Pakit näköjään tuli...

Anonyymi

Onko muita kohtalokavereita? Olen ollut sattuneista syistä tiiviissä kaveruus/ystävyyssuhteessa erään naisen kanssa, hän on ihana, upea, kaunis, huumorintajuinen ja mikä parasta, hän tuntui osoittavan minuun huomiota yhä enemmän, flirttiä, paljon koskettelua, jne. Menin ja ihastuin yhä enemmän ja kun uskaltauduin varovasti ottaa asian puheeksi, tuli kylmää vettä niskaan. Hän ei tunne mitään sellaista, mutta muuten pitää minusta. Yritän hokea itselleni, että mitä väliä, olin rohkea yrittäessäni ja nyt eteenpäin...mutta miksi silti hävettää ja nolottaa aivan hirveästi ja toisaalta iso pettymys myös ahdistaa :( Lisäksi joudun tästä edespäinkin olemaan paljon seurassaan. Mitä teen?

43

1996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet pokkana vaan. Et tehnyt mitään väärin, itseppä flirttaili ja antoi ymmärtää. Ei pidä leikkiä tulella.

      • Anonyymi

        "Olet pokkana vaan. Et tehnyt mitään väärin, itseppä flirttaili ja antoi ymmärtää. Ei pidä leikkiä tulella."

        Kiitos, niin olen vähän ajatellut että turha on ainakaan enää mitään selitellä ja yrittää sanojani perua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olet pokkana vaan. Et tehnyt mitään väärin, itseppä flirttaili ja antoi ymmärtää. Ei pidä leikkiä tulella."

        Kiitos, niin olen vähän ajatellut että turha on ainakaan enää mitään selitellä ja yrittää sanojani perua.

        Ei ole sinun tehtävä selitellä, selitelköön se joka pelehtimisen aloittaa ja sitten torppaa. Tsemiä! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sinun tehtävä selitellä, selitelköön se joka pelehtimisen aloittaa ja sitten torppaa. Tsemiä! :)

        "Ei ole sinun tehtävä selitellä, selitelköön se joka pelehtimisen aloittaa ja sitten torppaa. Tsemiä! :)"

        Kiitos...! Tuki auttaa tässäkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ole sinun tehtävä selitellä, selitelköön se joka pelehtimisen aloittaa ja sitten torppaa. Tsemiä! :)"

        Kiitos...! Tuki auttaa tässäkin :)

        Jeps. Toivottavasti hän ei ole sitä tyyppiä joka alkaa ottamaan etäisyyttä ja välttelemään kun tietää tunteesi. Se on kaikista paskamaisin tapa ihmisillä, että ensin leikkii mukana ja sitten vetää kipsiin, kun saa toisen innostumaan itsestään. Jopa ottaa hatkat.

        Mutta sinun ei minusta tarvitse hävetä, olit rehellinen ja siinä ei ole mitään väärää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps. Toivottavasti hän ei ole sitä tyyppiä joka alkaa ottamaan etäisyyttä ja välttelemään kun tietää tunteesi. Se on kaikista paskamaisin tapa ihmisillä, että ensin leikkii mukana ja sitten vetää kipsiin, kun saa toisen innostumaan itsestään. Jopa ottaa hatkat.

        Mutta sinun ei minusta tarvitse hävetä, olit rehellinen ja siinä ei ole mitään väärää. :)

        Oli kyse väärinymmärryksestä ap:n osalta, tuskin mistään tahallisesta toisen vedätyksestä.
        Ihan tervettä ottaa vähän etäisyyttä tyyppiin johon sulla itellä ei ole tunteita, täysin normaali tapa ihmissuhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyse väärinymmärryksestä ap:n osalta, tuskin mistään tahallisesta toisen vedätyksestä.
        Ihan tervettä ottaa vähän etäisyyttä tyyppiin johon sulla itellä ei ole tunteita, täysin normaali tapa ihmissuhteissa.

        Normaali ja normaali. Miten sen nyt ottaa.


    • Anonyymi

      Hän on varmasti imarreltu vaikkei tunnekaan samoin.
      Ei siinä yksipuolisessa ihastumisessa ole mitään noloa, vaikka se jostain syystä siltä tuntuukin jos saa pakit.
      Olit todella rohkea ja itsesi kannalta todella hyvä asia, että tuli tässä vaiheessa selväksi ettei hän tunne samoin. Hän kuitenkin pitää sinusta, ja jos tuo ei vaikuta väleihinne, niin koeta vaan iloita että sulla on noin hyvä tyyppi ystävänä.

    • Anonyymi

      Te naiset haihattelette omissä sfääreissänne ja kun todellisuuteen elämä karahtaa noloksihan se vetää.

      • Anonyymi

        Hm....mikähän kummajainen sinä täällä olet ?! Ilmeisesti et nainen ?! Ehkä haluaisit olla ??????!!!!!!! Ihan vaan itsensä kanssa sinuiksi, niin elämä on ehkä ? parempaa 😁😁😁😁😁😂😂😂


    • Anonyymi

      Behmin Apokalyptinen häpeä auttaa näissä tilanteissa ”ei toisen häpeää nää, siis rauhassa hävetkää”. Eli vastaus kysymykseesi on kyllä, kohtalotovereita löytyy.

      • Anonyymi

        Kyllä pakit antanut näkee sen helposti.


    • Anonyymi

      Eteenpäin ja ei ole vaarallista. Voi olla että hän pitää sinusta myös, mutta on itse jo ihastunut toiseen tms.

      • Anonyymi

        Juoruilevat kuitenkin ja ilmapiiri kiristyy kunnes eroat työsuhteesta.


    • Anonyymi

      Kiitos kaikille avusta, tuntuu jo vähän paremmalta etten ole yksin :)
      T. Ap

      • Anonyymi

        Pienenä vinkkinä, kannattaa miettiä onko oikeasti saanut pakit. Onko se kenestä pidät oikeasti ymmärtänyt että olet kiinnostunut hänestä. En siis tietenkään tiedä tilannetta, mutta itse en ole tajunnut kerran minulle annettua ”vinkkiä” ja ollut aivan yhtä ihastunut myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienenä vinkkinä, kannattaa miettiä onko oikeasti saanut pakit. Onko se kenestä pidät oikeasti ymmärtänyt että olet kiinnostunut hänestä. En siis tietenkään tiedä tilannetta, mutta itse en ole tajunnut kerran minulle annettua ”vinkkiä” ja ollut aivan yhtä ihastunut myös.

        Epätoivoisen kinuamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienenä vinkkinä, kannattaa miettiä onko oikeasti saanut pakit. Onko se kenestä pidät oikeasti ymmärtänyt että olet kiinnostunut hänestä. En siis tietenkään tiedä tilannetta, mutta itse en ole tajunnut kerran minulle annettua ”vinkkiä” ja ollut aivan yhtä ihastunut myös.

        Kyllä hän melko suorasti ilmoitti, ettei voi sanoa tuntevansa muuta kuin ystävyyttä :(
        t. Ap


    • Anonyymi

      Jatka elämää. Ole iloinen, että puhuit tunteistasi. Voi olla, ettei tämä ihminen ole vielä valmis myöntämään itselleen olevansa ihastunut sinuun, tai sitten ei ole.

      Itse vetäisin jatkossa tiukan linjan sille, mikä sopii kaveruuteen ja mikä ei, koska HÄN halusi kaverisuhteen niin ok. Käy treffeillä ja ole onnellinen, mustasukkaisuus saa välillä vauhtia noihin jotka empii kaapissa.

      • Anonyymi

        Aloinkin vetää kovempaa linjaa kaveruudessa, tein selväksi että kosketukset ei nyt sovi siihen. Silti hän edelleen haluaisi välillä, mutta on nyt kuitenkin aina viime hetkillä vetäytynyt.


      • Anonyymi

        Ihanaa! Anna kosketella rajattomasti ja ala itsekkin kosketella, eiköhän se siinä pian selviä missä mennään 😁👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa! Anna kosketella rajattomasti ja ala itsekkin kosketella, eiköhän se siinä pian selviä missä mennään 😁👌

        Muuten kyllä, mutta mentiinkin siinä että minä kuulemma olin käsittänyt kaiken väärin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten kyllä, mutta mentiinkin siinä että minä kuulemma olin käsittänyt kaiken väärin...

        Jaa, no anna samalla mitalla ja hiero kohta sen klitorista😁

        Ihsn oikeesti, ei kukaan ole näin älytön, älä yritä edes esittää, että luulisit häntä niin tyhmäksi! Joko kosketellaan ja jatketaan sitä ihan kunnolla tai sit ei mitään. Ri ksi sin tarvii rajoista yksin huolta kantaa, jos toinen nyt vielä jatkaa koskettelu… mä ihan piruuttani katsoisin missä todellinen ”raja” menee… jos sellaista edes on, pyh ja pah, sanon minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no anna samalla mitalla ja hiero kohta sen klitorista😁

        Ihsn oikeesti, ei kukaan ole näin älytön, älä yritä edes esittää, että luulisit häntä niin tyhmäksi! Joko kosketellaan ja jatketaan sitä ihan kunnolla tai sit ei mitään. Ri ksi sin tarvii rajoista yksin huolta kantaa, jos toinen nyt vielä jatkaa koskettelu… mä ihan piruuttani katsoisin missä todellinen ”raja” menee… jos sellaista edes on, pyh ja pah, sanon minä.

        Ei kai sun tarvii rajoista yksin huolta kantaa, sori kirjoitusvirheet, pitkä viikko takana.


    • Anonyymi

      Täällä ilmoittautuu kohtalotoveri 😞 pakit tuli niin että rysähti… rakastin salaa 😭häntä 3vuotta, vaikka ei kunnolla päästy tutustumaan, tuntui että tunnen hänet. Mutta hän ei vastannut mulle, olin vain sokea rakkauden kerjäläinen👨🏽‍🦯…olen niin 😢, koska hän ei antanut edes mahdollisuutta tuntea minua. Älkää kysyjä mitä tapahtui, sattuu liikaa💔💔💔

      • Anonyymi

        Lesbotkin elävät vaaleanpunaisissa pilvilinnoissa.


    • Anonyymi

      miksi lähdit toisen naisen matkaan ? luuletko että tollaisen leikkijän päästän leikkimään tunteilla

      ei prinsessa

    • Anonyymi

      Minulla on ollut pari vastaavaa kokemusta. Toinen osapuoli on flirttaillut, kosketellut, vihjaillut. Olen ihastuneena pitänyt heitä maailman ihanimpina tyyppinä. Näin jälkikäteen eivät olleet.

    • Anonyymi

      Tahallista harhaanjohtamista hänen puoleltaan. Ota selkeä etäisyys ja tee selväksi, ettei mikään läheisempi enää ole soveliasta, jos joudut vielä hänen kanssaan tekemisiin. Jos siitä huolimatta lähentelee, tee ilmoitus häirinnästä.

      • Anonyymi

        En sanoisi että välttämättä tahallista harhaanjohtamista, me kaikki olemme erilaisia. Toiset ihmiset on koskettelevampia luonnostaan. Ei kannata liikaa miettiä asiaa ja antaa painoarvoa. Ihastuneena toki se on vaikeaa. Hyvä että puhuitte asiasta ja tiedätte missä mennään, kommunikointi on tärkeää, eikä vain luota 'merkkeihin' jotka ovat sitä mahdollisesti vain omassa päässä. Tärkeää on myös vetää omat rajat. Vain sinä tiedät omat rajasi, vaikka toinen sanoisi mitä ja vähättelisi, sun rajat tärkeät. Toisen myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi että välttämättä tahallista harhaanjohtamista, me kaikki olemme erilaisia. Toiset ihmiset on koskettelevampia luonnostaan. Ei kannata liikaa miettiä asiaa ja antaa painoarvoa. Ihastuneena toki se on vaikeaa. Hyvä että puhuitte asiasta ja tiedätte missä mennään, kommunikointi on tärkeää, eikä vain luota 'merkkeihin' jotka ovat sitä mahdollisesti vain omassa päässä. Tärkeää on myös vetää omat rajat. Vain sinä tiedät omat rajasi, vaikka toinen sanoisi mitä ja vähättelisi, sun rajat tärkeät. Toisen myös.

        Aloituksen kuvauksen mukainen toiminta on selvää harhaanjohtamista, ellei ole teini-ikäisten väleistä kyse. Tuon tyylisten kanssa ei kannata olla tekemisissä, todennäköisesti kiero ja passiivis-aggressiivinen luonne muutenkin.


    • Anonyymi

      Näköjään vanha ketju nostettu esiin.... mutta siis mun mielestä ei ole mitään hävettävää, jos ei tunteet kohtaakaan, oikeasti tarvittaisiin vain lisää rohkeita lähestyjiä, pakit ei ole maailman loppu.

      Olisin itse äärettömän otettu, jos joku lähestyisi ja kertoisi tunteistaan, vaikka mulla ei niitä olisikaan. Ei sitä pidä hävetä tai lähestymistä pelätä. :)

      Enkä tekisi tilanteesta outoa jatkossa, en itse antaisi asian vaikuttaa mitenkään jos olisimme ystäviä tai muuten tekemisissä. Toki olisi hyvä ehkä jutella asiat kunnolla, että toiselle ei jäisi mitään häpeän tunteita tms., jos se siltä vaikuttaisi...

    • Anonyymi

      Väistit luodin todennäköisesti. Ton tyyppiset naiset, jotka "tiedostamattaan" flirttailee on riesa suhteessa. Satsaa sellaiseen, joka osaa puhua.

      • Anonyymi

        Eikö ne flirttailijat juurikin osaa puhua? Sekin on niin suhteellista mikä on flirttailua. Riippuu myös vastaanottajasta miten tulkitsee. Se ei aina ole mustavalkoista.


    • Anonyymi

      Ja taas tuli pakit, vaikka ei ollut edes haku päällä

      Ei maistunut kuiva väkevä vermutti kummallekaan

      Eikä maistuisi varmaan mikään muukaan...

      ...(apteekkireissusta huolimatta)

      Dinosaurukset ja Muumitalon asukkaat veivät voiton ja tämän erän

      Suloisesti hymyilevät Molemmat, ei toivottomat

      Supatan korvaasi: tule jo mukaan

      Ota kopppi, pallo on sinulla

      • Etiäpäin vaan. Aina ei saa sitä mitä tilaa ja joskus tulee tilaamatta.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Etiäpäin vaan. Aina ei saa sitä mitä tilaa ja joskus tulee tilaamatta.

        Eihän tässä muukaan auta.

        Ikä oli varmasti taas syynä, kun ei seura kelvannut.

        Mitäs mieltä muuten dinosauruksista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä muukaan auta.

        Ikä oli varmasti taas syynä, kun ei seura kelvannut.

        Mitäs mieltä muuten dinosauruksista?

        No en tunne yhtään, niin ei ole heistä muodostunut sillä tavalla mielipidettä. Luultavasti juoksisin kuitenkin karkuun jos törmäisin eli jatkossakaan ei varmaankaan tutustuta sen tarkemmin. Mitäs itse niistä tuumailet?
        Ja juu ikä ei aina kaikille kelpaa, eikä kelpaa muutenkaan, vaan eipä tuota kaikille tarttekaan.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No en tunne yhtään, niin ei ole heistä muodostunut sillä tavalla mielipidettä. Luultavasti juoksisin kuitenkin karkuun jos törmäisin eli jatkossakaan ei varmaankaan tutustuta sen tarkemmin. Mitäs itse niistä tuumailet?
        Ja juu ikä ei aina kaikille kelpaa, eikä kelpaa muutenkaan, vaan eipä tuota kaikille tarttekaan.

        Eihän niitä karkuun tarvitse juosta enää, kun kuolivat sukupuuttoon jo miljoonia vuosia sitten liitukaudella, ison asteroidin törmätessä maahan.

        Eli ei niihin missään enää törmäile edes vahingossa. Voit sinäkin nukkua yösi melko rauhassa. :)

        Mitä mieltä Valdemarista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niitä karkuun tarvitse juosta enää, kun kuolivat sukupuuttoon jo miljoonia vuosia sitten liitukaudella, ison asteroidin törmätessä maahan.

        Eli ei niihin missään enää törmäile edes vahingossa. Voit sinäkin nukkua yösi melko rauhassa. :)

        Mitä mieltä Valdemarista?

        No tuskin mä olisin karkuun päässytkään, ainakaan tällä nykysellä kunnolla ja po(l)vella.
        Enkä oo tähänkään asti koiranunta tai toinen silmä auki tuon vuoksi nukkunut. Kiitos kuitenkin sivistämisestä ja viimeisenkin pelon hälventämisestä.
        Valdemaria en tunne, enkä niin välitä tutustuakaan. Entäs sinä?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tuskin mä olisin karkuun päässytkään, ainakaan tällä nykysellä kunnolla ja po(l)vella.
        Enkä oo tähänkään asti koiranunta tai toinen silmä auki tuon vuoksi nukkunut. Kiitos kuitenkin sivistämisestä ja viimeisenkin pelon hälventämisestä.
        Valdemaria en tunne, enkä niin välitä tutustuakaan. Entäs sinä?

        En usko tuntevani Valdemaria. Epäilen kuitenkin, että eräs po(l)vipommi kyseessä.

        Viininäkään ei maistu tuo Valdemar, liian halpaa teollista kyykkyviiniä eli kuravettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko tuntevani Valdemaria. Epäilen kuitenkin, että eräs po(l)vipommi kyseessä.

        Viininäkään ei maistu tuo Valdemar, liian halpaa teollista kyykkyviiniä eli kuravettä.

        Hiljaisuus on joskus paras vastaus. Taisit osua oikeaan pommiin.


    • Anonyymi

      Toistamiseen pakit

      Nyt harmittaa

      Oli aivotoiminta liian rappeutunutta

      Pään talamus löi tyhjää

      Ja purkan syöntikin sateessa kävellessäni ontuu

      Naurattaa jo valmiiksi

      Kolmas kerta toden sanoo

      Ostaa päräytän nokkahuilun

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe