Haapavesi teki jo kihlat Haapajärven kanssa!
mihin liittyy Kärsämäki?
8
235
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tehny!!!
- Anonyymi
paksuna jo on!
- Anonyymi
kärsät liittyis mielellään teollistuvaan ja kehittyvään Pyhäntään syömään, tosin P-tä on kärsille suurusta jaksanut jo jakaa vsta -57 alkaen,,
- Anonyymi
,, MUT YKSIKÄÄN PYHÄNTÄNEN EI OLE TERVETVETULLUT KÄRSÄÄN TÖIHIN!
- Anonyymi
Pyhännän ja Kärsämäen yhteistyö ja (hyvin epätodennäköinen) yhdistyminen olisi oikea suunta. Ei kannata yhtyä noiden kolmen kaupungin kanssa. Niiden asukkaat - ne jotka kirjoittelevat - osaavat vain moittia ja arvostella kotikuntiaan. Molemmissa pelätään pakkoliitoksia ja kaiken katoavaisuutta.
- Anonyymi
oikkein, kyllä se muuten mutta Kärsät itse on Pyhännän suhteen sillat polttaneet,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikkein, kyllä se muuten mutta Kärsät itse on Pyhännän suhteen sillat polttaneet,
,,jotkut kärsät, vaikutusvaltaiset ja Remrandit on "tyhmiä, kun purivat mahdollisen auttajan kättä, siitä osoituksena #Patasuo ja miljoonien menetykset,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,jotkut kärsät, vaikutusvaltaiset ja Remrandit on "tyhmiä, kun purivat mahdollisen auttajan kättä, siitä osoituksena #Patasuo ja miljoonien menetykset,,
#maalauksellehan aina löytyy hintansa-ja tekijänsä, ko tapauksessa kiitokset lankiaa "selekiselle ja kh jäsenelle "venetploselle, em yhdessä-ja yhteistyöllään miljoonien menetykset aiheuttaneet,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821589- 401239
Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja195884En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu83883- 53835
- 61832
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820- 37758
- 33749
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.53745