Spraymaalilla sotkija

Anonyymi

Mikähän porukka se täällä Jämsänkoskella sotkee spraymaalilla kaikki paikat. Talojen seiniä, liikennemerkkejä yms. Ei kyllä paljon järki päätä pakota ja iso lasku tulee kun kiinni jää. Toivottavasti käry käy .

25

2174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleensä punikkeja. Niiden pahaolo vuotaa.

    • Anonyymi

      Se on taidemuoto graffitin ja tägien teko eli koskella kulttuuri kukoistaa muutenkin kuin ulkomaan elävien näkymisenä katukuvassa!!

    • Anonyymi

      Homma oli hetken muotia, ei ole enää. Nyt niitä tekee vaan muodista jälkeenjääneet. Koskella on useita seiniä mihin voi tehdä tageja niin paljon kun haluaa, ihan laillisesti. Köpiksessä yksi..

    • Anonyymi

      Mitä intoo tehdä tägejä kun lajin viehättävyys on siinä että aina on mahdollisuus jäädä siitä kiinni? F the system ja sillee. Meikähä maalaa jatkossakin teiän katukyltit tussilla täyteen töherryksiä. Peace out

      • Anonyymi

        Nimenomaan töherryksiä😂
        Joku pillerin popsija varmaan purkaa pahaa oloaan noilla töherryksillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan töherryksiä😂
        Joku pillerin popsija varmaan purkaa pahaa oloaan noilla töherryksillä.

        Mä en ole koskaan tajunnut tätä "purkaa pahaa oloa" juttua. Ne mitään pura, se on vaan niin saatanan kivaa touhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole koskaan tajunnut tätä "purkaa pahaa oloa" juttua. Ne mitään pura, se on vaan niin saatanan kivaa touhua!

        Ettei vaan olis niitä nuoriso hinttareita .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan olis niitä nuoriso hinttareita .

        Sinä varmaan voit pahoin, koska haukut sinulle tuntemattomia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Sitten se yks jonka töherrys löytyy talon seinästä sähköyhtiön rakennuksista yms... joku kaama!Oikeata sanaa ei voi laittaa sais vaan surkealle itselleen vaan mainosta!

    • Anonyymi

      LAMA on vielki tuntematon kun sitä pässiä ei näe ikinä kumminki joku läski petteri senki takana pikkunen fortnite pentu :DD

      • Anonyymi

        No aika pienenä on pitänyt aloittaa. Kyllä tämä joku vanhempi on.


    • Anonyymi

      Tähän tepsii yksi lääke tee näin.Tee kuten minä nappasin purkin sotkijan kädestä.Ruiskutin sen vaatteet sillä maalilla ja pari kunnon avokasta korvilleEipähän ole sen jälkeen taloyhtiön aitaa sotkettu ehkä sana kierti.

      • Anonyymi

        Esimerkillistä toimintaa!👆👍👌Näin tulisi kaikkien toimia. Huppu päähän ja antaa töhertelijälle kunnolla turpaan!👊


    • Anonyymi

      Se on niikun, uroskoiran kuseminen. Jätetään merkki itsestä.

    • Anonyymi

      Junttia se on spreijaaminen. se myöskin jo iki vanhaa. avaria, avaria ja avaria.

    • Anonyymi

      Ne on näitä nykyajan vapaan kasvatuksen hedelmiä.

      • Anonyymi

        Kyllä kuule töherrettiin jo vuosikymmeniä sitten 😂 Tiä sit oliko vapaata kasvatusta vai ei. Mutta niin kauan kun spray pulloja on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule töherrettiin jo vuosikymmeniä sitten 😂 Tiä sit oliko vapaata kasvatusta vai ei. Mutta niin kauan kun spray pulloja on ollut.

        Vuosikymmeniä sittenkin on ollu kusipäisten vanhempien kusipäisiä kersoja.Sen olen huomannut työskennellessäni 30 vuotta päiväkodissa...ennen oli muutama häirikkö normaalien seassa -) nykyään on muutama normaali lapsi häiriköiden seassa.


    • Anonyymi

      Tuleekohan tää "LAMA" töhrijän etu ja sukunimen kahdesta ekasta kirjaimesta?

      • Anonyymi

        voi olla myös taloudellinen status.. vituttaa sen tägit anyway


    • Anonyymi

      Meikämatadori töhrii muuten edelleen, nauttikaa mun taideteoksista

      • Anonyymi

        Lähinnä säälin kaltaistasi vatipäätä.Jos edes osaisit tehdä taidetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä säälin kaltaistasi vatipäätä.Jos edes osaisit tehdä taidetta.

        On se mun mielestä taidetta, ja monen muunkin. Se että se ei jokaista katsojaa miellytä ei oo mun ongelma. Sounds like a you problem


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se mun mielestä taidetta, ja monen muunkin. Se että se ei jokaista katsojaa miellytä ei oo mun ongelma. Sounds like a you problem

        Ei vi**u🤣 " Sounds like a you problem" ! Sitä on sitten lintsattu englannintunneilta.


    • Anonyymi

      se on sala-poliisi joka provosoi

      kytän palkkalistoilla

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe