Haluaisin ostaa miehelleni joululahjaksi lompakon. Pelkään kuitenkin, että valitsen liian ”naisellisen” lompakon… pieniä yksityiskohtia ja plingplingiä… tiedättehän.
Millainen olis hieno MIEHELLE? Linkkejä?
Mies, millaisen lompakon ostaisit itsellesi
7
340
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mies ei ainakaan mitään plingplingiä halua, roskiin heittäis samantien. Suosittelen ihan käytännöllistä peruslompakkoa riittävillä korttipaikoilla ja RFID- suojauksella
- Anonyymi
Vielä jos saat siihen jossain laitatettua nimikoinnin :)
- Anonyymi
Exentri lompakko.
- Anonyymi
Varmaan haluaisi aika samanlaisen kuin nykyinenkin lompakko että tuntuu taskussa samalta jne. Miehet harvoin pitävät muutoksista tälläisissä asioissa. Muista myös että tyhjää lompsaa ei saa antaa kenellekkään lahjaksi, sillä siellä ei sit raha pysy vanhan uskomuksen mukaan! Eli joku paperi raha ja kolikko sinne myös!
- Anonyymi
Mä tahtoisin nahkaisen ja sellasen, missä on paljon korttipaikkoja. Esim. tällanen https://kotikauppa.com/products/miesten-nahkalompakko-37-1
- Anonyymi
Itsellä on Galaxy S23 Clear View Wallet Cover. Eli lompakkosuojakuori, jossa on ikkuna-aukko josta näkyy kellonaika, ja lisäksi siinä on paikka parille luottokortille. Suojakuori on tosi slimmi, eikä tee puhelimesta paksua kuten jotkut nahkaiset lompakkokuoret joissa korttipaikkoja on liikaa.
Varsinainen lompakko kolikko- ja setelitaskuilla on enimmäkseen aina kotona, mutta otan mukaan silloin jos lähtee myyjäistapahtumiin. - Anonyymi
Mitään bling blingejä en missään nimessä haluaisi, riittäisi ihan perus musta lompakko jonka päälliseen painettu/kaiverrettu kotka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19513074- 826275
- 1266104
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495562Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234472- 934421
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434332Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424251Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334238Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483757