Mikä ihmeen rokote jankkaus palsta tästä on tullut??!

Monta avausta samasta aiheesta.. Hohhoijaa!

Samalla sanon terveisiä rekatuille ja muille mukaville, jos enää täällä käytte...

54

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No täältä piti saada teidät rekatut lähtemään hinnalla millä hyvänsä, enpä tiedä onko täällä nyt yhtään auvoisempaa? Tokko. Samat aiheet pyörivät nonstoppina!

      • Näköjään ovat häipyneet... Niin, täällä pyörii samoja aiheita kyllä ja nyt pitää rokotteesta jankata monessa avauksessa.


    • Anonyymi

      Älähän sinäkin lähde, tai tule edes piipahtamaan jos on muutakin touhua.

      • Very funny!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Very funny!

        Tosissani meinasin, monenmoista hommaa on näin joulunalusaikana. Kai sitä käväistä voi vaikka kiirettä onkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosissani meinasin, monenmoista hommaa on näin joulunalusaikana. Kai sitä käväistä voi vaikka kiirettä onkin.

        Okei, ajattelin että pilkkasit. Minulla on koristeet laitettu ja loput lahjat ostin tänään.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Okei, ajattelin että pilkkasit. Minulla on koristeet laitettu ja loput lahjat ostin tänään.

        En pilkannut, semmoinen ei ole tapana. Jokaisella on omat kiireensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En pilkannut, semmoinen ei ole tapana. Jokaisella on omat kiireensä.

        Kiitos! ❤️


    • Moi Kittie...
      Tulinpa moikkaamaan sua näin pitkästä aikaa :))

      Oon välillä pikavilkassu tänne. Kyllä on mennyt alas nämä jutut täällä.

      • No kiva kun tulit! Älä nyt katoa täältä kokonaan.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No kiva kun tulit! Älä nyt katoa täältä kokonaan.

        No kyllähän sitä kirjottelis, jos vain olis kenen kanssa kirjottelee.

        Kyllästyin kakkikärpäsiin...


      • Justiina meni varmasti leipomaan sillä kaulimellaan ;)
        Leipoo noille kakkikärpäsille risiiniöljypullia...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllähän sitä kirjottelis, jos vain olis kenen kanssa kirjottelee.

        Kyllästyin kakkikärpäsiin...

        Ne osaavat kyllä olla ärsyttäviä.. Mutta yritetään kestää.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Justiina meni varmasti leipomaan sillä kaulimellaan ;)
        Leipoo noille kakkikärpäsille risiiniöljypullia...

        Laitappas kuvake takaisin jotta näkee kuka täällä pitää jöötä;)


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ne osaavat kyllä olla ärsyttäviä.. Mutta yritetään kestää.

        Niin osaa. En mä kyllä yksistään noitte takia ole ollu pois. Täällä ei vain tahdo normaaleja kirjoittajia enää olla paljonkaan.
        Yksistään noi kakkikärpäset ei meikäläiseen vaikuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitappas kuvake takaisin jotta näkee kuka täällä pitää jöötä;)

        Enkö mä olekkaan noin muuten uskottava? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niin osaa. En mä kyllä yksistään noitte takia ole ollu pois. Täällä ei vain tahdo normaaleja kirjoittajia enää olla paljonkaan.
        Yksistään noi kakkikärpäset ei meikäläiseen vaikuta.

        Juu, ei täällä kyllä aina ole juttuseuraa..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Juu, ei täällä kyllä aina ole juttuseuraa..

        Hiljaiseks on kyllä menny...

        Kai sitä ihmisillä menee aika kaikkeen muuhun.

        Itekki tulee touhuttua monenlaista. On kuiteski ihan kiva välillä täällä käydä heittämässä muutama sananen. Ei tässä aikaa kulu yhtään :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hiljaiseks on kyllä menny...

        Kai sitä ihmisillä menee aika kaikkeen muuhun.

        Itekki tulee touhuttua monenlaista. On kuiteski ihan kiva välillä täällä käydä heittämässä muutama sananen. Ei tässä aikaa kulu yhtään :)

        Toivottavasti muutkin tulevat vielä tänne käymään..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Toivottavasti muutkin tulevat vielä tänne käymään..

