Olen pelannut viimeksi playstation 2 konsolilla ellei lasketa NESillä pelaamista.
Ostin edullisesti Ps4 konsolin ja siihen pari peliä.
Toinen on Gran Turismo Sport. Grafiikka on silmiä hivelevä ja muuten hyvä peli mutta.
Aina kun kisa loppuu niin kestää ainakin puoli tuntia ennen kuin pääsen taas pelaamaan kun tulee palkintoa palkinnon päälle ja autoja saa ilmaiseksi jotka piti vanhoissa verisioissa voittaa. Pelasimme Vanhaa GT peliä kaverin kanssa joskus läpi yön vuoroissa, toinen lepäsi, toinen pelasi että saimme rahaa tiettyyn autoon. Nyt ei tarvitse kun nappia painaa niin peli kehuu sinut maasta taivaaseen.
Toinen on RDR2, kovasti kehuttu lännenpeli. Peli on äärimmäisen helppo. Pelasin tuossa yksi päivä Super Mariota Nesillä ja sekin on hemmetisti vaikeampi peli. RDR2 on julmetun iso peli mutta sen pelaa läpi vaikka silmät ummessa.
Tarvitseeko ihminen välkkyviä valoja ja jatkuvaa kehua että pelaaminen on hauskaa?
Uudet pelit, pelkkää palkintoa, kirkkaita valoja ja ääntä
3
89
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhoissa peleissä on kyllä joitain hyviä, joku avaruuspeli Elite esim, kauppaa eri planeetoilla taistelemalla ja kuskaamalla erilaisia tavaroita ja tekemällä voittoa.
Mä kyllästyin ja hakkeroin Eliten tallennustiedoston niin että heti alussa oli suurin mahdollinen määrä rahaa jotta heti aluksi pystyin ostamaan military laserit joka puolelle alusta ja galactic hyperdriven, ja muut vehkeet. - Anonyymi
En ole pelannut GT Sportia, mulla on vain vanhempia Pleikkareita (1, 2 ja 3) ja niiden Gran Turismoja (1 - 6). PS4:n sijasta mulla onkin vaihtelun vuoksi Xbox One S, ja sille Forza Motorsport 7 ja Forza Horizon 4 autopelit, joissa on kuvailemallasi tavalla kisan voiton jälkeen mammonaa ja palkintoja ylettömästi, varsinkin jos kisan voiton jälkeen pääsee pisteissä seuraavalle "tasolle", tallissa on jo varmaan enemmän palkintoautoja kuin ostettuja autoja. Motorsportissa sentään saa valita, ottaako palkinnon "rahana" vai esim. palkintoauton. Olen aina ottanut rahana, että saan ostaa sitten itse haluamani auton.
Vissiin saman idean kopioineet GT Sporttiinkin. Ehkäpä GT7 palaa hieman enemmän juurilleen? - Anonyymi
Millenniaalien takia, heillehän pitää antaa pokaali siitä hyvästä, että viitsivät edes osallistua, vaikkeivat viitsisi yrittää yhtään mitään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067