Mikä on sotilaspoliisien sotilasarvo, eli ne ketke työskentelee sotilaspoliisina?
sotilaspoliisi sotilasarvo
11
3367
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän löysin netistä: Sotilaspoliisivarusmiehiä koulutetaan lähes kaikissa puolustusvoimien joukko-osastoissa.[7] Varusmieheltä edellytetään hyvää ruumiillista ja henkistä kuntoa.[7] Miehistötehtävien koulutusaika on kahdeksan ja puoli kuukautta, ja ryhmän- ja joukkueenjohtajien 11,5 kuukautta.[7] Osa joukko-osastoista lähettää johtajakoulutettavat sotilaspoliisivarusmiehensä toisen joukko-osaston aliupseerikouluun. Joukkueenjohtajat koulutetaan Reserviupseerikoulun Esikunta- ja viestikomppanian sotilaspoliisilinjalla Haminassa.[8][9] Osa miehistön sotilaspoliiseista koulutetaan tarkka-ampujiksi, tukiasetehtäviin tai koiranohjaajiksi. Koiranohjaajat koulutetaan Sotakoiraosastossa Niinisalossa.
- Anonyymi
Arvo on koirani paskan jälkeen.
- Anonyymi
vänrikki tai luutnantti tai yliluutnantti joku noista, muttei koskaan alikersantti tai ylikersantti tai kersantti
- Anonyymi
Keijo
- Anonyymi
Miehistö jääkäri tai korp, ryhmyrit alik. tai kers.
- Anonyymi
Kyllä se on joko kersantti tai ylikersantti, ne kuuluu kantahenkilökuntaa joten niillä on enemmän valtuksia kuin varusmiehillä.
- Anonyymi
Riippuu puolustuhaarasta.
- Anonyymi
Ei riipu
- Anonyymi
Spollin toinen nimi on jäte.
- Anonyymi
Ihan samat sotilasarvot kuin muillakin. Korkein arvo on tosin majuri, koska siitä ylöspäin ei ole enää sotilaspoliisina vaan muissa johtotehtävissä, jolloin alaisena voi olla silloinkin sotilaspoliisiosastoja.
- Anonyymi
Luutnatti tai yliluutnantti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569