Fölin maskisuositus muuttui maskipakoksi 26.11.
Kuitenkin esim. eilen huomasin, että vain yhdellä matkustajalla itseni lisäksi oli maski, vaikka matkustajia oli enimmillään 25. Kysyin maskipakosta kuljettajalta ja vastaus oli "Ei olla sina pakko kautta maski." Tänään taas 3/10 matkustajalla oli maski.
Melkoinen vitsi näyttää siis koko maskipakko olevan Fölille.
Oletteko huomanneet saman?
Fölin maskipakkoa on vitsi.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä väliä eiköhän se ole jokaisen oma asia loppuenlopuksi. Eihän niillä kuskeillakaan ole läheskään kaikilla maskia/visiiriä.
Itse en maskia päähän pistä edes kaupassa asioidessani, enkä käsidesejä ole käyttänyt kahteen vuoteen.
Jos korona iskee niin sitten iskee, jos auto törmää niin sitten törmää taitaa todennäköisyys kuolleisuuteen lopulta olla melko samaa luokkaa.
Maskit (vain kirurgiset) auttavat eli se kangasmaskin hyöty on olematon jos 80% ei suodatu vaan leviää ilmaan. Viruksia vastaa tuollaisen käyttökin on yksi vitsi.
Ja turha niitä rokottamattomiakaan on syyttää, koska korona tarttuu lähes yhtä hyvin rokotetustakin.- Anonyymi
Ei tässä keskustelussa kukaan ole rokottamattomia syyttänyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835