdenvertaisesti ja painattaa enemmän postisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai olisiko ehkä kohtuullisempaa kohdella asiakkaita yhdenvertaisesti ja painattaa enemmän postisia?

        Kyllä niitä periaatteessa painetaan tarpeeksi mutta ovat niputettuna sadan pinoihin niin joku nippu napataan mukaan maaseudulle minne ei tarvittaisi koko nippua ja jää yli. Vastaavasti jos jonkun piirin luukkumäärä on 530 niin jakeluauto vippaa siihen postisia täydet niput eli 600. Loput menee sit jakajalta roskiin. Kiireessä niitä ei aleta niitä nippuja turhaan aukomaan. Tästä sitten seuraa se ettei ihan kaikkialle riitä. Mutta varmaan 90% kuitenkin saa sen koko Suomessa. Voithan katsella paperinkeräyslootista löytyisikö uusinta sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä periaatteessa painetaan tarpeeksi mutta ovat niputettuna sadan pinoihin niin joku nippu napataan mukaan maaseudulle minne ei tarvittaisi koko nippua ja jää yli. Vastaavasti jos jonkun piirin luukkumäärä on 530 niin jakeluauto vippaa siihen postisia täydet niput eli 600. Loput menee sit jakajalta roskiin. Kiireessä niitä ei aleta niitä nippuja turhaan aukomaan. Tästä sitten seuraa se ettei ihan kaikkialle riitä. Mutta varmaan 90% kuitenkin saa sen koko Suomessa. Voithan katsella paperinkeräyslootista löytyisikö uusinta sieltä.

        Voisithan sinä kysellä tutuilta/sukulaisilta onko heille tullut ja käydä hakemassa sen sitten heiltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisithan sinä kysellä tutuilta/sukulaisilta onko heille tullut ja käydä hakemassa sen sitten heiltä?

        Tuntuu varmasti kurjalta jos sinut aina unohdetaan tässä asiassa. Itelle postinen kyllä tullut ihan säännöllisesti kaksi kertaa viikossa. Ihan tyytyväinen olen jakeluun. Pisteet postille kiitos!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä periaatteessa painetaan tarpeeksi mutta ovat niputettuna sadan pinoihin niin joku nippu napataan mukaan maaseudulle minne ei tarvittaisi koko nippua ja jää yli. Vastaavasti jos jonkun piirin luukkumäärä on 530 niin jakeluauto vippaa siihen postisia täydet niput eli 600. Loput menee sit jakajalta roskiin. Kiireessä niitä ei aleta niitä nippuja turhaan aukomaan. Tästä sitten seuraa se ettei ihan kaikkialle riitä. Mutta varmaan 90% kuitenkin saa sen koko Suomessa. Voithan katsella paperinkeräyslootista löytyisikö uusinta sieltä.

        Toisin sanoen Posti voisi pyytää enemmän niitä sadan nippuja tai sitten pyytää osan nipuista pienempinä.

        Tai sitten jakajat voisivat katsoa, että kun nippu täytyy kuitenkin aukaista jossain vaiheessa, ei ole olemassa mitään "turhaa aukomista". Tämä olisi myös ympäristöystävällisin vaihtoehto.

        Tänään Postinen sitten jaettiin ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen Posti voisi pyytää enemmän niitä sadan nippuja tai sitten pyytää osan nipuista pienempinä.

        Tai sitten jakajat voisivat katsoa, että kun nippu täytyy kuitenkin aukaista jossain vaiheessa, ei ole olemassa mitään "turhaa aukomista". Tämä olisi myös ympäristöystävällisin vaihtoehto.

        Tänään Postinen sitten jaettiin ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon.

        Joo ne yrittää vähän välillä vaihdella sitä aluetta mihin ei jaeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen Posti voisi pyytää enemmän niitä sadan nippuja tai sitten pyytää osan nipuista pienempinä.

        Tai sitten jakajat voisivat katsoa, että kun nippu täytyy kuitenkin aukaista jossain vaiheessa, ei ole olemassa mitään "turhaa aukomista". Tämä olisi myös ympäristöystävällisin vaihtoehto.

