Uudet pelit, pelkkää palkintoa, kirkkaita valoja ja ääntä

Anonyymi

Olen pelannut viimeksi playstation 2 konsolilla ellei lasketa NESillä pelaamista.
Ostin edullisesti Ps4 konsolin ja siihen pari peliä.
Toinen on Gran Turismo Sport. Grafiikka on silmiä hivelevä ja muuten hyvä peli mutta.
Aina kun kisa loppuu niin kestää ainakin puoli tuntia ennen kuin pääsen taas pelaamaan kun tulee palkintoa palkinnon päälle ja autoja saa ilmaiseksi jotka piti vanhoissa verisioissa voittaa. Pelasimme Vanhaa GT peliä kaverin kanssa joskus läpi yön vuoroissa, toinen lepäsi, toinen pelasi että saimme rahaa tiettyyn autoon. Nyt ei tarvitse kun nappia painaa niin peli kehuu sinut maasta taivaaseen.
Toinen on RDR2, kovasti kehuttu lännenpeli. Peli on äärimmäisen helppo. Pelasin tuossa yksi päivä Super Mariota Nesillä ja sekin on hemmetisti vaikeampi peli. RDR2 on julmetun iso peli mutta sen pelaa läpi vaikka silmät ummessa.

Tarvitseeko ihminen välkkyviä valoja ja jatkuvaa kehua että pelaaminen on hauskaa?

3

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhoissa peleissä on kyllä joitain hyviä, joku avaruuspeli Elite esim, kauppaa eri planeetoilla taistelemalla ja kuskaamalla erilaisia tavaroita ja tekemällä voittoa.

      Mä kyllästyin ja hakkeroin Eliten tallennustiedoston niin että heti alussa oli suurin mahdollinen määrä rahaa jotta heti aluksi pystyin ostamaan military laserit joka puolelle alusta ja galactic hyperdriven, ja muut vehkeet.

    • Anonyymi

      En ole pelannut GT Sportia, mulla on vain vanhempia Pleikkareita (1, 2 ja 3) ja niiden Gran Turismoja (1 - 6). PS4:n sijasta mulla onkin vaihtelun vuoksi Xbox One S, ja sille Forza Motorsport 7 ja Forza Horizon 4 autopelit, joissa on kuvailemallasi tavalla kisan voiton jälkeen mammonaa ja palkintoja ylettömästi, varsinkin jos kisan voiton jälkeen pääsee pisteissä seuraavalle "tasolle", tallissa on jo varmaan enemmän palkintoautoja kuin ostettuja autoja. Motorsportissa sentään saa valita, ottaako palkinnon "rahana" vai esim. palkintoauton. Olen aina ottanut rahana, että saan ostaa sitten itse haluamani auton.
      Vissiin saman idean kopioineet GT Sporttiinkin. Ehkäpä GT7 palaa hieman enemmän juurilleen?

    • Anonyymi

      Millenniaalien takia, heillehän pitää antaa pokaali siitä hyvästä, että viitsivät edes osallistua, vaikkeivat viitsisi yrittää yhtään mitään...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe