Niinpä niin pitäähän siinä jokin roti olla ettei sinne avajaisiin ihan takki auki intoila ! 15.12 ovat areenan avajaiset jonne on hyvällä maula valittu Tampereenfilharmoonikot ja Eput . Sitten seuraavana päivänä pääsee Popeda " esiintymään "
Popeda ja Nokija - areena
3
73
Vastaukset
- Anonyymi
No joo oon Nokialaisena ihmetellyt aivan tuntemattomia autoilijoita pyörimässä ympäri kylää? Kunnes tuli mieleen että etsivät sitä Nokia Arenaa täältä?
- Anonyymi
JOPAS on ummikkoja " sokkeita " ilta - sanomista luin jotta on niin iso " näyttö " että näkyy kolmen kilometrin päähän . bERLIINi areena on kuulema isompi. Viijessä minuutissa saadaan jää terävään kuntoon , , jopa kymmenellä kameralla seurataan pelejä , kelepaa sielä pyörähdellä " miehekkäästi " maila kourassa. 22 ravintollaa ja Suomen pisin baari tiski. ottakkaa sitten koronapassi mukaan ettette jää ulkopuolelle. Ettei tarte itkee miks ei ovet aukene meile.
- Anonyymi
Aikas suolaset lipunhinnat 58€ / 348 mummonmarkkaa ! vip karsina 121,50 € / 721 mummonmarkkaa ! Ei paha varsinkin kun elää ansiosidonnaisella ja kun on vielä köyhä perheelinen. ja sattuuu oleman muutama älppäri amiska ajoilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984