että on rehellinen, kun ei kaipaa ketään elämäänsä. Ehkä kaveriksi joku jo tuttu joskus. Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää.
Eikö se ole hyvä
14
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole hyvä jankuttaa. Sinä jankutat eikä kukaan ymmärrä mitä sinä jankutat.
- Anonyymi
Harvoin täällä kerrotaan ettei kaipaa ketään. Jankuttajat ovat näitä rakkauden kerjäläisiä.
Jaksavat yhtä samaa levyä pyörittää ja ai että on ihanaa kun joku vastaa.
On hyvä, ettei tavitse mitään, mutta siitä ilmoittaminen on outoa....
Kuka edes kysyy?- Anonyymi
Ei ole hyvä olla loppuelämän yksin.
- Anonyymi
Parisuhteen kyseenalaistan ja tarkasti olen, puntaroinnut sen tarpeellisuuden!
Enää en pysty hyväksymään, ketään sellaista ihmistä vierelleni, ihmistä josta viitteet tuovat, julki selkeesti vain huonoja asioita. Ihmistä joja on määräilynhaluinen ja luulee olevansa jotenkin yläpuolella kaikessa. En ole liioin opettaja aikuiselle ihmiselle, en jälkien korjaaja, en kenenkään vahtija. Luottamus on yksi tärkeimpiä asioita parisuhteessa jo alusta alkaen.
Yksin eläminen ei tarkoita sitä, että sinä olisit yksin aina elämässäsi.
Yksinelämisen rauha, vapaus mennä ja tulla kuten tahdon voittaa valitettavasti.
Minulla on vaisto, ehkä se on lahja korkeimalta.
Se on 10 minuuttia ja tiedän, ja tiedän, että kannattaako nähdä vaivaa.
- Anonyymi
Yksin helpompi olla. Nykypäivän ihmissuhteet on yhtä kulissia ja kieroilua.
- Anonyymi
Aina on ollut näin.
- Anonyymi
Onnea hyvää joulua
- Anonyymi
Miksi se on vaikeaa koska olette vaikeita.
- Anonyymi
Vaikeusaste on korkea. Onneksi ei tarvitse olla mukana.
Parempaa uuttavuotta - Anonyymi
Yksi riittääääää....
- Anonyymi
Yksi risti kaksi pennit miljoonaksi veikkaus on joka viikko palautuspäivä keskiviikko.
- Anonyymi
Fantastista
Jykä - Anonyymi
Kyllä yksi oma elämä ja perhe ja ystävät riittää. Siksi sitä kaipuuta ei ole, ei mihinkään eikä kehenkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453