Uusi Golf katastrofi

Volkswagen Golfin myynnit ovat romahtaneet täysin, hyvä että on 30. myydyimmän mallin joukossa. Olenkin ihmetellyt, kuka hullu niitä ostaa. Ohjaamohan on täysi katastrofi moottorivikojen ohella.

24

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odottelin mielenkiinnolla skodahönöboyn esiintuloa, mutta taitaa olla muissa askareissa helmitaulun kanssa selittämässä.
      Laitan tähän aiheeseen liittyvän linkin n. vuosi sitten käydystä katkerasta keskustelusta.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16606740/uusi-golf-ei-myy
      Eli skodahönöboyta odotellessa.

      • Anonyymi

        Oon uusi täällä, melkoisen fanaattista vääntöä tuossa linkin tarinaketjussa, mutta anonyyminä on helppo huudella!


      • Anonyymi

        Hihii, 23000kpl vs. 14000kpl.
        Mitä sokea uskovainen tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, 23000kpl vs. 14000kpl.
        Mitä sokea uskovainen tähän?

        Hihii, Toyota se vaan porskuttaa.
        Mitäs sokea VW uskovainen tähän?

        Henkilöautojen ensirekisteröinnit 11/21, automerkit
        merkki 11/2021 muutos % vrt 10/2021 muutos % vrt 11/2020
        TOYOTA 935 2,30% -21,69%
        VOLVO 796 50,47% 47,13%
        VOLKSWAGEN 662 -10,05% -26,28%
        KIA 610 -9,50% 18,45%
        ŠKODA 470 29,12% -35,17%
        MERCEDES-BENZ 392 -5,31% -16,06%
        BMW 385 18,10% 37,99%
        PEUGEOT 299 27,78% 33,48%
        NISSAN 258 12,17% -12,24%
        OPEL 246 -2,38% 72,03%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, Toyota se vaan porskuttaa.
        Mitäs sokea VW uskovainen tähän?

        Henkilöautojen ensirekisteröinnit 11/21, automerkit
        merkki 11/2021 muutos % vrt 10/2021 muutos % vrt 11/2020
        TOYOTA 935 2,30% -21,69%
        VOLVO 796 50,47% 47,13%
        VOLKSWAGEN 662 -10,05% -26,28%
        KIA 610 -9,50% 18,45%
        ŠKODA 470 29,12% -35,17%
        MERCEDES-BENZ 392 -5,31% -16,06%
        BMW 385 18,10% 37,99%
        PEUGEOT 299 27,78% 33,48%
        NISSAN 258 12,17% -12,24%
        OPEL 246 -2,38% 72,03%

        Ero laadun ja bulkin välillä on edelleen 9000kpl.
        Sitä on näköjään vaikea sisäistää ja myöntää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ero laadun ja bulkin välillä on edelleen 9000kpl.
        Sitä on näköjään vaikea sisäistää ja myöntää?

        Jep. Katsot vain tilastoa uudelleen, niin näet, kumpaa ostetaan enemmän. Laatua, vai bulkkia!


    • Anonyymi

      Kerro toki mitä moottori vikoja tuosta löytyy.
      Nyt myydään ID.3, ID.4 ja tulevaa ID.5 malleja, tosi osapula vaivaa.

      • Anonyymi

        Myydäänkö ID.3-malleja muka. Nettiautossa heti saatavilla ajamattomia n. 50 kpl, mutta ei näy kauppa käyvän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myydäänkö ID.3-malleja muka. Nettiautossa heti saatavilla ajamattomia n. 50 kpl, mutta ei näy kauppa käyvän.

        Esittelyautoja suurin osa ja ID.4 revitään käsistä ja myytäisiin enemmän jos niitä vain saataisiin maahan. Aina mallistosta löytyy joku malli joka ei ole yhtä haluttu, kuten esimerkiksi Toyotalla Camry jota ennen myynnin aloittamista meillä joku ennusteli hurjia myyntilukuja, mutta siitä jäi vain tuhnu marginaaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esittelyautoja suurin osa ja ID.4 revitään käsistä ja myytäisiin enemmän jos niitä vain saataisiin maahan. Aina mallistosta löytyy joku malli joka ei ole yhtä haluttu, kuten esimerkiksi Toyotalla Camry jota ennen myynnin aloittamista meillä joku ennusteli hurjia myyntilukuja, mutta siitä jäi vain tuhnu marginaaliin.

        Muisteleppa skodahönöboy omia fanaattisia arvioita ID.3 maailman valloituksesta ja vertaat nykyhetken tilanteeseen. Hätäisesti kyhätty muovinen ja buginen prototyyppi ei vaan kelpaa.


    • Anonyymi

      Lantapaska, kerro toki mitä moottorivikoja tuossa uusimmassa Golfissa on.

      • Anonyymi

        Nyt menit trollin asettamaan miinaan. Kaikki huomio on trollin polttoainetta.


      • Anonyymi

        Eikös volkkarin moottoreissa ole ollut jo niin paljon vikoja että viisas ymmärtää kiertää ne jo kaukaa ja vastuunkanto niistä vioista ollut melkoista vääntöä näin ulkopuolisen silmissä.


      • TSI, DSG, öljynkulutus ja nyt uutena myös softaongelmat.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        TSI, DSG, öljynkulutus ja nyt uutena myös softaongelmat.

        Sinulla on aina ollut yksi ja sama ongelma. Halu saada huomiota kun ei ole omaa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on aina ollut yksi ja sama ongelma. Halu saada huomiota kun ei ole omaa elämää.

        Kerro nyt hyvä luus eiku henkilö että mikä noista isoista vioista ei pidä paikkaansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt hyvä luus eiku henkilö että mikä noista isoista vioista ei pidä paikkaansa?

        Mikään ei pidä paikkaansa uuden Golfin kohdalla!


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        TSI, DSG, öljynkulutus ja nyt uutena myös softaongelmat.

        Onko nuo ongelmat nykyisessä Golfissa? Viimeinen öljyä kuluttava moottori tehtiin 2011 ja DSG:tä ollaan kehuttu jo jokunen vuosia, eikä ole ongelmia esiintynyt, softaongelmaa ei ole ja jokainen merkki päivittää uusia autojaan yleensä ensimmäisissä huolloissa.
        Aika noloja nuo juttusi edelleen, onnea kun pääsit bannista.


    • Anonyymi

      Ostakaa euroopan enniten myytyä automallia. Tiedätte että se on PÖSÖÖ lujalla moottorilla.

    • Anonyymi

      Golf on sitten melkein kuin dinosaurus, Pirkka butiikissa?🤨🤨

      • Anonyymi

        Jos haluat koekaniiniksi niin vikavagen on oikea valinta. Kuka haluaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat koekaniiniksi niin vikavagen on oikea valinta. Kuka haluaisi?

        Ja huom! MAKSAVAKSI koekaniiniksi! 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja huom! MAKSAVAKSI koekaniiniksi! 😅

        Sitä juuri tarkoitin mutta en halunnut pahoittaa jo muutenkin kovia kokeneitten mieltä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe