Niinpä niin pitäähän siinä jokin roti olla ettei sinne avajaisiin ihan takki auki intoila ! 15.12 ovat areenan avajaiset jonne on hyvällä maula valittu Tampereenfilharmoonikot ja Eput . Sitten seuraavana päivänä pääsee Popeda " esiintymään "
Popeda ja Nokija - areena
3
184
Vastaukset
- Anonyymi
No joo oon Nokialaisena ihmetellyt aivan tuntemattomia autoilijoita pyörimässä ympäri kylää? Kunnes tuli mieleen että etsivät sitä Nokia Arenaa täältä?
- Anonyymi
JOPAS on ummikkoja " sokkeita " ilta - sanomista luin jotta on niin iso " näyttö " että näkyy kolmen kilometrin päähän . bERLIINi areena on kuulema isompi. Viijessä minuutissa saadaan jää terävään kuntoon , , jopa kymmenellä kameralla seurataan pelejä , kelepaa sielä pyörähdellä " miehekkäästi " maila kourassa. 22 ravintollaa ja Suomen pisin baari tiski. ottakkaa sitten koronapassi mukaan ettette jää ulkopuolelle. Ettei tarte itkee miks ei ovet aukene meile.
- Anonyymi
Aikas suolaset lipunhinnat 58€ / 348 mummonmarkkaa ! vip karsina 121,50 € / 721 mummonmarkkaa ! Ei paha varsinkin kun elää ansiosidonnaisella ja kun on vielä köyhä perheelinen. ja sattuuu oleman muutama älppäri amiska ajoilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291