Olen 53 vuotias mies ja ihannoin naisia joilla on oikeesti iso perse ja iso maha, monen naisen omasta mielestä heillä on iso maha tai perse vaikkei oikeesti ole lähelläkään isoa. Onko täällä muita miehiä jotka tykkää samasta asiasta kuin minä ja myös naiset mielipiteitä asiaan
iso maha ja iso perse?
10
788
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta iso pylly tekee naisesta seksikkään. Isosta mahasta en välitä.
- Anonyymi
Kyllä perseen pitää olla leveä kuin seitsemän leivän uuni
- Anonyymi
Pullea vatsa naisella tosi kiihottava.
- Anonyymi
Minulta löytyy nämä molemmat. Tosin en ole vapailla markkinoilla.🙂
- Anonyymi
kuulostaa hyvältä, harmi kun et ole vapaa mutta kyllä miehesi kelpaa nauttia. Hyvää itsenäisyyspäivää
- Anonyymi
Hyi olkoon näitä läskejä
- Anonyymi
Ja palsta kyyläri ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip
- Anonyymi
Peilin eteen kaikki
BBW ja vastaava saa kyllä kullin kovaksi
- Anonyymi
Kyllä tosiaan saa jos vielä on kunnon koroilla niin NAM!!
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky184950Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444834Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2284047Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty563733Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1263650Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm873203Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1332140Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.61313Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121110Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63967