        Tänään Postinen sitten jaettiin ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon.

        Oliko hyvä numero tämänpäiväinen en ole saanut. Kauanko luit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hyvä numero tämänpäiväinen en ole saanut. Kauanko luit?

        Etusivun artikkeli postimerkeistä oli kiinnostava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hyvä numero tämänpäiväinen en ole saanut. Kauanko luit?

        Tällä kertaa ei ollut kiinnostavia mainoksia.


    • Anonyymi

      Hyvin erikoista että joku kuvittelee saavansa postisen säännöllisesti kaksi kertaa viikossa kun se nykyään ilmestyy vain kerran viikossa. Mutta huvinsa kullakin...

      • Anonyymi

        Minulle on tullut usein sama postinen kahdesti viikossa.


      • Anonyymi

        Kyllä Postinen jaettiin kaksi kertaa viikossa kaksi vuotta sitten, kun asiasta kirjoitin. Maailma on sinulle tietysti erikoinen paikka, kun et suhteuta kirjoituksia niiden kirjoittamishetkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Postinen jaettiin kaksi kertaa viikossa kaksi vuotta sitten, kun asiasta kirjoitin. Maailma on sinulle tietysti erikoinen paikka, kun et suhteuta kirjoituksia niiden kirjoittamishetkeen.

        Lueppa ketju huolellisemmin ennen kuin valitat suhteuttamisesta kirjoittamishetkeen. Ellei maailma ole sinulle niin erikoinen paikka ettet ymmärrä edes lukemaasi ja päivämääriä tai edes vuosilukuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueppa ketju huolellisemmin ennen kuin valitat suhteuttamisesta kirjoittamishetkeen. Ellei maailma ole sinulle niin erikoinen paikka ettet ymmärrä edes lukemaasi ja päivämääriä tai edes vuosilukuja.

        Opettele sinä käyttämään sivustoa. Minä olen aloittaja, jolle olet vastannut. Ketjusta näkee, että kirjoitin 2022-03-25 12:40:27 saavani Postisen kaksi kertaa viikossa. Älä siis opeta toisia ennen kuin itse osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele sinä käyttämään sivustoa. Minä olen aloittaja, jolle olet vastannut. Ketjusta näkee, että kirjoitin 2022-03-25 12:40:27 saavani Postisen kaksi kertaa viikossa. Älä siis opeta toisia ennen kuin itse osaat.

        Ota lääkkeesi. Ei ne muuten toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota lääkkeesi. Ei ne muuten toimi.

        Olen ottanut. Eikä toimi sillainkaan.


    • Anonyymi

      No enpä usko että kukaan huvikseen sinulle jakaa samaa postista kahdesti viikossa 🙄

      • Anonyymi

        Ei varmaan huvikseen jaakaan. Mutta johonkin ne on jaettava eikä jakaja välttämättä tiedä mihin on jaettu jo. Jakajat vaihtuu ja on paljon tuuraajia. Esimies saattaa kysellä kun postispinot ei vähene vaikka perjantai lähenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan huvikseen jaakaan. Mutta johonkin ne on jaettava eikä jakaja välttämättä tiedä mihin on jaettu jo. Jakajat vaihtuu ja on paljon tuuraajia. Esimies saattaa kysellä kun postispinot ei vähene vaikka perjantai lähenee.

        Miksei tämä postisfani tilaa postista nimellä? Se maksaa jonkin verran mutta silloin se yleensä aina myös jaetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei tämä postisfani tilaa postista nimellä? Se maksaa jonkin verran mutta silloin se yleensä aina myös jaetaan.

        En ole minkään lehden fani. Vaadin vain yhdenvertaista kohtelua muiden postinsaajien kanssa, en rupea maksamaan siitä erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole minkään lehden fani. Vaadin vain yhdenvertaista kohtelua muiden postinsaajien kanssa, en rupea maksamaan siitä erikseen.

        Yhdenvertaista kohtelua ei ole. Sinua on kohdeltu eriarvoisesti. Mutta eipä sille vaan voi mitään. Miksi et kykene antamaan anteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdenvertaista kohtelua ei ole. Sinua on kohdeltu eriarvoisesti. Mutta eipä sille vaan voi mitään. Miksi et kykene antamaan anteeksi?

