Mikä on sotilaspoliisien sotilasarvo, eli ne ketke työskentelee sotilaspoliisina?
sotilaspoliisi sotilasarvo
11
4154
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän löysin netistä: Sotilaspoliisivarusmiehiä koulutetaan lähes kaikissa puolustusvoimien joukko-osastoissa.[7] Varusmieheltä edellytetään hyvää ruumiillista ja henkistä kuntoa.[7] Miehistötehtävien koulutusaika on kahdeksan ja puoli kuukautta, ja ryhmän- ja joukkueenjohtajien 11,5 kuukautta.[7] Osa joukko-osastoista lähettää johtajakoulutettavat sotilaspoliisivarusmiehensä toisen joukko-osaston aliupseerikouluun. Joukkueenjohtajat koulutetaan Reserviupseerikoulun Esikunta- ja viestikomppanian sotilaspoliisilinjalla Haminassa.[8][9] Osa miehistön sotilaspoliiseista koulutetaan tarkka-ampujiksi, tukiasetehtäviin tai koiranohjaajiksi. Koiranohjaajat koulutetaan Sotakoiraosastossa Niinisalossa.
- Anonyymi
Arvo on koirani paskan jälkeen.
- Anonyymi
vänrikki tai luutnantti tai yliluutnantti joku noista, muttei koskaan alikersantti tai ylikersantti tai kersantti
- Anonyymi
Keijo
- Anonyymi
Miehistö jääkäri tai korp, ryhmyrit alik. tai kers.
- Anonyymi
Kyllä se on joko kersantti tai ylikersantti, ne kuuluu kantahenkilökuntaa joten niillä on enemmän valtuksia kuin varusmiehillä.
- Anonyymi
Riippuu puolustuhaarasta.
- Anonyymi
Ei riipu
- Anonyymi
Spollin toinen nimi on jäte.
- Anonyymi
Ihan samat sotilasarvot kuin muillakin. Korkein arvo on tosin majuri, koska siitä ylöspäin ei ole enää sotilaspoliisina vaan muissa johtotehtävissä, jolloin alaisena voi olla silloinkin sotilaspoliisiosastoja.
- Anonyymi
Luutnatti tai yliluutnantti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2731660Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371532- 211370
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101047Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32900