Naviquest 160 N paukkuliivi - uhka vai mahdollisuus?

Anonyymi

Hei,

Vene-lehden liivitesti maksumuurin takana. Hakusessa joululahjaksi 16-v solakalle pojalle paukkuliivit, (avo)merikäytössä moottoriveneilyssä ja satunnaisesti melonnassa (johon tosin löytyy meiltä hyvät liivit). Motonetissä 50€ tarjouksessa otsikon liivit. Ilahduttava hinta mutta kannattaako ostaa?

Itse en siis juuri veneile enkä näistä kauheasti tiedä.

3

4353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pysykää pois veden, ääreltä,hukkumistilatot on surkeaa luettava

    • Anonyymi

      En ole lukenut testiä, mutta itse arvostan liivejä, joissa on integroidut turva-valjaat, siitä huolimatta tarvitaanko turvavaljaita vai ei. Oman kokemuksen mukaan liivit turva-valjailla istuvat paremmin päällä, mikä on merkittävä mukavuustekijä - ja hintalisä. Usein purjehtijat käyttävät näitä, ja käyttö avomerellä saattaa myös olla puoltava tekijä valita tämä ominaisuus. Kaikissa näkemissäni paukkuliiveissä, joissa on ollut turva-valjaat, on ollut ruostumattomasta teräksestä valmistettu solki, josta ainakin itse tunnistan ominaisuuden jos sitä ei kuvauksesta tai kuvasta muuten näe.
      Tarjousmallissa ei ollut turva-valjaita. Itse arvostan myös niskan alueen pehmeää kangasta , en tiedä onko kysytyssä mallissa tätä.

      Tuntemani aktiivinen sunnuntaimeloja ei ollut innostunut paukkuliiveistä, koska ne vaikuttivat haittaavan hänen melontaliikkeitä. En tiedä voidaanko tätä yleistää, itse en ole kokeillut paukkuliivejä ja melontaa yhdessä.

      • Anonyymi

        Erinomaista, kiitos paljon vastauksesta! Taidanpa siis panostaa hiukan enemmän ja tarkistan, että liiveistä löytyy turvavaljaat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe