Vaati aika monta kertaa et uskoit

Anonyymi

Vois sanoa vihdoinki meni perille.
Ole onnellinen ja hyvää elämää sinulle.
Olet upea ihminen, et vain ole se oikea minulle.
Moikataan kun törmätään.
Hyvää loppuvuotta, Joulua ja onnea uuteenvuoteen.

35

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kyllä mennyt perille yhtään. Sekoile kotonas.

    • Anonyymi

      😢😢🪶

    • Anonyymi

      Ei oo ykspuoleinen ihastuminen aina helppoo kummallekaan. Oishan se tokkiisa kiva olla oikea edes jollekulle, mut mie ainakin oon jo luovuttanut täysin.

      • Anonyymi

        Onko tuo aloittaja mielestäsi terve? Että kannattaako sille vastata vakavissaan, sitä vaan mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo aloittaja mielestäsi terve? Että kannattaako sille vastata vakavissaan, sitä vaan mietin.

        No ei ole terve. Haluaako hän noin yleisesti aiheuttaa tällaisella viestillä ikävöiville pahan mielen? Ei oikein ymmärrä tällaisen viestin pointtia. -sivusta


      • Anonyymi

        Totta tuo mitä kirjoitat. Itsellä ollut vaan ykspuolisia nuo ihastumiset, ei tullut vastakaikua, tuskin kukaan huomasi edes mua tai sitäkään, ett olin ihastunut, piilotin niin hyvin omat tunteet, oikeastaan torppasin ne jo heti samantien, kun järki sanoi ettei kukaan voi mun näköisestä kiinnostua, en ole kiinnostavan näköinen. Onneksi tuttavat ovat aina sanoneet suoria totuuksia mun ulkonäöstä, ei ole jäänyt epäselväksi ett olen muita rumempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuo mitä kirjoitat. Itsellä ollut vaan ykspuolisia nuo ihastumiset, ei tullut vastakaikua, tuskin kukaan huomasi edes mua tai sitäkään, ett olin ihastunut, piilotin niin hyvin omat tunteet, oikeastaan torppasin ne jo heti samantien, kun järki sanoi ettei kukaan voi mun näköisestä kiinnostua, en ole kiinnostavan näköinen. Onneksi tuttavat ovat aina sanoneet suoria totuuksia mun ulkonäöstä, ei ole jäänyt epäselväksi ett olen muita rumempi.

        Mä kierrän ilkeät ihmiset kaukaa. Koitapa tutustua mukaviin ihmisiin, kyllä meitäkin löytyy. Ystävyyssuhteiden kuuluisi tuoda hyviä energioita ja antaa voimia. Ystävät tukee ja auttaa. Ei ne ilkeät ole mitään oikeita ystäviä. Itse ajattelen, että mielummin yksin kuin huonossa seurassa. Ja paljon kyllä on saanut yksin ollakin. Nyt on muutama ystävä ja se riittää. Kiitollinen olen jokaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kierrän ilkeät ihmiset kaukaa. Koitapa tutustua mukaviin ihmisiin, kyllä meitäkin löytyy. Ystävyyssuhteiden kuuluisi tuoda hyviä energioita ja antaa voimia. Ystävät tukee ja auttaa. Ei ne ilkeät ole mitään oikeita ystäviä. Itse ajattelen, että mielummin yksin kuin huonossa seurassa. Ja paljon kyllä on saanut yksin ollakin. Nyt on muutama ystävä ja se riittää. Kiitollinen olen jokaisesta.

        Sehän tässä onkin, etten pysty enää kehenkään tutustumaan, kun on liian monesti kohdeltu huonosti, mieluummin pysyn muista ihmisistä erilläni kuin kerjään uudestaan henkisesti turpaan joltakulta. Voit olla onnellinen, ett sulla on muutama ystävä, mulla ei ole yhtäkään. Musta on tullut ihmisarka, viimeisinkin tuttava oli todella töykeä ja tyly mulle, kun viimeksi nähtiin yli vuosi sitten naamatusten. Hän ei edes ymmärrä tai välitä miten raaka oli sanoissaan ja käytökselläänkin osoitti ettei mua pitänyt minkään arvoisena, en pysty enää olemaan edes naamatusten tekemisissä, ei tarvi joutua uudestaan loukatuksi ja dissatuksi. En mä mikään masokisti sentään ole, hän voi vapaasti purkaa pahaa tuultaan johonkin toiseen mun sijasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo aloittaja mielestäsi terve? Että kannattaako sille vastata vakavissaan, sitä vaan mietin.

        Onko tuo aloittaja mielestäsi ylipäätään tosissaan vai onko hän joku yleistä pahaa olis tuottava kepposteleva narsistinen (mies)? Miksei näille eikenellekään osoitetuille urputuksille voi sanoa vaikka, että kas vallassaan? Miksi antaa mennä ihon alle?


    • Anonyymi

      Ei kai tässä oikea ole kenellekkään kun miettii miten monta vuotta mäni hukkaan Se, teinkö oikein missään niin kyllä tein kun olin vappoo kolme vuotta.

      Kuudes vuosi oli vaikea syntymän jälkeen.

      En nähnyt mitteen.

      Kuulin kyllä jonkun tavallisen puhheen.

      Ja se, tiesinkö todella mitteen oli pitkän ajan pulma.

      Olisin puhunut paljon ,jokaiselle tytölle ....

      Mutta ne vieraannutti itsestään.

      En vieläkään pidä tietämättömyydestä.

      Kun uusia kokemuksia on josta ei sitten pysty puhumoon kuin yhdelle.

      Olishan niitä kymmenen ....,,,,

      Naisia mutta kun ne on kait mummoja.

      Tykkeen olla tällainen.

      Haluaisin puhhuu3 kolmelle

      Kun jos henkisesti on varmoon sata

      Niin kuitenniin kuudessakymmen7ssä oli.

      Eksyin tietenniin kun kolme....kymmentä olinnä.

      Se,että löysinkö jotain niin oli kuin kukkoon muu ei olisi muuttunut ollenkoon.

      Piirsin jotain

      Kävin jossain matkalla.

      Kyllä kuulin monenlaista.

    • Anonyymi

      Itse tämän aloitit. Meni perille jo kun pakkt annoit ensimmäinen kerran. Sitten aloit huhuilla perään että saat jättää monta kertaa uudestaan?. Mikä oli syynä että saat hajottaa toisen ihan kokonaan???? Ei jaksa ymmärtää nyt yhtään. Toivottavasti et ole kaivettuni... on sen verran synkkää tekstiä tuollainen.

    • Anonyymi

      Amoittajaa harmittaa kun toinen ei enää huomioi ja aloittajalla on ikävä sitä ihmistä.

      • Anonyymi

        Kyllä minä huomioisin jos toinenkin huomioisi.haluan vain että hänellä on hyvä ja mukava olo... Anteeksi kaikki valitus. Anteeksi. 🙏🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä huomioisin jos toinenkin huomioisi.haluan vain että hänellä on hyvä ja mukava olo... Anteeksi kaikki valitus. Anteeksi. 🙏🙂

        Millä tavalla tämä toinen ei huomioinut sinua,oliko hän kohtaasi töykeä,vihainen,epäkohtelias kun aistin sinussa paljon vihantunteita häntä kohtaan.Miksi se toinen henkilö ei mielestäsi huomioinut sinua tarpeeksi? Miten aiheelista on vihata jotain, jos hän ei ole pettänyt sinua, haukkunut sinua eikä ajatellut sinusta pahaa? Onko sille,mielestäsi joku syy että kyseinen henkilö ei huomioinut enempää,voisit sitäkin miettiä itse! Vihaatko tätä henkilöä ja mikä on perimmäinen syy siihen?


    • Anonyymi

      Eikö tällaiset asiat hoideta AP oikeassa elämässä? Jos sinua ei kiinnosta, ja toinen tekee aloitteen, pitää olla ”munaa” sanoa ettei ole tunteita/ei kiinnosta. Toki fiksu sanoo sen kauniisti esim. Olet ihana persoona, mutta valitettavasti en tunne sinua kohtaan siten kuten parisuhteessa pitäisi tuntea. Suoruus on armollisuutta.

      • Anonyymi

        👍 Oikein hyvä!


    • Anonyymi

      Ludem tehdään rakas sovinto ja ollaan oikeasti yhdessä ikuisesti

    • Anonyymi

      Sellanen tyhmä moikkailu on ihan pyllystä. Miksi ihmisiä pitäisi moikkailla, jos ei ole heidän kanssa missään tekemisissä. Läheisiä ja ystäviä moikataan.

      • Anonyymi

        Kaikki on vapaaehtoista. Moikkailukin.


    • Anonyymi

      Onko tää naiselle tää viesti? Onks tää mieheltä?

    • Anonyymi

      Mitäpä sitä "paskaa" edes turhaan moikata, vaikka vastaan tulisikin, kun vain halusit tietää.

    • Anonyymi

      Kenelle naiselle sun viesti nyt on ? Et, oot mulle, ees vastannut vaikka on sua ikävä? Miks et voi tulla mun luo käymään? Etkö tiedä mun osoitetta,vaikka su sähköpostiin sen lähetin. Onko sulla auto menny rikki, mä voin tulla hakee sut sieltä. En,oo käyny ikinä siellä itä suomessa. Onko siellä,lunta kuin paljon? Mulla ei oo sun kännykän numeroo,sulla salainen numero,kun ei löydy? Mulla alkaa Joululoma ,tossa noi viikon päästä. Voin kyllä tulla junalla,jos tuut vastaan asemalle. Jos, et haluu tänne tulla? t. S

    • Anonyymi

      Olipa tämä tarkoitettu kenelle tahansa niin ei ihme jos ei huomioi😭pikkutytön kiukuttelua.

      • Anonyymi

        Oletko sinä jättänyt sisäisen pikkutyttösi huomiotta vai oletko näitä sukupuoliprofetoijia? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä jättänyt sisäisen pikkutyttösi huomiotta vai oletko näitä sukupuoliprofetoijia? -sivusta

        Naiselle menee useimmin kerrasta perille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle menee useimmin kerrasta perille?

        En tajua sinun juttuja


    • Anonyymi

      Satutit syvälle - oikeasti syvemälle kuin kukaan toinen koskaan pystyy!

      Käyn ulkona ja kirjoitan nimesi lumeen. Sen vie jo kenties seuraava tuulenpuhuri tai sataa uutta lunta päälle sitten peittäen nimesi. Ja Sinua ei ole enää silloin ajatuksissakaan minulle, toivoni mukaan??!

      Joka tapauksessa kevätaurinko tai viimeistään kesä vie lumet ja...

    • Anonyymi

      Mitäpä jos juttelisit in real life hänen kanssaan mies?

      • Anonyymi

        Ei välttämättä näin


    • Anonyymi

      Joo, ei tarvinnut oletaakaan, ei muuta siinä. Luulitko, että näin oletin...

      • Anonyymi

        ei tarvitse edes moikata, unohdetaan koko hevon paska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tarvitse edes moikata, unohdetaan koko hevon paska

        vaikka ei ola koskaan moikattukaan, jes vihdoin pääsen tästä persesilimäkkeestä


    • Routa porsaan kotiin ajaa.

    • Anonyymi

      Hyvä

    • Anonyymi

      Armollista lopunaikaa. Hei

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe