Haluaisin ostaa miehelleni joululahjaksi lompakon. Pelkään kuitenkin, että valitsen liian ”naisellisen” lompakon… pieniä yksityiskohtia ja plingplingiä… tiedättehän.
Millainen olis hieno MIEHELLE? Linkkejä?
Mies, millaisen lompakon ostaisit itsellesi
7
260
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mies ei ainakaan mitään plingplingiä halua, roskiin heittäis samantien. Suosittelen ihan käytännöllistä peruslompakkoa riittävillä korttipaikoilla ja RFID- suojauksella
- Anonyymi
Vielä jos saat siihen jossain laitatettua nimikoinnin :)
- Anonyymi
Exentri lompakko.
- Anonyymi
Varmaan haluaisi aika samanlaisen kuin nykyinenkin lompakko että tuntuu taskussa samalta jne. Miehet harvoin pitävät muutoksista tälläisissä asioissa. Muista myös että tyhjää lompsaa ei saa antaa kenellekkään lahjaksi, sillä siellä ei sit raha pysy vanhan uskomuksen mukaan! Eli joku paperi raha ja kolikko sinne myös!
- Anonyymi
Mä tahtoisin nahkaisen ja sellasen, missä on paljon korttipaikkoja. Esim. tällanen https://kotikauppa.com/products/miesten-nahkalompakko-37-1
- Anonyymi
Itsellä on Galaxy S23 Clear View Wallet Cover. Eli lompakkosuojakuori, jossa on ikkuna-aukko josta näkyy kellonaika, ja lisäksi siinä on paikka parille luottokortille. Suojakuori on tosi slimmi, eikä tee puhelimesta paksua kuten jotkut nahkaiset lompakkokuoret joissa korttipaikkoja on liikaa.
Varsinainen lompakko kolikko- ja setelitaskuilla on enimmäkseen aina kotona, mutta otan mukaan silloin jos lähtee myyjäistapahtumiin. - Anonyymi
Mitään bling blingejä en missään nimessä haluaisi, riittäisi ihan perus musta lompakko jonka päälliseen painettu/kaiverrettu kotka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215795Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744771902Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk221276Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111233Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64971
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59885Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24884