Oon väsynyt

Anonyymi

Voisit unohtaa mut. Ehkä unohditkin, tai et ole koskaan musta tykännyt. Nyt voit sit vielä jättää mut rauhaan, mulle käy hyvin ne välit, jotka oli kaksi vuotta sitten. Palataan siihen, mä en enää jaksa.

K-nainen

7

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olenko loukannut sinua,kun tuli tämmöinen reaktio? En,tiedä kenelle tää menee. Mutta en ainakaan,itse koe loukanneeni ihmistä ketä olen ajatellut. Nää palstat vaan on mitä on, ei täältä ikinä ketään oikeaa kaivattua tunnu tavoittavan. En kyllä olis tullu ees vierailtuukaan. Mutta sitä oottaa koko ajan että tavoittas sen hakemansa henkilön. En itse ole häntä unohtanut, enkä unohda. Miksi pitäisi? Minä olen kyllä tykännyt hänestä,ihan täysillä. En kirjoita,tänne sinulle sanalla. Koska en tiedä kuka on aloittaja? Tää on kuin etsis neulaa heinäkasasta. Ei,sitä löydy. Olen kyllä,erittäin pahoillani jos olen häntä jotenkin loukannut tai pahoittanut hänen mielensä. Ei ole nyt nää minun tunteeni kovin valoisat. Kun hänet kadotin!

      • Anonyymi

        Tää ei ole aloittajalta.


    • Anonyymi

      En tiedä kuka aloittaja on. Mutta ajatukset ei jätä rauhaan! Kun en voi niille mitään. Kyllä ainakin hänestä tykkäsin, en tiedä miten hänellä voi olla sellaiset ajatukset. Jos hän haluaa palata,kaksi vuotta ajassa taaksepäin niin en voi asialle mitään. Itse en voi palata takaisin menneeseen,se ei vaan onnistu. Kun en voi omille tunteille enkä ajatuksille mitään, ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen on näin huono olo henkisellä puolella. Menköön vaikka loppuelämä mitä sitä on jäljellä,en käy tunteita vastaan taistelemaan. Siinä kun jään toiseksi. Olen niin pahoillani,jos olen häntä loukannut tai satuttanut,koska hän on viimeinen ihminen maailmassa jota haluisin satuttaa millään tavalla.

    • Anonyymi

      No,tää on viimeinen kirjoitus tälle sivustolle. Ajattelin siirtyy pois ja anteeksi,että loukkasin sun tunteita! Mutta kaikkee hyvää sulle! Kiitos sulle ,ystävällisyydestä! Se on sitten moi!

    • Anonyymi

      Palasin vielä ennen kun meen nukkuu, vaikka tuolla aikasemmassa viestissä menin. Mun oli vielä saada,puhuu sulle.Kun kirjoitit tossa viestissä,niin että : ehkä unohditkin tai et ole koskaan musta tykänny. Sen tulin vielä,korjaamaan ennen kun meen nukkuu. Kyllä mulla alkoi nää tunteet, oikeasti sua kohtaan lokakuussa 2021 eli yli vuosi sitten! Mun oli pakko vielä,kertoo sulle. Että tajuut oikeesti, kuinka tärkeä ihminen olit ja olet. Ei,ollut koskaan tilaisuutta,sitä sanoa ja ottaen vielä huomioon sinun elämäntilanne. Jos oisin tajunnu että,sä tuut katomaan,noin nopeesti oisin kertonut kaikki asiat mitkä mun mieltä painaa. Kyllä olen surrut,tätä monta päivää,ei tää oo mikään läpihuuto juttu. Sitä oon surru kun voinut sua hyvästellä,sanoin. En,vaan voinut kai kun tiesin että oot varattu niin tunkeilla,sun juttusille näissä asioissa. Itse en ole ollut suhteessa yli kahdeksaan vuoteen, enkä seurustele enkä tapaile ketään naista. Tänänkin oisi kasvotusten kertonut sulle. Nyt sen tänne kirjoitin, että tiedät asioita jotka painoi mieltä. Nyt jätän sinut, rauhaan mutta nää oli mun pakko puhuu sulle. Mutta toivotan sulle oikein hyvää elämää! Toivottavasti et oo mulle vihainen,tästä tää oli pakko kertoo.

      • Anonyymi

        Korjaan vuosiluku on 2020. Tuli virhe,kun meni pikakirjoituksella.


    • Anonyymi

      Joo. En siis ole toi K nainen😄 mut oon K nainen ja on kyllä tosi sekavia nää teijän jutut. Enkä tie kuka kirjottaa tai luulee kirjoittavansa kenelle.
      🙂hauskaa sinänsä. .
      Ja tolla ilm. Miehelläkään ei ole nimeä. Huutelee sanoja tuuleen mistä kukaan ei mitään tajua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe