Kukahan ois mieleenpainuvin legenda Kiteellä ja tarinan kanssa😁?
Legenda muistuuko mieleen.
17
2499
Vastaukset
- Anonyymi
Pauli H. on tullut tunnetuksi, jopa Etelä-Suomessa ovat jotkut löytäneet muusikon totantoa Youtubesta ja tykästyneet. Oikea legenda!
Ajankohtainen kappale:
https://youtu.be/NPG2ulRVSqo- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Joo tosiaan. Pauli Hahijoki.
- Anonyymi
Lunta sataa...
- Anonyymi
Nenä päivinen?
Eli tuttavallisemmin sapliini varmaankin. - Anonyymi
Koko Kitee täynnä pellejä..
- Anonyymi
Sapliini taitaa olla linnassa nyt.
- Anonyymi
Tarkka tieto. Teppoililta. (ei shellistä)
- Anonyymi
Mehturi kalle
- Anonyymi
Karismaattinen KarhunKuva
- Anonyymi
Ben wiberg oli oikein tv : ssä
- Anonyymi
Lahjomaton Laamanen
- Anonyymi
Felix ilmapallokeisari.
- Anonyymi
Eräs tyyppi meni kissan kanssa ravintolaansyömään ja sai kuulema porttikiellon.
- Anonyymi
Moni nainenkin on mennyt ravintolaan syömään porsaan kanssa. Aina ei ole tullut porttikieltoa.
- Anonyymi
pikku kalle
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929