        Olishan se tosiaan mukava kuulla mitä muille kuuluu...
        Onko hengissä kaikki? Menny joku naimisiin tai onko löytyny jalat omistava pimatsu ;)


      • Kiva ku Tiina-liina näkyy välillä täällä.

        Hyvää joulua toivotan jo ny varalta etukäteen jos en muista myöhemmin toivottaa


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Kiva ku Tiina-liina näkyy välillä täällä.

        Hyvää joulua toivotan jo ny varalta etukäteen jos en muista myöhemmin toivottaa

        Mukavaa kun sinäkin piipahdat tänne! Mukavaa joulun odotusta!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllähän sitä kirjottelis, jos vain olis kenen kanssa kirjottelee.

        Kyllästyin kakkikärpäsiin...

        Joidenkin kanssa mukavaa kirjoittaa.. sun ja muutaman muun ja myös kittien kanssa ja muutaman anonyymin kanssa,

        Ja tottakai kukkastyttö ja artargan ja tontun ja Ariel .


      • tinttu-liina
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Kiva ku Tiina-liina näkyy välillä täällä.

        Hyvää joulua toivotan jo ny varalta etukäteen jos en muista myöhemmin toivottaa

        Kiitos samoin Ilmanimi :)

        Minäkin olen iloinen sun nikkis näkymisestä :)


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Joidenkin kanssa mukavaa kirjoittaa.. sun ja muutaman muun ja myös kittien kanssa ja muutaman anonyymin kanssa,

        Ja tottakai kukkastyttö ja artargan ja tontun ja Ariel .

        Niinpä...

        Kaikkien kanssa ei voi tulla toimeen, mutta yrittää pitää ainaki aluks.
        Rekattujen ja joidenkin muiden kanssa kirjoittelu kyllä sujuu :)


    • Anonyymi

      Niin miksi rokotettujen pitää hokea samaa? Terve rokottamaton ihminen ei levitä virusta. Miksi se ei mene kenenkään jakeluun?

      • Miksi pitää tehdä monta avausta samasta aiheesta?


      • Ainoat, jotka täällä hokee noita rokotusjuttuja, niin ovat rokottamattomat.

        Vaivaako se piikin ottamatta jättäminen noin hirveästi, että pitää sitä takaraivoääntä täällä hiljentää?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ainoat, jotka täällä hokee noita rokotusjuttuja, niin ovat rokottamattomat.

        Vaivaako se piikin ottamatta jättäminen noin hirveästi, että pitää sitä takaraivoääntä täällä hiljentää?

        Ei todellakaan vaivaa. Naurattaa molempien osapuolien todella lapsellinen toistensa mollaaminen. Ei todella kannattais aukoa naamaa kummankaan osapuolen. Minulla ei ole mitään sitä vastaan jos joku on rokotettu tai rokottamaton. Se on jokaisen HENKILÖKOHTAINEN asia johon ei kenelläkään ulkopuolisella tosiasiassa ole mitään sanottavaa. Olisi kuvitellut et suomalaiset ois fixuja mut eipä näytä olevan.
        Minun mielipide tohon on että yhtä hyvin rokotettu kuin rokottamaton on vastuuntuntoinen persoona ja pitää huolen siitä että pyrkii siihen että ei itse liiku paikoissa joissa voi altistua virukselle. Se että koitetaan haukkua / syyllistää toisia ihmisiä
        on turhaa mihinkään johtamatonta leukojen louskutusta ja osoittaa vaan sitä että ei ajatella mitään muuta kuin omaa persettä. Eli eiköhän ois aika ottaa opiksi tosta ja sopeutua siihen että toi virus ei katoa minnekkään. Sehän on sitäpaitsi löydetty jo vuonna 2013 ensimmäisen kerran. Olen nähnyt kyseiselle vuodelle päivätyn artkkelin.
        Voisi suomalaiset näyttää vähän mallia siitä että sovussa voi elää riippumatta siitä onko rokotettu tai ei. Itse en tarvitse moista koronapassia missään koska en mene paikkoihin joissa sitä kysytään. Ei todella ole tarvetta koska mun elämä rullaa mukavasti muutenkin enkä ole riippuvainen noista paikoista. Minulla on oma elämä. Muistetaan pitää huoli siitä että ei todella tehdä asioita joissa on riski ja unohdetaan se turha toisten mollaaminen. Molemmat niin rokotetut kuin rokottamattomat osaavat olla vastuuntuntoisia kunhan vain haluavat.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ainoat, jotka täällä hokee noita rokotusjuttuja, niin ovat rokottamattomat.

        Vaivaako se piikin ottamatta jättäminen noin hirveästi, että pitää sitä takaraivoääntä täällä hiljentää?

        Ainoat, jotka täällä hokee noita rokotusjuttuja, niin ovat rokotetut.

        Vaivaako se toisen piikittömyys noin hirveästi, että pitää sitä takaraivoääntä täällä hiljentää? Te levitätte tautia ja väitätte itseänne vastuulliseksi. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainoat, jotka täällä hokee noita rokotusjuttuja, niin ovat rokotetut.

        Vaivaako se toisen piikittömyys noin hirveästi, että pitää sitä takaraivoääntä täällä hiljentää? Te levitätte tautia ja väitätte itseänne vastuulliseksi. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        No teille kahdelle tiedoks, että mulle on yks lysti otatteko rokotetta vai ei.

        Jokainen on vastuussa omasta terveydestään. Ei mun elämää hetkauta suuntaan eikä toiseen.


    • Anonyymi

      Kysy asiaa pohjanmaan poliisilta

    • Anonyymi

      Muutenkin virus on ylivoimaisesti tämän vuosikymmenen valovoimaisin julkisuuden henkilö, sen jo tietää.

    • Anonyymi

      JA uutisissakin tarkkaillaan lähes päivittäin viruksen tekemiä uusia ennätyksiä eli tartuntoja kuin ketään urheilusankariakaan kautta aikojen.

    • Mites teillä on jouluvalmistelut edenneet?

      Minä olen koristeet laittanut ja lahjat on ostettu. Ei tarvitse kuin jouluruuat hommata.

      Tykkäättekö jouluruuista? Minä en pidä kinkusta ja laatikoista.. Syön kalkkuna, salaattia, joulutorttuja ja riisipuuroa.

      • Sulla on hyvin pullat uunissa.

        Muutaman lahjan olen ostanut, ja kyntteliköt ikkunoilla...siinä se :{


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sulla on hyvin pullat uunissa.

        Muutaman lahjan olen ostanut, ja kyntteliköt ikkunoilla...siinä se :{

        Oletko joulun kotona? Me ollaan.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Oletko joulun kotona? Me ollaan.

        Juu, kotona tietysti. Miten sitä ny omista tavoistaan pääsis :))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, kotona tietysti. Miten sitä ny omista tavoistaan pääsis :))

        Ei mitään Joulu juttuja vielä, ja jankatkaa rokotuksista nyt kun rokote sesonki on parhaimillaan


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, kotona tietysti. Miten sitä ny omista tavoistaan pääsis :))

        Meillä mahdollisia mimun ja mieheni porukat asuvat molemmat kaukana. Niin, joulu vietetään vaan me ja koira keskenään kotona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään Joulu juttuja vielä, ja jankatkaa rokotuksista nyt kun rokote sesonki on parhaimillaan

        Joulu on kohta! Ja rokote juttuja on täällä ihan tarpeeksi...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Meillä mahdollisia mimun ja mieheni porukat asuvat molemmat kaukana. Niin, joulu vietetään vaan me ja koira keskenään kotona.

        Okei :)

        Saadaan tuo joulu juhlittua ja päästään tammikuun puolelle, niin lähetään menemään taas uutta kesää kohti.
        Täällä on niin kylmä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään Joulu juttuja vielä, ja jankatkaa rokotuksista nyt kun rokote sesonki on parhaimillaan

        Koronat tulee jo korvista.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei :)

        Saadaan tuo joulu juhlittua ja päästään tammikuun puolelle, niin lähetään menemään taas uutta kesää kohti.
        Täällä on niin kylmä...

        Jep! Joulun jälkeen alkaa päivät taas pitenemään! ❤️


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Jep! Joulun jälkeen alkaa päivät taas pitenemään! ❤️

        On kyllä mukavaa sitten kun ei ole enää niin pimeää. Kyllä siinä vielä kestää, mut pikkuhiljaa...


    • Anonyymi

      Pikku­joulujen korona­tartunta­luvut kasvavat .Emme toden­näköisesti pysty pysäyttämään leviämistä kokonaan .

    • Anonyymi

      Jankkaus johtuu siitä, kun ei voida tunnustaa, että TOSIrealisti, Kokkolan Kingsi, Korona-Kenraali on ollut koko "korona-ajan" oikeassa, tietoisempi ja viisaampi kuin yksikään lääkäri, saati hoitohenkilö. Jos ressun ohjeita olisi noudatettu toukokuusta 2020 alkaen, niin korona olisi voitettu jo ajat sitten, hah hah haaa!!!...

      • Eikö mene perille että et ole kiinnostava tippaakaan, saati fiksu! Omaan napaan tuijottavat narsisti äijät ovat iso: YÖK!!!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Eikö mene perille että et ole kiinnostava tippaakaan, saati fiksu! Omaan napaan tuijottavat narsisti äijät ovat iso: YÖK!!!

        Ressu on rehellisin ja viisain mies jonka tunnen. Vain tyhmät ovat narsisteja, jotka luulevat itsestään liikoja. "Omaan "peräpeiliin tuijottavat paskiaiset", kouluja käymättömät pissiäiset, ja tyhmät, kuin naapurikyttääjät ämmät. Esimerkiksi huippumalli, tai missi on hetken aikaa narsisti, kun ei ymmärrä olevansa pian ryppyinen kuin vanha tummu, tai tuhari. Loppuelämä onkin sitten yhtä hellvettiä, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ressu on rehellisin ja viisain mies jonka tunnen. Vain tyhmät ovat narsisteja, jotka luulevat itsestään liikoja. "Omaan "peräpeiliin tuijottavat paskiaiset", kouluja käymättömät pissiäiset, ja tyhmät, kuin naapurikyttääjät ämmät. Esimerkiksi huippumalli, tai missi on hetken aikaa narsisti, kun ei ymmärrä olevansa pian ryppyinen kuin vanha tummu, tai tuhari. Loppuelämä onkin sitten yhtä hellvettiä, hah hah haaa!!!...

        Et ole rehellinen tai viisas! Olet tyhmä, ilkeä, narsisti ja kuin pikkulapsi! En ole korkeasti koulutettu, mutta tunnistan kyllä typerän ihmisen.

        Isäni kerran törmäsi sinuun jossain keskustelusivulla, ja yritti jutella hänen kanssaan, hän tunnisti heti minkälainen typerys olet. Ei halunnut jatkaa tai tuhlata aikaa keskustella kanssasi.


    • Oon ihmetellyt että eikö ihmiset kaikesta huolimatta osaa nauttia siitä, että meillä on kaikilla kuitenkin hyvin kun meillä on kotimaa, jossa ei tarvitse ainakaan toistaiseksi pelätä sotaa.

      Me saamme asua maassa jossa ei tarvitse sodan kauhua kestää. Meillä on hieno maa ja vapaus liikkuu luonnossa ilman, että tarvitsee pelätä että astuu miinaan tai että hälytys soi ja pitää mennä pommisuojaan turvaan...

      Meillä on rauha ja se on jo jotain miksi ei kannata murjottaa.

      • Katsonut noita sodanajan juttuja, niin kyllä aina silloin sitä miettii, että kuinka onnekas on, kun saa elää tätä aikaa...


    • Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille tasapuolisesti!💖💖

      Ei löytyny lippuja mun laitteesta :{

      • Anonyymi

        Onko kynttilät ja banaanit "kulutettu laitteessa" loppuun, hah hah haaa!!!...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      344
      3601
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      233
      2203
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1722
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1617
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1454
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1149
    9. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      996
    Aihe