Haapavesi teki jo kihlat Haapajärven kanssa!
mihin liittyy Kärsämäki?
8
243
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tehny!!!
- Anonyymi
paksuna jo on!
- Anonyymi
kärsät liittyis mielellään teollistuvaan ja kehittyvään Pyhäntään syömään, tosin P-tä on kärsille suurusta jaksanut jo jakaa vsta -57 alkaen,,
- Anonyymi
,, MUT YKSIKÄÄN PYHÄNTÄNEN EI OLE TERVETVETULLUT KÄRSÄÄN TÖIHIN!
- Anonyymi
Pyhännän ja Kärsämäen yhteistyö ja (hyvin epätodennäköinen) yhdistyminen olisi oikea suunta. Ei kannata yhtyä noiden kolmen kaupungin kanssa. Niiden asukkaat - ne jotka kirjoittelevat - osaavat vain moittia ja arvostella kotikuntiaan. Molemmissa pelätään pakkoliitoksia ja kaiken katoavaisuutta.
- Anonyymi
oikkein, kyllä se muuten mutta Kärsät itse on Pyhännän suhteen sillat polttaneet,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikkein, kyllä se muuten mutta Kärsät itse on Pyhännän suhteen sillat polttaneet,
,,jotkut kärsät, vaikutusvaltaiset ja Remrandit on "tyhmiä, kun purivat mahdollisen auttajan kättä, siitä osoituksena #Patasuo ja miljoonien menetykset,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,jotkut kärsät, vaikutusvaltaiset ja Remrandit on "tyhmiä, kun purivat mahdollisen auttajan kättä, siitä osoituksena #Patasuo ja miljoonien menetykset,,
#maalauksellehan aina löytyy hintansa-ja tekijänsä, ko tapauksessa kiitokset lankiaa "selekiselle ja kh jäsenelle "venetploselle, em yhdessä-ja yhteistyöllään miljoonien menetykset aiheuttaneet,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1354775
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413253- 2393003
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442588- 361784
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271575Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411536- 161437
- 221421
- 231315