        Yhdenvertaista kohtelua on, paitsi jos halutaan kohdella eriarvoisesti.

        Ei ole kukaan anteeksi pyytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdenvertaista kohtelua on, paitsi jos halutaan kohdella eriarvoisesti.

        Ei ole kukaan anteeksi pyytänyt.

        Anteeksi ettet ole saanut kovinkaan usein postista. Emme tosin voi luvata että saat sitä jatkossakaan. Mutta siis nyt tähän astiset on nyt kuitenkin pyydetty anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi ettet ole saanut kovinkaan usein postista. Emme tosin voi luvata että saat sitä jatkossakaan. Mutta siis nyt tähän astiset on nyt kuitenkin pyydetty anteeksi.

        No jos korjaatte virheenne, voin antaa anteeksi. Tänäänhän se jo jaettiin, toivottavasti jatkossakin, niin ei tarvitsisi asiaan enää palata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos korjaatte virheenne, voin antaa anteeksi. Tänäänhän se jo jaettiin, toivottavasti jatkossakin, niin ei tarvitsisi asiaan enää palata.

        Kiitos! Toivottavasti viihdyit postisesi kanssa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Toivottavasti viihdyit postisesi kanssa!!

        Postisesta ei tällä kertaa ollut iloa, mutta sen kanssa tuli muita mainoksia: Jula, Jysk, Power, Puuilo ja Tokmanni. Viimeisestä oli tänään hyötyä, kävin ostamassa 49,95 €:n tuotteen 10 eurolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postisesta ei tällä kertaa ollut iloa, mutta sen kanssa tuli muita mainoksia: Jula, Jysk, Power, Puuilo ja Tokmanni. Viimeisestä oli tänään hyötyä, kävin ostamassa 49,95 €:n tuotteen 10 eurolla.

        Voitko kertoa minkä tuotteen kun en löydä tuollaista tarjousta mainoksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa minkä tuotteen kun en löydä tuollaista tarjousta mainoksesta?

        Myymälästä voit etsiä sellaisen.


    • Anonyymi

      Ei tänään

      • Anonyymi

        Kyllä minulle vaan jaettiin.


    • Anonyymi

      Yhdeksänpäivää (9) kesti kirje käydä kääntymässä Turussa ja paluu takaisin Hämeenlinnaan.

      • Anonyymi

        Suluissa vielä ysi tarkennukseksi. Ok. Ehkäpä nyt ymmärrän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suluissa vielä ysi tarkennukseksi. Ok. Ehkäpä nyt ymmärrän

        Yhdeksän päivää kestää kirje joka ennen tuli päivässä. Antakaa postin johtajille lisää palkankorotuksia ja purkakaa jakajilta 8 euron tes.


    • Anonyymi

      Pari viikkoa Postinen & mainokset jaettiin, mutta tällä viikolla sitten taas ei.

      Mainostajien kannattaa vaatia Postilta halvempia hintoja, koska niitä ei jaeta kaikille asiakkaille.

      • Anonyymi

        Onko sinulla muka rahaa ostaa jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla muka rahaa ostaa jotain?

        Onhan toki. Tilillä on viisinumeroinen luku ennen desimaalipilkkua.


    • Anonyymi

      Etkö siis saanut sitä ilmaiskuponkiakaan?

      • Anonyymi

        Mikähän ilmaiskuponki mahtoi olla kyseessä?


    • Anonyymi

      Tuleeko tänäpänä jo postia pitkän pääsiäisloman jälkeen? Täydellä palkallako ne postin työntekijät oli taas yli puoli viikkoo lomalla? Kantsii lakkoilla paremmista työehdoista.

      • Anonyymi

        Nojoo mikäli kympin tunti on täysi palkka nykyaikana. Kela maksaa tosin loput eikai siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo mikäli kympin tunti on täysi palkka nykyaikana. Kela maksaa tosin loput eikai siinä.

        Hups eipäs maksakaan enää tuli ne leikkaukset. Loparit kannattaa ottaa jokaisen jakajan samantien.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe