Eikö se ole hyvä

Anonyymi

että on rehellinen, kun ei kaipaa ketään elämäänsä. Ehkä kaveriksi joku jo tuttu joskus. Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää.

14

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole hyvä jankuttaa. Sinä jankutat eikä kukaan ymmärrä mitä sinä jankutat.

      • Anonyymi

        Harvoin täällä kerrotaan ettei kaipaa ketään. Jankuttajat ovat näitä rakkauden kerjäläisiä.
        Jaksavat yhtä samaa levyä pyörittää ja ai että on ihanaa kun joku vastaa.


    • On hyvä, ettei tavitse mitään, mutta siitä ilmoittaminen on outoa....

      Kuka edes kysyy?

    • Anonyymi

      Ei ole hyvä olla loppuelämän yksin.

      • Anonyymi

        Parisuhteen kyseenalaistan ja tarkasti olen, puntaroinnut sen tarpeellisuuden!
        Enää en pysty hyväksymään, ketään sellaista ihmistä vierelleni, ihmistä josta viitteet tuovat, julki selkeesti vain huonoja asioita. Ihmistä joja on määräilynhaluinen ja luulee olevansa jotenkin yläpuolella kaikessa. En ole liioin opettaja aikuiselle ihmiselle, en jälkien korjaaja, en kenenkään vahtija. Luottamus on yksi tärkeimpiä asioita parisuhteessa jo alusta alkaen.
        Yksin eläminen ei tarkoita sitä, että sinä olisit yksin aina elämässäsi.
        Yksinelämisen rauha, vapaus mennä ja tulla kuten tahdon voittaa valitettavasti.
        Minulla on vaisto, ehkä se on lahja korkeimalta.
        Se on 10 minuuttia ja tiedän, ja tiedän, että kannattaako nähdä vaivaa.


    • Anonyymi

      Yksin helpompi olla. Nykypäivän ihmissuhteet on yhtä kulissia ja kieroilua.

      • Anonyymi

        Aina on ollut näin.


    • Anonyymi

      Onnea hyvää joulua

    • Anonyymi

      Miksi se on vaikeaa koska olette vaikeita.

    • Anonyymi

      Vaikeusaste on korkea. Onneksi ei tarvitse olla mukana.
      Parempaa uuttavuotta

    • Anonyymi

      Yksi riittääääää....

    • Anonyymi

      Yksi risti kaksi pennit miljoonaksi veikkaus on joka viikko palautuspäivä keskiviikko.

    • Anonyymi

      Fantastista

      Jykä

    • Anonyymi

      Kyllä yksi oma elämä ja perhe ja ystävät riittää. Siksi sitä kaipuuta ei ole, ei mihinkään eikä kehenkään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      160
      1826
    2. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1645
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      23
      1495
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      106
      1440
    5. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      78
      1293
    6. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      49
      1013
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      55
      947
    8. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      52
      891
    9. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      68
      881
    10. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      61
      858
    Aihe